ثبت آگهی رایگان | ثبت انواع آگهی مربوط به مشاغل

اشتراک مطلب

ثبت آگهی رایگان در بیزی لوک

فهرست مطالب

هدف از ثبت اگهی و تبلیغات در اینترنت دیده شدن نوع فعالیت و کسب و کار شما است. به دلیل وجود سایت های ثبت اگهی رایگان بسیار زیاد، یکی از دلایل اصلی بی فایده بودن ثبت آگهی رایگان، عدم درج صحیح کلمات برای معرفی کسب و کار شما و همچنین عدم بروز رسانی و کار بر روی کلمات کلیدی اصلی شما است.

بدلیل ثبت اگهی مختلف در زمینه های هم سوی کسب و کار شما ممکن است اگهی شما به پایین صفحات برود و شانس دیده شدن کسب و کار خود را از دست بدهید. ولی اگر در بیزی لوک که هم بازدید خوبی دارد و هم می تواند اگهی ویژه به شما ارایه دهد، شما میتوانید با ثبت اگهی، کسب وکار خود را پیشرفت دهید و باعث فروش چند برابری محصولات و خدمات خود شوید.

 

ثبت آگهی جدید

 

ثبت آگهی چیست؟

ثبت آگهی در دنیای امروزی به روش های مختلفی امکان پذیر است، به گونه ای که افراد با توجه به محصولات یا خدماتی که میخواهند برای فروش، معاوضه، خرید یا هر نوع معامله دیگری که مد نظرشان است، دیگران را مطلع سازند یا خود از آن باخبر شوند.

مثال های گوناگونی می توان برای موارد گفته شده در بالا ذکر کرد، به عنوان مثال برای خرید یا فروش خودرو در وب سایت های مختلف آگهی خودرو ثبت می کنید یا برای خرید یا فروش محصولات خود اقدام به ثبت و معرفی آن در وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلف خواهید کرد.

ثبت آگهی چیست؟
ثبت آگهی چیست؟

ثبت آگهی در دیوار و شیپور

دیوار و شیپور دو اپلیکیشن و همچنین وبسایتی برای درج آگهی رایگان در بستر اینترنت هستند، به این صورت که افراد کالا یا خدمات خود را برای فروش، خرید و دیگر موارد به اشتراک می گذارند تا افراد دیگر با توجه به نوع نیاز خود، در دسته بندی های مخصوص آن اقدام به جستجو کرده و آن را پیدا می کنند.

از مزایای ثبت آگهی در دیوار و شیپور، رایگان بودن بسیاری از درج انواع آگهی در آنهاست. مزایای دیگر آنها، بازدید بالای مخاطبان از این دو اپلیکیشن است و احتمال دیده شدن آگهی ثبت شده توسط شما هم می تواند بسیار بالا باشد هم می تواند بسیار کم باشد.

ثبت آگهی رایگان در وب سایت ها

وب سایت های بسیار زیادی هستند که برای شما، شرایطی را فراهم کرده اند که بتوانید آگهی های مدنظر خود را در آن ثبت کنید آن هم به صورت رایگان. کافیه در گوگل سرچ کیند ثبت آگهی رایگان و خواهید دید که نتیجه های بسیاری برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد و شما می توانید در آنها به راحتی و البته رایگان اقدام به درج آگهی کنید.

انواع ثبت آگهی در بیزی لوک
انواع ثبت آگهی در بیزی لوک

مزایای ثبت آگهی رایگان در وب سایت ها

مزایای زیادی را می توان به درج این نوع آگهی ها نسبت داد، به عنوان مثال ثبت آگهی محصولات یا خدمات خود یا حتی شغل یا کسب و کار خود در این سایت ها که امکان نمایش نام برند شما را در صفحات مختلف گوگل امکان پذیر می کنند. داشتن یک صفحه رزومه از شما در یک صفحه به عنوان بروزترین یا کامل ترین نسخه از شرایط کنونی شما و ارتباط راحت تر افراد و مخاطبان با شما برای خرید، فروش یا دریافت مشاوره.

معایت ثبت آگهی رایگان در وب سایت ها

در کنار رایگان بودن درج آگهی در وب سایت ها، معایب مختلفی نیز به چشم میخورد که یکی از مهم ترین آنها، عدم پشتیبانی و درج صحیح اطلاعات هنگام ثبت آگهی است. این نکته شاید به نظر خیلی ساده و پیش پا افتاده بنظر برسد اما از نظر متخصصان طراحی سایت ما عنوانی داریم به نام سئو یا بهینه سازی محتوا برای موتور های جستجو که باعث تقویت نام برند شما، خدمات یا محصولات شما خواهد شد.

از دیگر معایب آن می توان به عدم کیفیت و ثبات آن وب سایت اشاره کرد به صورتی که نمایش صفحه شما خیلی سرد و بی روح بوده و شخصی تمایل به تماشا و خواندن مطالب شما در آن صفحه را نخواهد داشت.

ثبت آگهی در دیوار یا بیزی لوک؟

ثبت آگهی در دیوار و بیزی لوک در عین شباهت، تفاوت های اساسی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت اما به طور کلی، دیوار یک اپلیکیشن معرفی لوازم کارکرده و همچنین محصول محور است. اما بیزی لوک از دو واژه بیزینس و لوکیشن ساخته شده و به طور اختصاصی به کسب و کار ها مربوط می شود و برند محور است.

همچنین بخوانید!!!  گسترش کسب و کار از طریق وبسایت بیزیلوک

دیگر تفاوت اصلی دیوار با بیزی لوک، نمایش بصری صفحات آن بوده و بیزی لوک به طور چشمگیری از زیبایی بصری خاصی استفاده می کند تا مخاطب را هرچه بیشتر به خود جذب کند.

برتری ثبت آگهی در بیزی لوک نسبت به دیوار

درج آگهی در دیوار و بیزی لوک در بعضی از انواع آن رایگان بوده و شما می توانید در قسمت خودرو و املاک به صورت رایگان در بیزی لوک اقدام به ثبت آگهی های خود کنید. اما از این انیجا به بعد بیزی لوک به برتری های خود می رسد.

در مرحله اول بیزی لوک امکان ایجاد صفحه پروفایل شخصی شما را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تمامی اطلاعات خود را به صورت کامل و دقیق وارد کنید و پس از آن تمامی محصولات یا خدمات خود را به همراه تمام ویژگی آنها ثبت کرده و همچنین می توانید اطلاعات تمامی پرسنل های خود را نیز به ثبت برسانید.

شما همچنین می توانید در قسمت نیازمندی ها یا فرصت های شغلی، اگر به نیروی کار بخصوصی نیاز دارید، درخواست کرده و محل دقیق، میزان حقوق و دستمزد، دسته بندی شغلی و سایر شرایطی که شما نیاز دارید تا کارجو آن را داشته باشد را ثبت کنید.

پس از ثبت تمامی این اطلاعات (محصولات، خدمات، فرصت های شغلی، افراد و پرسنل، جشنواره ها و تخفیف ها، خودرو، املاک) امکان نمایش تمام آنها در پروفایل شخصی شما امکان پذیر خواهد بود.

 

ثبت آگهی جدید

 

برتری بیزی لوک نسبت به مارکت پلیس (چند فروشندگی) دیجی کالا

شما می توانید در بیزی لوک، فروشگاه شخصی خود را داشته باشید، به گونه ای که پس از ثبت آگهی های مربوط به محصولات، خدمات، رزور ها، خودرو، املاک و دیگر موارد و درج قیمت آن، هنگامی که مشتریان اقدام به پرداخت آن نمایند، وجه مستقیم و پس از 24 ساخت به حساب شخصی شما واریز خواهد شد و نیازی به بلوکه شدن مدت دار (معمولا 7 روزه) وجه شما نخواهد بود.

همچنین بیزی لوک هیچگونه پورسانتی از شما بابت خرید یا فروش آگهی های ثبت شده شما دریافت نخواهد کرد و تمام وجه مال خود شما خواهد بود. همکاری ویژه تیم بیزی لوک با تیم فروشگاه ساز زرین پال به نام زرین اکسپرس، این شرایط فوق العاده را برای شما فراهم کرده تا بتوانید مباحث مالی خود را کاملا در دست داشته و در صورت دریافت مجوز ها، نهایتا تا سقف 3 هزار تومان کارمزد پرداخت نمایید.

ثبت آگهی محصولات و خدمات
ثبت آگهی محصولات و خدمات

ثبت آگهی در گوگل

ثبت آگهی در گوگل نیز یکی از محبوب ترین مسائلی است که افراد دارای کسب و کار به دنبال آن هستند تا نام برند خود را در گوگل ثبت کنند. گوگل مپ یکی از راه های رایگان ثبت اطلاعات شما در آن بوده و می توانید طبق آموزش های ما، محل کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت کنید.

روش های دیگر ثبت اطلاعات شما در گوگل، در برخی موارد می تواند پر هزینه باشد مانند طراحی سایت، تولید محتوای متنی یا ویدئویی و قرار دادن آن در وب سایت های مختلف یا بلاگ های مختلف و همچنین تبلیغات اینترنتی به صورت رپورتاژ آگهی که برای درج محتوای شما در وب سایت های مختلف، هزینه های متفاوتی از شما دریافت خواهد شد.

ترفند های ثبت آگهی رایگان

ثبت آگهی رایگان می تواند کمک بزرگی به رشد کسب و کار شما کند. یکی از مهم ترین ویژگی های درج آگهی رایگان، ایجاد بک لینک به سمت پروفایل اصلی شما در بیزی لوک خواهد بود که باعث افزایش رتبه سئو صفحه شما و همچنین افزایش میزان بازدید شما خواهد شد و همانطور که می دانید، افزایش بازدید در نهایت موجب محقق شدن حدف اصلی ما یعنی افزایش فروش شما خواهد شد.

هرچه شما در صفحات مختلف وب سایت های متفاوت، کسب و کار خود را معرفی کنید و لینک (URL) صفحه پروفایل خود را در آنها به اشتراک بگذارید، از نظر گوگل رتبه شما افزایش پیدا خواهد کرد ولی نباید در آن به صورت بی منطق عمل کرد. اگر نیاز به آموزش بیشتر در این مورد دارید می توانید با کلیک بر روی “آموزش سئو” مطالب بیشتری را برای دریافت رتبه بهتر در صفحه پروفایل خود کسب کنید.

ثبت آگهی شغلی یا همان ثبت آگهی کسب و کار

برندسازی، یکی از مهم ترین مسائل و دقدقه های افرادی است که تازه می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا افرادی که به دنبال هر چه بیشتر مشهور شدن هستند. ثبت آگهی شغلی یا همان ثبت آگهی کسب و کار برای شما می تواند یک شروع عالی در زمینه برندسازی و یا رشد برند شما باشد.

همچنین بخوانید!!!  اینترنت ماهواره ای استارلینک، هرآنچه لازم است بدانید

به جای هزینه های سرسام آور طراحی سایت و ایجاد فروشگاه با قیمت های نجومی (حداقل 10 میلیون تومان برای طراحی سایت فروشگاهی و ماهانه بالای 10 میلیون تومان برای سئو سایت و نمایش به عنوان سایت برتر در موتور های جستجو)، با هزینه های اندک می توانید نتیجه های بسیار مفیدی را از ایجاد وب سایت (صفحه پروفایل شخصی) دریافت کرده و پس از آن اقدام به طراحی سایت شخصی خود کنید.

ثبت آگهی مشاغل در بیزی لوک
ثبت آگهی مشاغل در بیزی لوک

ثبت آگهی کسب و کار در بیزی لوک

همانطور که گفته شد بیزی لوک از دو واژه بیزینس و لوکیشن برگرفته شده است. ما یک تیم بین المللی هستیم و می کوشیم تا کسب و کار های محلی، بتوانند در این شرایط پر رقابت، پیشرفت چشمگیری در زمینه اینترنت و فضای مجازی داشته باشند.

در قسمت ثبت آگهی کسب وکار بیزی لوک، شما می توانید تمامی اطلاعات کسب و کار خود را که شامل: شماره تماس، نشانی دقیق به صورت نوشتاری و روی نقشه، گالری تصاویر، توضیحات، ساعات کاری، لینک های شبکه های اجتماعی، آدرس وب سایت (به عنوان بک لینک)، ویدئو، خدمات و محصولات و دیگر موارد را در یک نقطه ثبت کرده و برندسازی خود را هرچه سریع تر شروع کنید.

افراد می توانند هم در سرچ گوگل، هم در سایت بیزی لوک و هم در نقشه سایت بیزی لوک، شما را پیدا کرده یا به طور اتفاقی با شما آشنا شوند و به خدمات یا محصولات شما علاقه مند شده و در صورت نیاز اقدام به خرید از بیزینس شما کنند و همانطور که گفته شد، ارتباط شما با آنها به صورت کاملا مستقیم بوده و تمامی وجوه نیز به صورت مستقیم به حساب شما واریز خواهد شد.

 

همین الآن روی دکمه ثبت آگهی جدید کلیک کن و 50 درصد تخفیف از ما هدیه بگیر

ثبت آگهی توسط ما

ثبت آگهی فرصت های شغلی (ثبت آگهی درخواست نیروی کار)

بیزی لوک یک امکان فوق العاده برای کسب و کار ها فراهم کرده است تا صاحبان مشاغل بتوانند از قسمت ثبت آگهی فرصت های شغلی بیزی لوک استفاده کرده و درخواست نیروی کار ویژه خود را ثبت کنند.

دسته بندی متنوع، میزان حقوق، مدرک تحصیلی، ساعات کاری و دیگر شرایط استخدام را برای کارفرمایان و کارجو های عزیز فراهم کرده تا بتوانند به سادگی هرچه بیشتر، یکدیگر را پیدا کرده و اقدام به برقراری ارتباط کنند.

از دیگر ویژگی های ثبت آگهی فرصت های شغلی، امکان نمایش مجزای آن در نقشه سایت بیزی لوک، در قسمت جستجوی مجزای بیزی لوک و همچنین امکان نمایش آن در گوگل برای کارفرمایان و کارجو های عزیز فراهم است.

 

شما می توانید آگهی فرصت های شغلی مورد نظر خود را از طریق فرم زیر ثبت کنید

 

ثبت آگهی فرصت های شغلی

ثبت آگهی جشنواره و تخفیف در بیزی لوک

یکی دیگر از فرصت های افزایش بازدید و فروشی که بیزی لوک برای کسب و کار ها درنظر گرفته است، قسمت ثتب آگهی جشنواره و تخفیف است. صاحبان کسب و کار می توانند محصولات و خدمات خود را به صورت ویژه و با تخفیف های فوق العاده برای مشتریان و مخاطبان خود در نظر بگیرند. افتتاحیه، جشنواره، سالن های همایش و دیگر مراسمات خود را ثبت کنند تا همگان برای شرکت در آنها با خبر شوند.

ثبت آگهی جشنواره
ثبت آگهی جشنواره

 

از مهم ترین ویژگی های ثبت آگهی جشنواره و تخفیف در بیزی لوک، امکان نمایش آن به صورت مجزا در قسمت جستجو، نقشه سایت بیزی لوک و همچنین در موتور های جستجو خواهد بود تا هر چه بیشتر و بهتر، شرایط نمایش برند، محصولات و یا خدمات شما را برایتان فراهم کنیم.

 

شما می توانید آگهی جشنواره ها و تخفیف های مورد نظر خود را از طریق فرم زیر ثبت کنید

 

ثبت آگهی جشنواره و تخفیف

ثبت آگهی محصولات و خدمات در بیزی لوک

زیباترین بخش بیزی لوک، ثبت آگهی محصولات یا خدمات است که شرایط فوق العاده ای را برای صاحبان کسب و کار و بیزینس من های عزیز فراهم کرده است. شما می توانید با کمترین هزینه جایگاه درج محصول یا خدمت را از بیزی لوک خریداری کرده و اقدام به درج محصولات یا خدمات خود در بیزی لوک کنید. پس از ثبت آگهی خدمات یا محصولات، امکان نمایش آن در پروفایل بیزینسی برای شما فراهم خواهد شد.

همچنین بخوانید!!!  اسرار سئو سایت آمازون رونمایی شد: 7 نکته طلایی و مهم سئو

با همکاری فوق العاده تیم بیزی لوک با تیم زرین پال، امکان ایجاد فروشگاهی کامل با درگاه پرداخت مستقیم به حساب بانکی شخص شما ایجاد خواهد شد و دیگر نیاز به پرداخت هیچگونه وجهی و پورسانتی در قبال فروش محصولات و خدمات خود به بیزی لوک و زرین پال نخواهید بود.

این شرایط ویژه ای است که ما در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید و در ادامه روش های کسب درآمد از فروش محصولات و خدمات در بیزی لوک را برای شما خواهیم گفت.

امکان نمایش آگهی محصولات و خدمات نیز مانند سایر آگهی های پیشین که بیان شد، قابل نمایش در موتور های جستجو، نقشه سایت و جستجوی داخل سایت بیزی لوک به صورت مجزا برای کاربران فراهم است و افرادی که نیازمند محصول یا خدمت خاصی هستند، می توانند به راحتی محصولات و خدمات خود را پیدا کرده و به کسب و کار ها سفارش دهند یا با آنها به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

 

شما می توانید آگهی محصولات و خدمات مورد نظر خود را از طریق فرم زیر ثبت کنید

 

ثبت آگهی محصولات

ثبت آگهی رزومه (اطلاعات شغلی و شخصی)

تابحال شده است که نام و نام خانوادگی خود را در گوگل سرچ کنید و هیچ اثری از خود در آن مشاهده نکنید! همیشه برای اینکه بخواهید اطلاعاتی درباره رزومه کاری خود برای کارفرمایان بفرستید مجبور بودید تا در ورد یا رزومه ساز های پولی و رایگان، اطلاعات خود را ثبت کنید و به صورت پی دی اف، رزومه خود را برای آنها ارسال کنید.

اکنون بیزی لوک شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید تمامی اطلاعات شخصی و شغلی (رزومه) خود را در یک مکان ثبت کرده به همراه عکس ها و مدارک و سایر جزئیات در گوگل ثبت کنید.

ثبت آگهی فرصت های شغلی
ثبت آگهی فرصت های شغلی

 

با ثبت آگهی رزومه در بیزی لوک، نام و نام خانوادگی شما در گوگل ثبت خواهد شد و با سرچ نام شما، تمامی اطلاعات شغلی شما برای کارفایان عزیز به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین شما می توانید صفحه کسب و کار های مختلف را در قسمت رزومه خود درج کرده تا کارفرما بتواند سابقه شغلی شما را هرچه بهتر درک کند و شانس دریافت کار بهتر را برای خود افزایش خواهید داد.

امکان نمایش در موتور های جستجو، نقشه سایت بیزی لوک و قسمت جستجو به صورت جداگانه برای اشخاص فراهم بوده تا مخاطبان بتوانند به راحتی به رزومه افراد دسترسی داشته باشند.

 

شما می توانید اشخاص مختلف را از طریق فرم زیر ثبت کنید

 

ثبت آگهی رزومه

ثبت آگهی رایگان خودرو در بیزی لوک

شرایط ویژه ثبت آگهی رایگان خودرو در بیزی لوک، این امکان را به صاحبان خودرو، نمایشگاه های خودرو، افراد عادی و شرکت های اجاره خودرو می دهد تا وسایل نقلیه خود را به رایگان برای خرید، فروش و یا اجاره آنها به نمایش بگذارند.

امکان خرید، فروش و اجاره خودرو های صفر و کارکرده در بیزی لوک فراهم است و می توانید تمامی اطلاعات خودرو های مختلف را بازدن یک دکمه با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنید. همچنین امکان نمایش در موتور های جستجو، نقشه سایت بیزی لوک و قسمت جستجو به صورت مجزا برای عموم فراهم بوده تا راحت تر به هدف نهایی خود برسند.

ثبت آگهی خودرو
ثبت آگهی خودرو

 

ثبت آگهی خودرو

ثبت آگهی رایگان املاک در بیزی لوک

همانند خودرو، شرایط ویژه ثبت آگهی رایگان املاک در بیزی لوک، این امکان را به صاحبان ملک و عموم مردم می دهد تا بتوانند ملک های تجاری، اداری، مسکونی و زمین خود را برای فروش، رهن و اجاره، همکاری در ساخت و دیگر موارد به اشتراک بگذارند.

همچنین امکان نمایش در موتور های جستجو، نقشه سایت بیزی لوک و قسمت جستجو به صورت مجزا برای عموم فراهم بوده تا راحت تر بتوانند ملک مورد نیاز خود را پیدا کنند.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

ثبت آگهی خانه
ثبت آگهی خانه

 

ثبت آگهی املاک

 

مطالب بیشتر در بیزی بلاگ
پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

سئو شده توسط بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش