معرفی پر درآمد ترین شغل ها در گوگل مشاغل ایران

اشتراک مطلب

راه های افزایش درآمد از گوگل مشاغل

فهرست مطالب

معرفی پر درآمد ترین شغل ها در گوگل مشاغل ایران به شما کمک می کند تا برای آینده خود برای درآمد زایی، تصمیمات بهتر و هدفمند تری را بگیرید. جدای از علاقه مندی شما به مشاغل، کسب درآمد بالا یکی از مهم ترین معیار های انتخاب شغل است. در ابتدا بگذارید بگوییم به چه شغل هایی پر درآمد می گویند.

پر درآمد ترین شغل دنیا

انتخاب مسیر شغلی یکی از دلهره آورترین کارها برای هر جوانی است. انبوهی از انتخاب های شغلی، حقوق های بالا، و مسیرهای رشد سرسام آور، این تصمیم را برای دانشجویان و متخصصان چالش برانگیزتر می کند. بالاخره چه کسی حقوق زیادی نمی خواهد؟ راستش را بخواهید، همه ما این کار را می کنیم!

هنگام جستجوی شغل، مهمترین جنبه هایی که باید در نظر بگیرید شامل محدوده شغلی، حقوق، محیط کار و رضایت شغلی است. جست‌وجوی شغل‌های پردرآمد در جهان چیزی است که بیشتر ما دنبال آن هستیم و به درستی هم همینطور است. از این گذشته، چه کسی نمی خواهد در یک سازمان مستقر کار کند و حقوق بالا دریافت کند؟

اما یک نکته وجود دارد – کار کردن در یک شغل پر درآمد یک راهپیمایی نیست. علاوه بر این، با توجه به ماهیت سخت چنین پروفایل های شغلی و افزایش سطح استرس که همه نمی توانند آن را تحمل کنند، همه افراد برای آن برگزیده نیستند. گفته می شود، اگر امروز به دنبال شغل های پر درآمد در جهان هستید، تا انتها به خواندن ادامه دهید!

6 شغل پردرآمد دنیا

  • مدیر عامل
  • جراح عمومی
  • مهندس ارشد نرم افزار
  • بانکدار سرمایه گذاری
  • دانشمند داده و اطلاعات
  • مدیر سیستم های فناوری اطلاعات

1. مدیر عامل

مدیر اجرایی یکی از پر درآمدترین مشاغل در جهان است. میانگین حقوق یک مدیر عامل در ایالات متحده، حدود 155,291 دلار است.

مدیر ارشد اجرایی (CEO) بالاترین مقام یک مدیر اجرایی در یک شرکت است. هر شرکتی، چه کوچک و چه بزرگ، یک مدیر عامل دارد که به امور شرکتی آن رسیدگی می کند. مدیران عامل تصمیمات شرکتی حیاتی می گیرند، منابع را مدیریت می کنند و بر تمامی عملیات مدیریتی نظارت می کنند. مدیر عامل چهره عمومی شرکت است و توسط هیئت مدیره و سهامداران شرکت انتخاب می شود.

2. جراح عمومی

متوسط حقوق یک جراح عمومی در ایالات متحده، سالانه 292317 دلار درآمد دارند.

از نظر درآمد و اشتغال، صنعت مراقبت های بهداشتی به سرعت گسترش یافته و به یکی از بزرگترین صنایع آمریکا تبدیل شده است. این عمدتا به دلیل افزایش تقاضا برای خدمات بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه و هجوم ارگان های دولتی و خصوصی است. صنعت مراقبت های بهداشتی شامل بیمارستان ها، پزشکی از راه دور، گردشگری پزشکی، تجهیزات پزشکی، بیمه درمانی و غیره است.

3. مهندس ارشد نرم افزار

یک مهندس ارشد نرم افزار حدود 119126 دلار در ایالات متحده در سال درآمد دارد.

امروزه، مهندسان نرم‌افزار تقریباً در همه بخش‌ها کار می‌کنند و این به لطف نفوذ سریع فناوری در تمام موازی‌های صنعت مدرن است. آنها می توانند فرصت های شغلی در خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی، تحقیق و توسعه، تجارت، IT/ITES، سازمان های دولتی، دفاع (ارتش، نیروی دریایی، نیروی هوایی)، بیمه، بانکداری و امور مالی پیدا کنند.

همچنین بخوانید!!!  اسرار سئو سایت آمازون رونمایی شد: 7 نکته طلایی و مهم سئو

4. بانکدار سرمایه گذاری

متوسط حقوق سالانه یک بانکدار سرمایه گذاری 101,465 دلار در سال در ایالات متحده است.

صنعت بانکداری در آمریکا شامل 27 بانک در بخش دولتی، 21 بانک در بخش خصوصی و 49 بانک خارجی است. جدای از این، تعداد زیادی بانک روستایی منطقه ای و هزاران بانک تعاونی شهری و روستایی وجود دارد. در سال مالی 2019، بانک های بخش دولتی 61.21 درصد از کل دارایی های بانکی را به خود اختصاص داده اند. سرمایه گذاری ها به سرعت در آمریکا افزایش یافته و به دومین عنصر بزرگ در دارایی های ترازنامه بانک ها تبدیل شده است.

5. دانشمند داده و اطلاعات

در عصر کنونی، دانشمند داده یکی از با ارزش ترین مشاغل در سطح جهان است، با متوسط حقوق سالانه در ایالات متحده، میانگین دستمزد دانشمندان داده 96501 دلار در سال است.

هیچ صنعت خاصی برای دانشمندان داده وجود ندارد. آنها کارشناسان داده مورد تقاضا هستند که در طول و وسعت صنعت چشم انداز اشتغال پیدا می کنند. از خرده فروشی گرفته تا مراقبت های بهداشتی، رسانه و سرگرمی تا حمل و نقل، آموزش تا BFSI، دانشمندان داده همه جا هستند.

6. مدیر سیستم های فناوری اطلاعات

متوسط دستمزد یک مدیر سیستم های فناوری اطلاعات در ایالات متحده 87437 دلار در سال است.

صنعت فناوری اطلاعات آمریکا یکی از بخش‌هایی است که سریع‌ترین رشد را در جهان دارد. آمریکا بیشترین تعداد سهم بازار را در صنعت تامین خدمات جهانی دارد، دومین مرکز بزرگ استارتاپ‌های فناوری است، و دومین مرکز بزرگ مشترکین اینترنت در جهان است. این آن را به یک بازار ایده آل برای حرفه IT تبدیل می کند. بخش فناوری اطلاعات شامل مجموعه‌ای از خدمات مانند توسعه نرم‌افزار، مدیریت نرم‌افزار، خدمات ابری، مشاوره‌های فناوری اطلاعات و BPO (برون‌سپاری فرآیندهای تجاری) است.

پر درآمد ترین شغل های ایران

کدام شغل پردرآمد برای من مناسب است؟ شغل های جدید و پر درآمد در ایران کدام‌ها هستند؟ آیا شغل پر درآمد و پولساز در ایران وجود دارند؟ چطور می‌توانیم شغل پردرآمدی داشته باشیم؟ بنابر این کنجکاو هستید که بدانید پر درآمد ترین شغل های ایران کدامند.

اینکه بگوییم دقیقا کدام شغل بیشترین درآمد را در ایران دارد کاری بسیار سخت است. شغل های زیادی هستند که درآمد های بالایی را ماهانه دریافت می کنند مانند طراحان لباس و مد، رستوران ها و فست فود ها، دکتر ها و جراحان، اما این ها شغل هایی نیست که شما در گوگل مشاغل ایران به دنبال آن باشید.

شغل‌هایی با درآمد بالای زیادی وجود دارد اما هیچ شغلی از همان ابتدا و در شروع کار پر درآمد نیست! احتمالا شما افرادی را ببینید که حداقل ماهی 200 میلیون درآمد دارد اما آیا می‌دانید برای رسیدن به این نقطه چه سختی هایی کشیده و چه مسیری را طی کرده است؟ می‌دانید برای حفظ موقعیت باید چه کارهایی انجام دهد؟ حتی اگر بخواهید دکتر عمومی یا جراح هم شوید باید چند سال درس بخوانید و تجربه کسب کنید، تا شاید بعد از آن بتوانید با تجربه‌ای که بدست آوردید، درآمد بالایی داشته باشید که البته آن هم قطعی نیست.

قبل از اینکه بخواهید با پر درآمد ترین شغل های ایران آشنا شوید، خوب است بدانید که حتی داشتن یک فروشگاه لوازم التحریر یا سوپر مارکت هم می‌تواند شغلی پر درآمد باشد! الزاماً یک شغل پر درآمد، یک شغل فوق لاکچری و با استایل کت و شلوار نیست.

همچنین بخوانید!!!  پخش زنده معرفی محصول و خرید مستقیم از فروشگاه آنلاین

چند فروشگاه لوازم التحریر را می‌شناسم که صاحبان آنها بسیار سخت کوش هستند و توانستند با ایجاد ارتباط قوی بین مشتریان، اعتماد آنها را جلب کند و بعد از چند سال مشتریان ثابت زیادی داشته باشند. اما فروشگاه های لوازم التحریر های زیادی هم دیدم که ورشکست شدند.

آیا شغل پر درآمد وجود دارد؟

به احتمال زیاد شما هم مثل دیگر افراد به دنبال شغل پر درآمد هستید و در اینترنت جستجو می‌کنید تا شاید شغلی را پیدا کنید که خاص باشد، با شرایط شما همخوانی داشته باشد تا بتوانید روی آن شغل حساب کنید! باید این را بدانید هر چه در گوگل شغل‌های پر درآمد، ایده‌های پولساز، درآمد میلیونی، راز میلیاردر شدن و… را جستجو کنید، هیچ شغلی را پیدا نخواهید کرد که به راحتی برای شما درآمد میلیونی با سود خالص داشته باشد!

فرض می کنیم که شما جستجو کرده اید و متوجه شده اید که شغل‌هایی مثل  وکالت، متخصص زیبایی،، دندانپزشکی و چند شغل دیگر جزء شغل های پر درآمد هستند اما به نظر شما تمام دندانپزشکان درآمد بالایی دارند؟ یا اگر شما هم رشته دندانپزشکی را ادامه دهید، تضمینی برای درآمد بالای شما در آینده است؟ قطعاً خیر.

از طرف دیگر شغل‌هایی هم هستند که درآمد بالایی دارند مثل باطری‌سازی، مکانیکی و شغل‌هایی که با وسایل نقلیه در ارتباط است. اگر خودرو داشته باشید، این امکان وجود دارد که مکانیکی را نشناسید که با داشتن چند همکار، وقت برای تعمیر خودرو شما نداشته باشند؟ این افراد برای اینکه به موفقیت شغلی برسند حداقل چند سال تجربه کسب کرده اند و برای رسیدن به اهداف خود، سختی کشیده اند.

پر درآمد ترین رشته تحصیلی

انتخاب این که کدام رشته برای تحصیل در دانشگاه می‌تواند درآمدهای بالایی داشته باشد، تصمیم بزرگی به نظر می‌رسد. در این بین می‌توان تفاوت درآمد پنج‌سال پس از فارغ‌التحصیلی بین دانشجویانی را که بیشترین و کمترین حقوق را دارند، مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال فارغ‌التحصیلان پزشکی و دندانپزشکی به‌طور متوسط سالانه به 1 میلیارد و هفتصد هزار تومان دست پیدا می‌کنند، در حالی ‌که افرادی که رشته آنها اقتصاد بوده، 1 میلیارد و پانصد هزار تومان در سال به دست می‌آورند.

این ارقام دو برابر دستمزد متوسط فارغ‌التحصیلان هنرهای خلاق (700 میلیون تومان سالانه)، کشاورزی (830 میلیون تومان سالانه) و ارتباطات جمعی (840 میلیون تومان در سال) است. البته این تفاوت درآمد در برخی موارد بیشتر می‌شود،‌ زمانی که دانشگاه معتبرتر و نمرات دانشجویان نسبت به یکدیگر بالاتر باشد. با این وجود یکی از نشریه‌های انگلیسی زبان، فهرستی از پر درآمد ترین مشاغل دنیا را در ‌سال میلادی جدید منتشر کرد که اولویت آن رشته‌های مدیریت، علوم ارتباطات، علوم کامپیوتر، طراحی و گرافیک، مهندسی نفت و مهندسی مکانیک بود.

رشته‌های پولساز بازار کار ایران

حالا از پر درآمدترین رشته‌های دانشگاه های دنیا فاصله می‌گیریم و به پر درآمد ترین رشته‌های دانشگاهی در ایران می‌پردازیم. این روز ها، پولدارشدن مهم ترین دلیل دانشجویان ایرانی برای رفتن به دانشگاه و انتخاب سود آور ترین رشته‌های دانشگاهی است. دکتر یا مهندس‌شدن، آرزوی بسیاری از دانشجویان است.

همچنین بخوانید!!!  اسرار سئو سایت آمازون رونمایی شد: 7 نکته طلایی و مهم سئو

امروزه، تنها مهندسی، دکتری و وکالت جزو رشته‌های پر درآمد در ایران به شمار می‌آیند و رشته‌هایی همچون فنی‌ و حرفه‌ای و اکثر رشته‌های علوم انسانی به فراموشی سپرده شده‌اند که به عقیده جامعه‌شناسان، این نیاز جامعه نیست بلکه اولویت‌های دولت مردان است که برای جامعه تعریف کرده‌اند؛ برای مثال اگر دولتمردان به‌ همه افراد جامعه اهمیت می‌دادند و برای مسائل اجتماعی به دنبال راه‌حل‌های ریشه‌ای بودند، اکنون رشته‌ای مانند روانشناسی جزو رشته‌های با اهمیت و باارزش به حساب می‌آمد و رغبت جوانان برای جهت گیری به سمت این رشته‌ها بیشتر می‌شد.

البته این را نباید فراموش کنیم که دنیا رو به پیشرفت است و با گسترش تکنولوژی و علاقه مندی مردم دنیا به فضای مجازی، یکی از پر درآمد ترین رشته های این روز ها متخصصان آی تی، طراحان سایت و متخصصان سئو می باشد.

چگونه در گوگل مشاغل ایران درآمد خود را افزایش دهیم

تولید محتوا در گوگل مشاغل ایران
تولید محتوا در گوگل مشاغل ایران

امروزه برای افزایش درآمد و گسترش کسب و کار ها شیوه های مختلفی وجود دارد. در گذشته تبلیغات تلوزیونی، پخش تراکت و پیامک های انبوه تاثیر بسیار زیادی بر افزایش درآمد داشت، اما اکنون شیوه های تبلیغاتی بسیار متفاوت شده است و شما تنها با این شیوه های کهن نمی توانید نتیجه ای که مد نظرتان است را دریافت کنید.

وب سایت معظم بیزی لوک در برنامه گوگل مشاغل خود شیوه های مدرن تبلیغاتی را برای توسعه کسب و کار ها در نظر گرفته است. علاوه بر روش های تبلیغاتی گذشته که هنوز هم جایگاه خود را دارند، شیوه های نوین تبلیغاتی مانند تولید محتوای متنی و تصویری، طراحی صفحه کاری اختصاصی که به صورت کارت ویزیت الکتورنی و حتی فراتر از آن است یا طراحی صفحه همانند وب سایت داخل وب سایت مادر یعنی بیزی لوک و روش های متفاوت دیگر به تبلیغات مشاغل شما کمک می کند.

برای اینکه از تبلیغات نتیجه مطلوبی دریافت کنید باید از شیوه های نوین بازاریابی استفاده کنید. این شیوه ها در نتیجه تست a/b پاسخ های متفاوتی نسبت به نوع کسب و کار ها می دهد. اتوماسیون بازاریابی به شما کمک می کند تا معایب و نقاط قوت بیزینس خود را بهتر بشناسید و در بهبود این مسائل کمک شایانی به تجارت شما می کند.

مدیریت ارتباط با مشتری از دیگر خدمات گوگل مشاغل ایران است که امروزه تاثیر فوق العاده ای بر روی افزایش تعداد مشتری بالقوه و در نتیجه افزایش درآمد دارد. مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را به شما می دهد تا مشتریان خود را بهتر بشناسید و بر اساس شخصیت، جنسیت، سن یا میزان تحصیلات، محصولات یا خدمات بهتر و مناسب تری به آنان پیشنهاد دهید.

رسیدگی به کالا ها و خدماتی که مشتریان برای خرید اقدام کرده اند اما خرید خود را تکمیل نکرده اند نیز می تواند تاثیر زیادی بر میزان فروش کسب و کار شما داشته باشد. بازگرداندن مشتریان به خرید دوباره و برقراری ارتباط موثر با آنان، تاثیر مستقیم بر میزان فروش شما و افزایش درآمد شما در گوگل مشاغل ایران خواهد داشت.

نظر خود را درباره این مطلب به اشتراک بگذارید

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش