تولید محتوای با کیفیت بالا چه تاثیری دارد؟

اشتراک مطلب

تولید محتوا باکیفیت بالا

فهرست مطالب

تولید محتوای با کیفیت بالا به شما کمک می کند ترافیک را به سمت وب سایت خودتان هدایت کنید، سرنخ ایجاد کنید و اعتبار آنلاین ایجاد کنید. در حالی که چشم انداز سئوگوگل همیشه در حال تکامل است، رتبه بالاتر محتوای با کیفیت همیشه ثابت خواهد ماند.

همه دوست دارند وب سایت هایشان در جستجوهای ارگانیک گوگل بالاتر ظاهر شوند. و وقتی صحبت از رتبه بندی در گوگل می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد سئو است. با این حال، شما می توانید تمام تنظیمات سئو را به درستی انجام دهید، اما اگر محتوای با کیفیت ندارید، ممکن است هواپیمای بر فراز مثلث برمودا باشید، هیچ کس شما را نخواهد دید! به همین دلیل است که ایجاد محتوا یا بازاریابی محتوای خود یکی از جنبه های مهم بازاریابی دیجیتال است.

چرا محتوای باکیفیت تولید می کنیم
چرا محتوای باکیفیت تولید می کنیم

چرا محتوا ایجاد کنیم

صرفه جویی در پول

لازم نیست برای تبلیغات پولی هزینه کنید تا در جستجوی گوگل بالاتر ظاهر شوید، محتوای شما می تواند رتبه شما را به خودی خود بالا ببرد، مشروط بر اینکه سایر جنبه های بهینه سازی صفحه (سئو، طراحی، کاربرپسندی و غیره) به ترتیب باشد.

ترافیک درایو

می‌خواهید Google هم شما را دوست داشته باشد؟ خوب، مقداری محتوای مفید اصلی به آن بدهید و رتبه بالاتری را در گوگل تجربه خواهید کرد.

ایجاد سرنخ

زمانی که محتوای اصلی با کیفیت بالا ایجاد می کنید، می توانید از آن برای ایجاد علاقه به محصول/خدمت خود و ایجاد سرنخ استفاده کنید.

منحصر به فرد بودن

ارائه محتوای منحصر به فرد می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد و بازدیدهای مکرر را به شما بدهد. همچنین شانس بیشتری برای به اشتراک گذاشتن توسط افراد خواهد داشت و به شما پیوندهای ورودی و افزایش بیشتر قرار گرفتن در معرض بازدیدکنندگان را می دهد.

شهرت برند

اگر محصول/خدمت شما با محتوای باکیفیت پشتیبان گیری شود، باعث شهرت برند می شود. شما در زمینه خاصی که در آن فعالیت می کنید دارای اقتدار و قابل اعتماد خواهید بود و دیگران می خواهند شما را دنبال کنند و به شما قدرت تأثیرگذاری بر نظرات مردم می دهد.

همچنین بخوانید!!!  مخاطب هدف (Target Audience) کیست؟ راهنمای جامع بازاریابی

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم

هنگام ایجاد محتوا برای رتبه بالاتر در گوگل، سعی کنید این اصل را در حافظه خود جاسازی کنید.

*هدف اصلی شما در تولید محتوای با کیفیت برای هدف کاربر، نه فقط برای آنچه کاربر در نوار جستجوی Google تایپ کرده است!*

هنگام تولید محتوا بلند مدت فکر کنید

ساختن یک برند فقط به معنای داشتن یک محصول درجه یک نیست، بلکه به معنای انتقال ارزش به مخاطبان هدف نیز هست. تا جایی که مشتریان بالقوه متوجه می شوند که شما نه تنها محصول را می فروشید بلکه به خوبی در مورد آن مطلع هستند. در حالت ایده آل، شما باید محتوای خود را از ابتدا ایجاد کنید.

در تولید محتوا خاطره انگیز باشید

وقتی بازدیدکننده ای به وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما می رسد، فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه او را به خود جلب کنید و او را جذب کنید.

سعی کنید محتوای تحریک آمیز داشته باشید، بارها متوجه عناوینی مانند، 5 راه برای افزایش فروش یا 7 نوع محصول دیجیتال برای فروش آنلاین شده اید، این عناوین عمدی هستند!

برای جلب توجه مردم سپس برای خواندن کلیک کنید. یک امتیاز اضافی این است که محتوای شما بیشتر با بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشته می شود و ترافیک ورودی بیشتری به شما می دهد.

افزایش طول محتوا

یکی از جنبه های مهم رتبه بندی بالاتر در گوگل، تمرکز بر ایجاد محتوای آموزنده دقیق است. اما این به معنای پر کردن صفحات با محتوای بی فایده نیست! برای نوشتن محتوای عمیق تر، باید در مورد موضوع مورد نظر اطلاعات داشته باشید و همچنین با آخرین اطلاعات به روز باشید.

بر اساس مطالعات انجام شده، به طور متوسط ​​صفحات رتبه اول در جستجوهای گوگل تقریباً از 2000 کلمه تشکیل شده است.

بهبود خوانایی در تولید محتوا

اطمینان حاصل کنید که محتوا به راحتی خوانده می شود و تعادلی بین متن و تصاویر وجود دارد. حتی می توانید از داده ها، اینفوگرافیک ها از منابع دیگر استفاده کنید و به آنها در محتوای خود ارجاع دهید، اما به خاطر داشته باشید که درصد بیشتری از محتوا باید متعلق به شما باشد.

همچنین بخوانید!!!  5 ایده برای بهبود عملکرد در بازاریابی

اگر ارائه خوبی از محتوای خود داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که بازدیدکنندگان زمان بیشتری را برای خواندن آن صرف کنند.

به روز رسانی مکرر محتوا

به‌روزرسانی محتوا در یک سایت باید در اولویت قرار گیرد زیرا Google به محتوای تازه‌تر برای جستجوهای خاص پاداش می‌دهد. به طور مداوم بر نتیجه مقالات خود نظارت کنید، تعداد افرادی که از آن بازدید می کنند و آن را به اشتراک می گذارند، تا بتوانید تمرکز مقالات خود را اصلاح کنید.

ارزش افزوده برای کاربران

سایت شما باید بر علایق بازدیدکنندگان تمرکز کند و به این سوال بپردازد که چه چیزی برای آنها مفید است و چگونه می توان تجارت و زندگی خود را بهبود بخشید. برای تحقق این امر، محتوای قوی باید در قالب محصولات، خدمات و مالکیت معنوی توسعه یابد، در حالی که دائما در حال تکامل است.

چیزهایی که باید هنگام تولید محتوا با کیفیت اجتناب کرد

وقتی نوبت به تولید محتوا می رسد، چند حوزه غیر خوب وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

اینها را انجام نده

تکثیر. مضاعف شدن

بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که محتوا را کپی کنید، این نشانگر بزرگی از یک صفحه با کیفیت پایین است. و هنگامی که عبارات جستجو در گوگل تایپ می شوند، صفحات شما به احتمال زیاد نادیده گرفته می شوند زیرا گوگل آنها را رتبه بندی نمی کند.

محتوای تولید شده به صورت خودکار

محتوای عمومی و تولید خودکار هم خوب نیست! حتی اگر محتوای شما کاملاً بی فایده نباشد، به احتمال زیاد به مرور زمان توسط Google حذف یا نادیده گرفته خواهد شد.

اطلاعات نادرست

یکی از اشتباهات مبتدی که می توانید مرتکب شوید ارائه اطلاعات بدون انجام تحقیق است! اطلاعات نادرست شما را به جایی نمی رساند، در واقع به اعتبار شما آسیب می رساند و بازیابی آن را دشوارتر می کند.

همچنین بخوانید!!!  CRM چیست؟ راهنمای جامع یک بازاریاب

خطاهای نگارش و قواعد دستوری در تولید محتوا

قبل از اینکه به انتشار محتوای آنلاین خود ادامه دهید، مطمئن شوید که اشتباهات گرامری و املایی احتمالی را بررسی کنید. شما می خواهید تا حد امکان حرفه ای ظاهر شوید و محتوایی که دارای خطا است به عنوان اثری با کیفیت بالا در نظر گرفته نمی شود، معمولاً به یک نتیجه بزرگ تبدیل می شود.

کلید واژه پر کردن

اگر فکر می کنید پر کردن صفحه خود با کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا در رتبه اول گوگل قرار بگیرید، در اشتباهید. اگر کلمات شروع به بی ربط شدن کردند و فقط سعی می کنید آنها را وارد کنید تا یک کلمه کلیدی دیگر به دست آورید، باید تجدید نظر کنید. گوگل در نهایت متوجه می شود که شما چه کاری انجام می دهید و به راحتی صفحه شما را نادیده می گیرد.

زبان پیچیده

وقتی محتوا تولید می کنید، باید به افرادی فکر کنید که آن را مشاهده می کنند، بنابراین از خود بپرسید که آیا آنها به راحتی می توانند اطلاعاتی را که می خواهید به آنها ارائه دهید، درک کنند. شما باید از پیچیده کردن مطالب خود اجتناب کنید و با آن واژگان خود از بالا نروید!

مطالب بی فایده

شما باید به حذف محتوای غیر اساسی بپردازید! پر کردن صفحات خود با محتوای عمومی یا بی‌معنی کاملاً بیهوده است. اطلاعات باید برای مخاطب هدف جذاب باشد، به آنها کمک کند به سؤالات پاسخ دهند و آموزنده باشند.

نتیجه گیری

اکنون که می دانید برای بهبود رتبه و شهرت خود به چه نوع محتوایی نیاز دارید، یک راه خوب برای پیاده سازی این نکات ابتدا انجام ممیزی محتوای سایت شما است. این به شما کمک می‌کند بفهمید کجا دارید اشتباه می‌کنید و چه کاری را باید متفاوت انجام دهید.

نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید

خواندن مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

 

  • طاها
    20 مرداد 1401 در 23:45

    بسیار عالی
    مطالب خیلی مفید بود امیدوارم همه بتونیم در تولید محتوا موفق بشیم

  • سحر گلستانی
    23 مرداد 1401 در 18:59

    مطالب کاملا حرفه ای مرسییییی
    کاش همه بدونن تولید محتوای با کیفیت فرقی نمیکنه کجا باشه
    خسته شدم از بس محتوای بد توی اینستاگرام، یوتیوب، یا حتی خیلی از سایت ها دیدم
    مخصوصا پیج های ایرانی و سایت های ایرانی
    لطفا لطفا رعایت کنید و یکم تخصصتونو توی تولید محتوا ببرید بالا
    مطالب شما واقعا عالیه مرسی از تیم بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش