10 نکته بازاریابی تلفنی برای مبتدیان

اشتراک مطلب

بازاریابی تلفنی برای مبتدیان

فهرست مطالب

دقدقه های بازاریابی تلفنی برای مبتدیان

بازاریابی تلفنی برای مبتدیان می تواند بسیار دلهره آور باشد. اغلب این انتظار وجود دارد که مشتریان احتمالی در هر فرصتی بی ادب باشند و یا تلفن را کنار بگذارند. این ترس وجود دارد که گیر بیفتید، ندانید در زمان مهمی از مکالمه چه بگویید یا در لحظه کلیدی زبانتان به هم بخورد. و همچنین این تهدید وجود دارد که نمی‌دانید چگونه با سؤالات سخت برخورد کنید.

بازاریابی تلفنی حرفه ای b2b یک راه بسیار موثر برای ایجاد فرصت های فروش و افزایش درآمد است. بنابراین تماس گیرندگان خوب ارزش وزن خود را به طلا دارند. اما، آنها احتمالاً شروع به موفقیت بالا نکرده اند. آنها مجبور بودند اولین تماس خود را به همان روشی که تازه کارها باید در هر نقشی شروع کنند، انجام دهند. مطمئناً، آنها نگرش مثبت و سطوح انرژی بالایی داشتند (پیش‌نیازهای موفقیت) اما باید از همان نقطه شروع می‌کردند که هر فرد سردمدار دیگری بود.

چگونه محتوای سئو شده به افزایش فروش کمک می کند

آموزش بازاریابی تلفنی برای مبتدیان

بنابراین، بهترین راه برای انجام آن و عدم ایجاد هش واقعی تماس ها چیست؟ ما در بازاریابی تلفنی برای مبتدیان 10 نکته سریع آورده ایم.

 

1. شبیه یک بازاریاب تلفنی به نظر نرسید

بازاریاب‌های تلفنی مؤثر، راحت و آرام به نظر می‌رسند و از زبان طبیعی استفاده می‌کنند. مشتریان بالقوه به سختی و تماس های اسکریپت پاسخ نمی دهند. هر چه بیشتر از معرفی سهام مانند «امروز چطور هستید؟» و خطوط بیش از حد تماس گرفته شده استفاده کنید، مشتری احتمالی شما را از همان ابتدا به عنوان یک بازاریاب تلفنی معمولی انتخاب می کند. بنابراین، سعی کنید رویکرد اولیه خود را ملایم کنید تا واقعاً علاقه مندتر و جالب تر به نظر برسد و مکالمه جریان بسیار بهتری داشته باشد.

 

2. بازی اعداد را انجام دهید

هیچ راه دوری از آن وجود ندارد. با فرض اینکه مشتریان بالقوه به سادگی به در خانه شما نمی روند و زنگ شما را به صدا در نمی آورند، هرگز با کسی که با او تماس نمی گیرید کاری انجام نمی دهید. بنابراین، به اندازه کافی تماس بگیرید تا نسبت ها به نفع شما عمل کنند. این به معنای تمرکز و عدم حواس پرت شدن توسط کارهای دیگر است. یک قانون کلی خوب برای بازاریابی تلفنی 100 تماس در روز است. با این حال، این خطرناک است که فرض کنیم این در هر مورد درست است. اگر مکالمه‌های واقعاً جذابی دارید، این نسبت می‌تواند به 70 تماس در روز کاهش یابد.

همچنین بخوانید!!!  آموزش سئو رایگان برای مبتدیان به صورت حرفه ای - 0 تا 100 سئو

3. برنامه ریزی همه چیز است

بله، به همین سادگی است. آماده سازی همه چیز است به خصوص در مورد داده ها. داده های بد تنها چیزی است که بازاریابی تلفنی را بیش از هر چیز دیگری از مسیر خارج می کند. بنابراین، برنامه ریزی قبل از تماس شما باید شامل شناسایی و اصلاح بازار هدف شما باشد. این ممکن است به معنای خرید یا ساخت لیستی از نقش های شغلی تصمیم گیرنده در مکان های مناسب باشد، با اندازه کسب و کار و بخش مناسب که می توانید با آن تجارت سودآور داشته باشید و در حالت ایده آل، جایی که می توانید نمونه هایی از کارهای موفق قبلی خود را به نمایش بگذارید.

4. بررسی کنید چه چیزی در قایق مشتری احتمالی شما شناور است

چرا باید زحمت صحبت کردن با شما را بدهند؟ چه چیزی دارید که آنها نیاز دارند که خودشان نمی توانند انجام دهند؟ چرا از شما استفاده می کنند اگر قبلاً عرضه کننده آنچه شما ارائه می دهید داشته باشند؟ به این سوالات پاسخ دهید و نتایج بهتری خواهید داشت. آن را کنار نزنید و درجا درستش کنید. در حالی که ممکن است اسکریپت‌ها بی‌حرکت به نظر برسند، اما باید دلیل تماس‌تان و اینکه چه چیزی برای مشتری احتمالی وجود دارد، روشن باشد. بنابراین، درباره چالش‌ها یا مسائل احتمالی تحقیق کنید و آن‌ها را در دلیل تماس خود بگنجانید تا مشتری را از آن چند ثانیه مهم اول تماس درگیر کنید.

5. کمی از وقت خود را صرف آموزش کنید باشه!

بنابراین، این یک مقاله کوچک برای دوره های آموزشی ما است. مگر اینکه در بازاریابی تلفنی و رویکردهای مختلف مهارت داشته باشید، احتمالاً از برخی راهنمایی‌ها در مورد تکنیک‌های بهبود نتایج بهره خواهید برد. همه چیز به طور طبیعی به وجود نمی آید. فروشندگان عاشق صحبت کردن هستند. اما، افراد خوب می دانند چگونه گوش کنند. مولفه های زیادی برای برقراری تماس های سرد موثر وجود دارد و آموزش صحیح می تواند به طور قابل توجهی احتمال موفقیت را افزایش دهد.

همچنین بخوانید!!!  تست A/B چیست؟ A/B test + آموزش 0 تا 100

 

6. کمی زره ​​بپوش بازاریابی تلفنی آسان نیست

شما باید در برابر طرد شدن کمی انعطاف ایجاد کنید. اگر این کار را نکنید، این یک وظیفه خواهد بود که به طور فزاینده ای دلهره آور می شود. این برای افراد ضعیف نیست. اگر می خواهید به ارتفاعات برسید باید هدف گرا باشید. این جایزه برای موفقیت قابل توجه است، اما دریانوردی ساده نخواهد بود. بنابراین یاد بگیرید که با طرد شدن کنار بیایید و در فرصت بالقوه بعدی حرکت کنید. از این گذشته، مشتری بعدی نمی داند در آخرین تماس شما چه اتفاقی افتاده است. بنابراین، خود را از بین ببرید و از نو شروع کنید.

7. به مشکلات خود در بازاریابی تلفنی رسیدگی کنید

بهترین بازاریابان تلفنی احتمالاً بیشترین نه را دریافت کردند. و مطمئناً یاد می گیرند که مخالفت ها را بپذیرند. بازاریابان تلفنی حرفه ای به آنها عادت می کنند و راه هایی را برای غلبه بر این خرابکاران توسعه می دهند. توسط دروازه بانان و تصمیم گیرندگانی که خدمات شما را نمی خواهند مسدود خواهید شد. ایرادات احتمالی را بررسی کنید و تا آنجا که ممکن است پاسخ ها را آماده کنید. اعتراض ها نباید غافلگیر کننده باشند و اگر برای آنها آماده هستید، نباید پیشرفت بلندمدت شما را از مسیر خارج کنند.

8. مومنتوم بسازید

سیستم های خوب همراه با داده های خوب، کارایی تماس را افزایش می دهند. ما توصیه کردیم که بازاریابی تلفنی یک بازی اعداد است و تا حد زیادی این درست است. به همین ترتیب، برقراری تماس های کافی به شما امکان می دهد تماس های گرم خود را ایجاد کنید و این به خط لوله فروش شما تبدیل می شود. اگر در یک بازه زمانی معقول به اندازه کافی تماس برقرار کرده اید، درصد خوبی از تماس های شما، هر روز، در مواقعی که مشتری منتظر تماس شماست یا زمانی که قراردادها در موعد تمدید است، پاسخگوی شما خواهند بود. در نتیجه، حرکتی که در طول مسیر ایجاد می کنید، راه را برای نتایج آینده هموار می کند.

همچنین بخوانید!!!  ui و ux چیست؟ آموزش جامع رابط کاربری در بازاریابی

9. برای انگیزه دادن به دیگران در خود انگیزه ایجاد کنید

اگر کسل‌کننده و بی‌علاقه هستید، چرا مشتریان با شما ارتباط برقرار می‌کنند؟ این یک کار سخت است، بنابراین باید در هنگام صحبت با افراد بالقوه مثبت و خوش بین باشید. از این گذشته، آنها نمی دانند که تماس قبل از آنها یک فاجعه بوده است. هر تماس فرصت جدیدی برای انجام تجارت است. پس چانه خود را بالا نگه دارید و هر تماس را مثبت شروع کنید تا مشتری احساس کند به جای قطع کردن تماس با شما مجبور است با شما گفتگو کند.

10. سوالات خوب بپرسید سوالات خوب در عملکرد خوب نقش اساسی دارند

این یک مهارت کم ارزش در فروش است اما بسیار حیاتی است. فروشندگان برتر به جای اینکه مطرح کنند، تشخیص می دهند. آنها از ترکیبی از سؤالات باز و بسته برای نشان دادن علاقه، برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز، برای اطمینان از اینکه مشتری بالقوه بیشتر از آنها صحبت می کند و به منظور هدایت مشتری بالقوه به سمت بحث بیشتر که امیدواریم به نوبه خود منجر به فرصت فروش شود، استفاده می کنند.

هیچ وقت در بازاریابی تلفنی نا امدی نشوید

واضح است که موارد فوق تنها مهارت ها یا نکات مورد نیاز برای تبدیل شما از یک مبتدی به یک برنده نیستند. یک شبه نتایج شما را تغییر نمی دهد. با این حال، اگر اصول پشت این نکات را به کار ببرید، شانس خود را افزایش خواهید داد. و اگر زمان مورد نیاز این اجزا را اختصاص دهید، شاهد بهبود نتایج خود خواهید بود.

با بیزی لوک، شما می توانید به درآمد دلخواهتان برسید. شک نکنید که بیزی لوک یک تجارت بزرگ با آینده ای درخشان است، عضویت کنونی شما در بیزی لوک، آینده ای پر امید و مملو از اهداف و آرزو های رسیده شما را به ارمقان می آورد.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی ولک

سئو شده توسط بیزی لوک

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش