بهترین راه افزایش فالوور در اینستاگرام

اشتراک مطلب

بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام

فهرست مطالب

بهترین راه افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن های امروز است. افراد زیادی سعی بر جذب و افزایش فالوور های خود دارند، اما با مشکلات زیادی روبرو می شوند. برای برطرف کردن این مشکلات راه حل های بسیاری وجود دارد که اگر آنها را به ترتیب درست و بر پایه ی اصول انجام دهید، تغییرات چشمگیری را در جذب فالوور مشاهده خواهید کرد.

مراحل اولیه جذب و افزایش فالوور در اینستاگرام

در هنگام ایجاد حساب در اینستا، شما باید به چند نکته توجه ویژه داشته باشید.

نام پروفایل اینستاگرام

یکی از این نکات نامی است که می خواهید برای دیگران به نمایش بگذارید. این نام باید با زمینه فعالیت شما کاملا مرتبط بوده و نمایانگر لوگو یا برند شما باشد.

بایو اینستاگرام

مطالبی که در قسمت بایو خود وارد می کنید باید کاملا جذاب باشد و مخاطب را به سمت پروفایل شما جذب کند، این کار کمک شایانی به افزایش فالوور می کند. البته فراموش نکنید که در قسمت بایو، باید به تعداد حد اقل 5 مورد هشتگ در زمینه فعالیت خود در اینستاگرام داشته باشید. هشتگ های اینستاگرامی افراد زیادی را از اکسپلور به سمت پیج شما می کشاند.

اطلاعات تماس و راه های ارتباطی در اینستاگرام

اگر در زمینه فروشگاهی، چه به صورت کالای فیزیکی مانند پوشاک و چه به صورت کالای دیجیتال مانند محصولات آموزشی فعالیت می کنید، گذاشتن اطلاعات تماس در قسمت پروفایلتان امری ضروری است. چراکه هم مخاطب اعتماد بیشتری به شما کرده و باعث افزایش فروش در پیج شما می شود، هم اعتباری که به پیج شما می دهد به افزایش فالوور کمک فراوانی می کند.

همچنین بخوانید!!!  سئوی محلی یا سئوی لوکال (Local SEO) چیست و چگونه کار می کند؟

نحوه پست و استوری گذاشتن در اینستاگرام

پست گذاشتن در اینستاگرام نیازمند یک استراتژی هدفمند در جهت پیشبرد مخاطبین به سمت و سویی است که شما می خواهید.

پست گذاشتن

اینستاگرام، پلتفرمی بر پایه تصویر است، بنابراین سعی کنید محتوایی که تولید می کنید دارای عکس و ویدئو باشد. از گذاشتن متن تا حد امکان خودداری کنید چرا که مخاطبان کمی پیدا می شوند که محتوای متنی را بخوانند مگر آنهایی که واقعا نیازمند آن مطالب باشند.

اگر به صورت چند اسلاید می خواهید پست بگذارید بهتر است که اولین آن ویدئو باشد و در بقیه اسلاید ها عکس یا متن قرار بگیرد.

از استفاده از محتوا های تکراری به شدت پرهیز کنید، چرا که این کار عدم توانمندی شما در زمینه فعالیتتان را بیشتر نمایان می کند.

و در آخر مساله کپشن است که استفاده از توضیحات مختصر و مفید می تواند کمک شایانی کند و همچنین استفاده از هشتگ های مربوط به پستی که قرار می دهید. در اینجا نیز تعداد پنج تا ده هشتگ کافی بوده و از گذاشتن تعداد بیشتر هشتگ جدا خودداری کنید.

استوری گذاشتن و مسائل مربوط به هایلایت ها

شما روزانه باید تعداد معقولی استوری بگذارید تا مخاطبین رو همیشه در کنار خود نگه دارید. بر اساس تعداد استوری هایی که روزانه میگذارید فاصله زمانی خاصی بین آنها لحاظ کنید. به عنوان مثال اگر ده عدد استوری در شبانه روز می گذارید، بهتر است که هر دو ساعت یکبار اینکار را انجام دهید.

در استوری ها نیز قرار دادن تعدادی هشتگ را فراموش نکنید و برای زیبا نشان دادن استوری نیازی نیست که هشتگ ها معلوم باشد. برای اینکار شما می توانید هشتگ های نوشته شده را بسیار ریز کرده یا همرنگ بکگراند کنید.

همچنین بخوانید!!!  تبلیغات یوتیوب | راه اندازی تبلیغات ویدئویی جهانی

آن دسته از استوری هایی که بیشتر توسط بیننده ها مورد توجه قرار گرفته را در هایلایت خود ذخیره کنید تا فالوور های جدید نیز بتوانند از آنها بهرهمند شوند.

رشته استوری هایی که در اینستاگرام قرار می دهید بهترین راه افزایش فالوور در اینستاگرام به حساب می آید.

 

اکانت خود را در حالت پرایوت قرار ندهید!

به هیچ عنوان اکانت خود را در حالت پرایوت قرار ندهید، چرا که باعث می شود پست هایی که قرار می دهید داخل اکسپلور قرار نگیرد و مانع از جذب فالوور شود.

افرادی هستند که فکر می کنند اگر اکانت خود را مخفی نگه دارند، بازدید کنندگان پیج را بیشتر وسوسه می کنند تا آنها را فالو کند. اما این کار اشتباه است، زیرا جذب فالوور از اکسپلور را از دست خواهند داد.

همچنین بخوانید گسترش کسب و کار از طریق وبسایت بیزی لوک

قانون پنج ثانیه برای ورزش کردن

آموزش ثبت نام در وبسایت بیزیلوک

پیج اینستاگرام بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش