سفارش خدمات عکاسی صنعتی از محصول

99,000 تومان

  •  عکاسی حرفه ای
  •  نمایش کامل ویژگی های محصول
  •  ارسال محصول توسط شما
  •  بازگشت محصول توسط ما
  •  ضمانت کیفیت
  •  ارسال عکس در سایز دلخواه

توضیحات

سفارش خدمات عکاسی: عکاسی صنعتی از محصولات

افزایش آگاهی از برند

عکس تبلیغاتی خدمات در کنار معرفی نامه آن، تاثیر بسیار زیادی رو مخاطب هدف می گذارد و بی شک موجب افزایش آگاهی از برند و همچنین رتبه خدمات خواهد شد. میزان آگاهی از برند و فروش رابطه ای مستقیم دارد.

جلب توجه خدمات با عکاسی تبلیغاتی

مشاهده برخی از ویژگی های خدمات هنگام خرید، برای مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با کمک عکس های تبلیغاتی که چشمان مخاطبان را به خود جذب می کند، در فروش بسیار موثر خواهد بود.

افزایش میزان فروش خدمات

عکاسی تبلیغاتی یکی از مهم ترین اصول وب سایت های فروشگاهی است، چرا که فقدان آن تمایز چشمگیری نسبت به رقبا ایجاد می کند. بنابراین برای افزایش فروش حتما باید در صف رقبا جلوتر ایستاد.

مهم ترین ویژگی های عکاسی صنعتی از محصول

نمایش دقیق جزئیات محصول

در عکاسی صنعتی، استفاده از دوربین های عکاسی حرفه ای و مخصوص برای عکس های صنعتی بسیار مهم بوده تا بتواند جزئی ترین بخش های یکًَ محصول را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

در عکاسی صنعتی، بسته به نوع محصول، از جهات مختلف عکاسی شده تا مخاطب بتواند محصول را به طور کامل بررسی کند و از زوایای مختلف، با ویژگی های محصول آشنا شود.

واقعی بودن تصاویر صنعتی

یکی از مهم ترین ویژگی های عکاسی های صنعتی، واقعی بودن و عدم استفاده کلی گویی در تصویر است. مخاطبان می توانند عکسی حقیقی از محصول را مشاهده کنند.

هدف اصلی عکاسی صنعتی نمایش تصویر واقعی محصول است نه جذب نگاه مخاطب به محصول، بنابر این از رنگ ها و طرح های جذاب برای جذب مخاطب در آن استفاده نخواهد شد.

افزایش تمایل مشتری به خرید محصول

در صورتی که محصول شما، کیفیت مناسبی داشته باشد، بیان این کیفیت در عکاسی صنعتی بسیار آسان بوده و مخاطب نیز آن را به طور کامل احساس خواهد کرد. بنابراین با درک کامل از باکیفیت بودن محصول، احتمال بیشتری وجود دارد تا مشتری اقدام به خرید آن محصول کند.

طبق آمار گرفته شده از میزان خرید محصولاتی که به کیفیت وابسته اند، بیش از 90 درصد از خرید های مشتریان، از محصولاتی بوده که دارای عکاسی صنعتی برای معرفی محصول خود بوده اند.

سرمایه گذاری کمتر، بازدهی بیشتر

تهیه عکس های صنعتی عموما هزینه زیادی را به همراه نخواهد داشت و این هزینه، تنها یک بار قرار است پرداخت شود و به مدت طولانی می توانید از این تصاویر برای محصولات خود استفاده نمایید.

تاثیری که عکس های با جزئیات بالا بر فروش محصولات شما می گذارد، ارزش هزینه کردن برای آن محصولات را خواهد داشت.

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی حوزه وسیعی است که شاخه های بسیاری از عکاسی و تخصص را در بر می گیرد. عکاسی صنعتی به شاخه‌هایی از عکاسی اطلاق می‌شود که هدف تجاری آن فروش یک محصول یا برند یا تبلیغ یا شخصی در یک محصول یا خدمات است. صرف نظر از کسب و کار شما، داشتن تصاویر با کیفیت از محصول یا خدمات شما که بتواند توجه مشتری را به خود جلب کند برای موفقیت شما بسیار مهم است. باید در فضای واقعی و مجازی خود را به مخاطب معرفی کنید و جلوه ای بصری در ذهن او ایجاد کنید.
به عبارت دیگر، هر عکسی که برای فروش خریداری شود، در دسته عکاسی صنعتی قرار می گیرد. عکاسی صنعتی شامل گرفتن عکس از محصولات، خدمات و حتی افراد مشهور است که در کمپین های تبلیغاتی مانند مجلات، روزنامه ها، کاتالوگ های تبلیغاتی و سایر تصاویر از این قبیل برای بازاریابی به مشتریان یا محصولات و خدمات استفاده می شود. باید از آنها استفاده کرد.
تصاویر زیبا و باکیفیتی که در بیلبوردها، کاتالوگ محصولات، وب سایت های تجاری، مطالب تبلیغاتی و … مشاهده می کنید زیر مجموعه عکاسی صنعتی به حساب می آیند. این شاخه از عکاسی برای ایجاد آگاهی از برند در بین مشتریان برای افزایش فروش و ارتقای محصولات و خدمات استفاده می شود.
بدیهی است که عملکرد و کار آن با ارائه تصاویر با وضوح پایین لطمه می زند و از نظر مشتری شرکتی غیرحرفه ای و جدید محسوب می شود! علاوه بر این، اگر از نوع معمول عکاسی تبلیغاتی بیش از حد استفاده کنید، نه خلاقانه است و نه سودی به همراه خواهد داشت.
اینجاست که عکاسی صنعتی به کارتان می آید و کسب و کار شما را منحصر به فرد و متفاوت از رقبایتان می کند. اهمیت عکاسی صنعتی را می توان در بهینه سازی تصویر خلاصه کرد تا توجه مشتری و بیننده به سوژه ای که از آن عکاسی کرده اید جلب شود.
عکاسی صنعتی ماهیت یک محصول یا خدمات را به تصویر می کشد و آن را از طریق تصاویر به نمایش می گذارد. این تصاویر به وضوح نشان دهنده هر چیزی است که یک برند یا خدمات مخفف آن است.
اولین و مهمترین چیز در عکاسی شرکتی وفادار بودن به رویدادها و نشان دادن جلوه های واقعی یک محصول است. به گونه ای که با نور و تماشایی در تبلیغ یک محصول اغراق نشود. یک عکاس حرفه ای در سایت شرکت از محصول به گونه ای عکس می گیرد که نشان دهنده ویژگی ها و جزئیات کلیدی آن باشد.
در این رشته عکاسی تمامی مراحل لازم با دقت و برنامه ریزی انجام می شود و عکاس سعی می کند با استفاده از علم و دانش همه چیز را کنترل کند و نتایج کاملا دقیق را ثبت کند. زیرا هدف ارائه محصول به گونه ای است که تصویر واقعیت محصول را منعکس کند. البته این گفته به این معنی نیست که تصاویر روحیه ندارند، بلکه خواسته و نیاز کارفرماست، راهی برای توصیف محصولات آنها.
اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش