آموزش ثبت مشاغل به صورت کامل و کاربردی در بیزی لوک

اشتراک مطلب

آموزش ثبت مشاغل در بیزی لوک

فهرست مطالب

ویدئو آموزشی ثبت نام و ثبت مشاغل به صورت کامل در وب سایت بیزی لوک

این روز ها، اکثر افراد تلاش می کنند تا نام برند خود را در گوگل به ثبت برسانند تا به راحتی مخاطبان بتوانند آنها را پیدا کنند. ما در این قسمت سعی داریم آموزش ثبت مشاغل به صورت کامل و کاربردی در بیزی لوک توضیح دهیم. اهمیت ثبت آگهی مشاغل در گوگل مشاغل ایران می تواند برای شما بسیار پر سود باشد

افزودن عنوان کسب و کار

آموزش ثبت مشاغل: دسته بندی و عنوان
آموزش ثبت مشاغل: دسته بندی و عنوان

 

 

ثبت عنوان کسب و کار شما مهم ترین قسمتی است که هنگام ثبت نام باید به آن دقت کنید چرا که برند شما و خدماتی که قرار است به مخاطبان ارائه دهید در آن ذکر می شود. هنگام نوشتن عنوان کسب و کار خود به این صورت عمل کنید:

1- ابتدا پیشوند کسب و کار خود را وارد کنید. به عنوان مثال: فروشگاه، رستوران، کافه، مکانیکی، تعویض روغنی، آموزشگاه، شرکت (خدماتی، اینترنتی، مخاطبرات و …)

2- سپس برند خود را به صروت صحیح وارد کنید

3- بعد از آن به این صورت استان خود را وارد کنید (در استان تهران، اصفهان، مشهد و …)

4 سپس با علامت جدا کننده | منطقه محل کسب و کار خود را وارد کنید. به عنوان مثال: | زعفرانیه، | نیاوران، | جماران و…

چند مثال برای یادگیری بیشتر: آموزشگاه زبان (برند) در استان تهران | زعفرانیه، رستوران (برند) در استان تهران | جماران، کافه رستوران (برند) در استان اصفهان | (منطقه)

رفتن به ثبت آگهی جدید

ثبت دسته بندی کسب و کار شما

همانطور که در عنوان ثبت نام ذکر شد، در لیست دسته بندی ها بهترین دسته بندی مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید تا در لیست جستجو ها، کسب و کار شما بهترین نتیجه را در بر داشته باشد مانند رستوران، کافی شاپ، تالار. اگر دسته بندی کسب و کار شما جزو لیست وب سایت بیزی لوک نبود. حتما با شماره 09127576037 تماس حاصل فرمایید تا دسته بندی کسب و کار شما را در سریع ترین زمان ممکن اضافه کنیم.

شرح اطلاعات بیشتر در مورد کسب وکار خود

به طور خلاصه بگویید مشتریان شما چه چیزی در مورد تجارت شما می شنوند که منحصر به فرد است و شما بهتر از دیگران کار می کنید. شما می توانید اطلاعات کاملی از نوع خدمات یا محصولات خود به صورت دقیق و جزئی وارد کنید. حد اقل متنی که پیشنهاد می شود در این قسمت وارد کنید 300 کلمه است (حدود 5 پاراگراف 3 خطی) شما می توانید اطلاعاتی مانند: شروع فعالیت بیزینس خود، نوع خدمات یا محصولات، دلیل برتری شما نسب به رقبا، میزان فعالیت شما و تهداد کارمندان، نوع تمعاملات با مشتریان و دیگر خدماتی که شما برای مشتریان ارائه می دهید.

درج کلمات کلیدی

این قسمت بسیار مهم بوده و خواهشمندیم در پر کردن آن بسیار دقت کنید. نکاتی که در نوشتن کلمات کلیدی باید رعایت کنید به شرح زیر است:

1- حتما پیشوند کسب و کار و برند کسب و کار خود را وارد کنید.

2- کلمات کلیدی را به صورت جداگانه انتخاب کنید و پس از ثبت هر کدام اقدام به ثبت کلمه بعدی کنید مثال: فروشگاه, فروشگاه لباس, فروشگاه لباس بچگانه

3- به هیچ عنوان از کلمات کلیدی تکراری استفاده نکنید.

4- بیش از 3 کلمه کلیدی استفاده نکنید.

5- کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود اضافه کنید.

6- کلمات کلیدی خود را به صورت جمله وارد نکنید. به عنوان مثال: در این مکان لباس فروخته می شود (نمونه غلط)

 

موقعیت یابی از طریق نقشه

آموزش ثبت مشاغل: ثبت موقعیت مکانی
آموزش ثبت مشاغل: ثبت موقعیت مکانی

 

همچنین بخوانید!!!  بک لینک چیست؟ آموزش جامع بک لینک - بیزی لوک

 

ثبت دقیق موقعیت مکانی شما، یکی دیگر از مهم ترین مسائلی است که هنگام ثبت کسب و کار خود باید به آن دقت کنید. برای ثبت لوکیشن در وب سایت کافیست از روی نقشه محل کسب و کار خود را پیدا کرده و با کلیک کردن روی آن، محل کلیک شده به صورت خودکار در سیستم ثبت می شود.

نکاتی که باید هنگام ثبت لوکیشن به آن دقت کنید.

1- سعی کنید به صورت کاملا دقیق محل کسب و کار خود را وارد کنید.

2- اگر محل کسب و کار شما در محوطه ای است که مسیر خیابانی ای ندارد، نزدیک ترین خیابان را به عنوان لوکیشن ثبت کنید.

3- اگر دارای شعبات مختلفی در یک استان یا استان های مختلفی هستید، باید برای هر شعبه به صورت مجزا ثبت نام کرده و لوکیشن های هر کدام را جداگانه ثبت کنید

ثبت آدرس به صورت دقیق

 

ثبت آدرس دقیق یکی از مهم ترین مسائلی است که مخاطبان احساس امنیت بیشتر و اعتماد آنها به کسب و کار شما می شود. آدرس محل کسب و کار خود را به صورت کامل و از بزرگ به کوچک وارد کنید و بین آنها از ویرگول (،) یا کاما (,) استفاده کنید.

به عنوان مثال: ایران، استان تهران، افسریه، خیابان … ، کوی10، پلاک10 یا ایران، استان خراسان رضوی، مشهد، آزاد شهر، خیابان …، کوی 10، پلاک10

ثبت استان محل کسب و کار

 

استان محل کسب و کار خود را حتما به صورت صحیح وارد کنید تا در لیست جستجو های مخاطبان، بیزینس شما به آنها نمایش داده شود. همچنین شما می توانید نام منطقه یا محله خود را نیز به صورت جداگانه وارد کنید تا افرادی که نیازمند جستجوی شما در محله یا منطقه خاصی هستند راحت تر باشد.

رفتن به ثبت آگهی جدید

ثبت شماره تماس

آموزش ثبت مشاغل: اطلاعات تماس
آموزش ثبت مشاغل: اطلاعات تماس

 

 

شماره تلفن های ثابت 3 برابر بیشتر از شماره های تلفن همراه تماس می گیرند. همیشه از شماره تلفن مشاغل استفاده کنید و در صورت امکان از شماره تلفن های شخصی خودداری کنید.

شماره تلفن خود را به همراه (98+) وارد کنید تا مخاطبان بتوانند به راحتی با شماره شما تماس حاصل فرمایند. (98+) نقش صفر اول شماره را دارد و پس از آن کد استان یا شماره همراه خود را بدون صفر وارد کنید.

ثبت شماره واتس اپ

 

اگر شماره واتس اپ بیزینسی دارید آن را درج کنید، خیلی از مخاطبان تمایل دارند در اپلیکیشن واتس اپ با کسب و کار شما در تعامل باشند چرا که می توانند اطلاعات بیشتری از قبیل عکس یا ویدئو یا فایل را با شما به اشتراک بگذارند

ثبت آدرس وب سایت شما

 

شما می توانید در این قسمت URL یا نام دامنه خود را وارد کنید تا مخاطبان در صورت تمایل وارد وب سایت شخصی شما شوند. اگر وب سایتی ندارید آن را خالی بگذارید. اگر هم نیازمند وب سایت هستید، تیم بیزی لوک می تواند برای شما وب سایت طراحی کند یا داخل وب سایت بیزی لوک صفحه اختصاصی برای شما با طرح ها و نوشته های شخصی سازی شده طراحی کند.

برای درج وب سایت خود کافیست کد URL یا دامنه خود را از وب سایت خود کپی کرده و در این قسمت پیست کنید. همچنین می توانید به صورت دستی (ir-com.دامنه//:https) آن را وارد کنید.

 

ثبت ساعات کاری فعال

آموزش ثبت مشاغل: ساعات کاری
آموزش ثبت مشاغل: ساعات کاری

 

 

ساعات کاری یکی از مهم ترین مسائل کسب و کار می باشد مشتری نیاز دارد که هنگام حضور حتما کسب و کار شما باز باشد بنابراین همیشه ساعت کاری خود را به روز نگه دارید و به صورت دقیق آنها را وارد کنید.

همچنین بخوانید!!!  10 نکته بازاریابی تلفنی برای مبتدیان

برای ثبت ساعات کاری خود کافیت ساعات پیشنهادی را حذف کرده و برای تک تک روز های هفته ساعات مشخصی را در نظر گرفته و سپس آن را ثبت کنید.

ثبت لینک رسانه های اجتماعی

آموزش ثبت مشاغل: شبکه های اجتماعی
آموزش ثبت مشاغل: شبکه های اجتماعی

 

 

شما می توانید لینک شبکه های اجتماعی خود را در این قسمت وارد کنید. برای ثبت آنها کافیست همانند نمونه داخل کادر URL صفحه مجازی خود را وارد کنید.

 

لینک رسانه ویدئویی آپارات و اینستاگرام

آموزش ثبت مشاغل: اینستاگرام و آپارات
آموزش ثبت مشاغل: اینستاگرام و آپارات

 

اگر شما ویدئویی از کسب و کار خود رد آپارات دارید، میتوانید شناسه آن را در این قسمت وارد کنید. این ویدئو در قسمت صفحه کاری شما برای مخاطبان قابل نمایش است. از گزاشتن ویدئو های خلاف قوانین جمهوری اسلامی جدا خودداری کنید.(شناسه ویدئو آپارات شامل آخرین قسمت از URL صفحه ویدئو شما است به عنوان مثال :https://aparat.com/v/shenase-aparat)

تولید محتوای ویدئویی یکی دیگر از خدماتی است که وب سایت بیزی لوک به شما عزیزان ارائه می دهد. برای درخواست محتوا ویدئویی، شما می توانید در قسمت تعرفه تبلیغات، سفارش خود را تکمیل کنید.

هنگام قرارد دادن آدرس اینستاگرام خود از قرار دادن @ در ابتدا یا انتهای نام کاربری خود خودداری کنید و در صورت مجاز بودن اپلیکیشن اینستاگرام توسط جمهوری اسلامی در 6 پست آخر اینستاگرام شما در صفحه شخصی شما قابل نمایش بوده و مخاطبان می توانند آن ها را لایک و یا کامنت ها را مشاهده یا کامنت های خود را درج کنند یا به صورت مستقیم به آن پست از اینستاگرام شما انتقال داده شوند.

آپلود تصویر

آموزش ثبت مشاغل: افزودن تصویر
آموزش ثبت مشاغل: افزودن تصویر

شما می توانید برای صفحه کاری خود یک عکس به عنوان تیتر (تصویر بنر)اصلی خود انتخاب کنید. به پیشنهاد تیم بازاریابی بیزی لوک، بهترین عکسی که شما می توانید در این قسمت قرار دهید، نمای بیرونی کسب و کار شما است تا مخاطبان برای رجوع به محل کسب و کار شما، آشنایی بیشتری با محل بیزینس شما داشته باشند. تصویر بنر خود را حتما به صورت افقی درج کنید و تا حد امکان باکیفیت و کم حجم باشد تا هم برای جذب مخاطبان و سرعت لود صفحه شخصی شما مشکلی ایجاد نشود.

آپلود لوگو یا نشان تجاری

شما می توانید آرم یا لوگوی کسب و کار خود را در این قسمت وارد کنید. لوگوی هر تجارت نشاندهنده هویت آن بیزینس است. وب سایت بیزی لوک خدمات ویژه ای برای طراحی لوگو و لوگو موشن به شما عزیزان ارائه می دهد. در صورت تمایل به طراحی لوگو می توانید به قسمت خدمات دیجیتال مارکتینگ در بالای صفحه (هدر سایت) مراجعه فرمایید.

آپلود گالری تصاویر

شما می توانید نهایتا 6 عکس به عنوان گالری تصاویر خود در صفحه شخصی خود انتخاب کنید که این تصاویر به صورت کامل در کاور تصاویر شما نیز به نمایش گذاشته خواهد شد. بهترین و جذاب ترین عکس های مربوط به محصولات یا خدمات خود را برای ارائه هرچه بهتر آنها جایگذاری کنید.

امکانات و خدمات مرتبط با کسب و کار شما

آموزش ثبت مشاغل: امکانات مرتبط
آموزش ثبت مشاغل: امکانات مرتبط

شما می توانید سایر امکانات و صفحات مربوط به کسب و کار خود را در این قسمت ها اضافه کنید که به صورت جداگانه هر کدام را در زیر توضیح خواهیم داد.

انواع ثبت در بیزی لوک
انواع ثبت در بیزی لوک

محصولات مرتبط

با اضافه کردن محصولات یا خدمات خود در قسمت “ثبت محصولات و خدمات” این قسمت برای شما فعال شده و می توانید در قسمت پروفایل شخصی خود ویترین کاملی از محصولات و خدمات خود را برای کاربران به نمایش بگذارید و به صورت جداگانه در نقشه نیز نمایش داده می شود و در گوگل نیز قابل جستجو خواهد بود.

همچنین بخوانید!!!  نحوه ایجاد محتوای وب سایت برای نتایج جستجوی محلی

نیازمندی ها

با اضافه کردن اطلاعات افرادی که نیازمند آن هستید تا برای شما کار خاصی انجام دهند مانند فروشنده، مشاور، مالی و دیگر موارد، شما می توانید در قسمت “ثبت درخواست نیروی کار” این قسمت برای شما فعال شده و می توانید در قسمت پروفایل شخصی خود اطلاعات کاملی از افراد و کارجو هایی که نیاز دارید را برای کاربران به نمایش بگذارید و به صورت جداگانه در نقشه نیز نمایش داده می شود و در گوگل نیز قابل جستجو خواهد بود.

رویداد ها

اگر برای کسب و کار خود رویداد خاصی را در نظر دارید مانند تخفیف، جشنواره، افتتاحیه و یا دیگر مراسمات، می توانید در قسمت “ثبت آگهی جشنواره و تخفیف” اطلاعات خود را ثبت کنید و این قسمت برای شما فعال شده و می توانید در قسمت پروفایل شخصی خود اطلاعات کاملی از جشنواره یا تخفیف و رویداد مربوط به کسب و کار خود را برای کاربران به نمایش بگذارید و به صورت جداگانه در نقشه نیز نمایش داده می شود و در گوگل نیز قابل جستجو خواهد بود.

پرسنل مجموعه شما

امکان ویژه ای که بیزی لوک برای شما فراهم کرده است، می تواند بسیار برای شما جذاب باشد. شما می توانید اطلاعات پرسنل خود را در قسمت “ثبت اطلاعات شاغلین” ثبت کنید و این قسمت برای شما فعال شده و می توانید در قسمت پروفایل شخصی خود افرادی که برای شرکت یا بیزینس شما کار می کنند را برای کاربران به نمایش بگذارید و به صورت جداگانه در نقشه نیز نمایش داده می شود و در گوگل نیز قابل جستجو خواهد بود.

منو رستوران و کافه

اگر شما صاحب کافه یا رستوران هستید می توانید منو خود را همراه با قیمت در قسمت منو اضافه کنید تا کاربران بتوانند منو خوراکی ها و غذا های شما را به همراه قیمت مشاهده کنند.

ثبت نهایی

پس از ثبت کامل تمامی اطلاعات، یکبار دیگر اطراعات ورودی خود را مرور کنید تا اگر اشتباهی در آن وجود داشت برطرف کنید. نگران نباشید شما در هر لحظه می توانید اطلاعات وارد شده را تغییر دهید. سپس روی دکمه سبز رنگ کلیک کرده تا اطلاعات شما برای مدیران ما ارسال شود.
پس از ثبت نام و درج اطلاعات، درسترسی شما به صفحه پیشخوان باز خواهد شد و شما می توانید اطلاعات بیشتری مانند درخواست ها، تخفیف ها، جشنواره ها و دیگر خدمات را به با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل کار با صفحه پیشخوان در ویدئو توضیح داده شده است. اگر سوالی داشتید می توانید با تیم پشتیبانی بیزی لوک در تماس باشید.

نکاتی که حتما باید آن را رعایت کنید.

1- از درج اطلاعات غلط جدا خودداری کنید

2- از ثبت اطلاعات مشاغلی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی هستند جدا خودداری کنید.

3- اگر شخصی کسب و کار شما را به نام خود ثبت کرده است نگران نباشید. بر روی صفحه رفته و ادعای مالکیت کنید.

4- حتما صفحه قوانین و مقررات را مطالعه کنید.

5- از گزاشتن اطلاعات بانکی و درگاه پرداخت در صفحه کاری خود اجتناب کنید.

6- از گذاشتن تصاویر غیر اخلاقی و خشن (مانند سلاخی حیوانات) خودداری کنید.

رفتن به ثبت آگهی جدید

ممنون که وب سایت بیزی لوک را برای توسعه کسب و کار خود انتخاب کردید. اگر سوالی داشتید حتما با تیم پشتیبانی بیزی لوک درک تماس باشید.

نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک.

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش