10 نکته جذاب که چگونه فالوورهای بیشتر در اینستاگرام داشته باشیم

اشتراک مطلب

جذب فالوور های بیشتر در اینستاگرام

فهرست مطالب

 

آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید فالوورهای بیشتر در اینستاگرام داشته باشید؟ این نکات و بهترین روش ها را انجام دهید و همین امروز فالوورهای اینستاگرام را به دست آورید.

هر ماه، اینستاگرام توسط بیش از 1.3 میلیارد نفر در سراسر جهان استفاده می شود و در حال حاضر دومین برنامه پر دانلود در سراسر جهان است. با بیش از 500 میلیون نفر که روزانه استوری های اینستاگرام را پست می کنند، جای تعجب نیست که اینستاگرام همچنان در بازار بسیار رقابتی رسانه های اجتماعی امروزی پر رونق است.

اگر کسب‌وکاری دارید یا در حال توسعه حضور آنلاین برای برند خود هستید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می‌توانید فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام به دست آورید که واقعاً به آنچه می‌گویید و به اشتراک می‌گذارید علاقه مند باشند. کشف نحوه به دست آوردن فالوور اینستاگرام با چند نکته و ترفند می تواند به شما کمک کند تا توجه و فالوورهای مورد نیاز خود را برای تأثیرگذاری، ایجاد فروش و حتی گسترش بیشتر تجارت خود جلب کنید.

هنگامی که تصمیم گرفتید از اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین خود استفاده کنید، باید بدانید که چگونه می توانید فالوورهای اینستاگرام بیشتری را بدون توجه به جمعیت مورد نظر و صنعتی که در آن کار می کنید به دست آورید. مخاطبانی که قصد دارید به آنها دسترسی پیدا کنید، کلید رونق آنلاین و در عصر رسانه های اجتماعی است.

1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید

اگر می خواهید دسترسی و دید خود را به حداکثر برسانید و فالوورهای بیشتر در اینستاگرام خود داشته باشید، ابتدا باید حساب اینستاگرام خود را بهینه کنید. نام کاربری اینستاگرامی را انتخاب کنید که با نام فعلی کسب و کار یا برند شما مطابقت داشته باشد. از به کار بردن کلمات یا عبارات پیچیده ای که ممکن است به خاطر سپردن یا املای آنها دشوار باشد، خودداری کنید. در صورت امکان، از استفاده از خط فاصله و اعداد در نام حساب خود برای اهداف سئو (بهینه سازی موتور جستجو) خودداری کنید.

همه حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را ساده کنید تا مطمئن شوید نام‌های کاربری یکسان هستند و همه حساب‌ها لوگو، طرح‌های رنگی و پیوندهای وب‌سایت رسمی یکسانی را نشان می‌دهند. برندسازی اکانت اینستاگرام و سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی با همان نام، لوگو و طرح رنگ می‌تواند کمک زیادی به جذب فالوور کند و تأثیر مثبتی بر بازدیدکنندگان جدید و دنبال‌کنندگان بالقوه بگذارد.

همچنین بخوانید!!!  آموزش اصطلاحات سئو برای مبتدیان - 0 تا 100 سئو

2. برای داشتن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام، پیوسته فعالیت کنید

هر زمان که در حال ایجاد یک حضور آنلاین هستید، ثبات در آن پلتفرم نقش کلیدی است. پست کردن مداوم به‌روزرسانی‌ها، اشتراک‌گذاری عکس‌ها و حتی آپلود رسانه‌های ویدیویی می‌تواند به جلب توجه هنگام استفاده از اینستاگرام همراه با پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی جایگزین کمک کند. اگر می‌خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، می‌توانید با متعهد شدن به سازگاری با اطلاعات مفید و محتوایی که مخاطبان شما از آن لذت می‌برند، این کار را انجام دهید.

 

3. یک برنامه زمانی ایجاد کنید

ایجاد یک برنامه زمان بندی راه دیگری برای اطمینان از اینکه هنگام استفاده از اینستاگرام در مسیر به روز رسانی رسانه های اجتماعی قرار می گیرید است. به روز رسانی اینستاگرام حداقل یک بار در روز به شدت توصیه می شود. اگر روز شلوغی دارید یا در تعطیلات آخر هفته به‌روزرسانی می‌کنید، می‌توانید اینستاگرام خود را بین دو تا پنج بار به‌روزرسانی کنید تا کاربران خود را علاقمند و سرگرم کنید. زمان های خاصی را برای به روز رسانی اینستاگرام خود تنظیم کنید و به آنها پایبند باشید. برای بهینه‌سازی پست‌های خود و ایجاد بیشترین بازدید، زمان‌های ارسال محبوب در اینستاگرام را بر اساس بازار یا جایگاهی که در نظر دارید تحقیق کنید.

در حالی که توصیه می شود در طول یک روز شلوغ در هنگام استفاده از اینستاگرام چندین بار پست بگذارید، همچنین مهم است که از اشتراک گذاری یا ارسال بیش از حد خودداری کنید. به اشتراک گذاری تعداد زیادی پست و به روز رسانی در مدت زمان کوتاه ممکن است برای کاربران هرزنامه به نظر برسد که می تواند منجر به از دست دادن فالوورها شود.

4. در فعالیت های خود، استراتژی به عمل آورید

امروزه ایجاد یک فالوور واقعی و فعال در اینستاگرام و رسانه های اجتماعی مستلزم درک مخاطبانی است که قصد دارید به آنها دسترسی پیدا کنید. زمانی را صرف تحقیق در مورد رقابت فعلی خود در اینستاگرام و همچنین در پلتفرم های رسانه های اجتماعی جایگزین کنید. درباره رقابت فعلی که دارید و نحوه ارتباط و ارتباط موثر آنها با مخاطبان خود بیشتر بدانید.

تحقیق و مطالعه کنید که رقابت شما چگونه با کاربران ارتباط برقرار می کند، از چه پلتفرم های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، و همچنین تعداد دفعات ارسال به روز رسانی ها را مطالعه کنید. هرچه با کارهای درونی صنعت خود راحت تر و آشناتر شوید، به کارگیری استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود برای شما آسان تر خواهد شد.

همچنین بخوانید!!!  BIMI چیست؟ راهنمای جامع بازاریابی - بیزی لوک

5. از رهبران صنعت پیروی کنید

در مورد رقابت فعلی خود و همچنین رهبران صنعتی که هزاران، و نه میلیون ها دنبال کننده در جایگاه شما دارند، تحقیق کنید. رهبران صنعت را دنبال کنید تا بینش ارزشمندی در مورد نحوه جذب دنبال کنندگان جدید، نوع محتوایی که پست می کنند و همچنین برنامه زمانی که برای اشتراک گذاری به روز رسانی ها و محتوای جدید استفاده می کنند، به دست آورید.

 

6. صدای مناسب برای برند خود را انتخاب کنید

صدای برند، تاثیر فوق العاده ای به جذب فالوور های بیشتر اینستاگرام دارد. پیدا کردن صدای مناسب برای برند شما می تواند در موفقیت آنلاین تفاوت ایجاد کند. اگر شروع به ساختن یک نام تجاری بدون داشتن صدایی در ذهن خود کنید، ممکن است جذابیت برای گروه‌های خاصی از افراد یا جمعیت‌شناختی خاص برای شما چالش برانگیز باشد. صدای یک نام تجاری می تواند موفقیت کلی آن را به ویژه در صنایع بسیار رقابتی و اشباع امروزی ایجاد کند یا شکست دهد.

هنگامی که در حال ایجاد صدایی برای برند خود هستید، مخاطبانی را که قصد دارید به آنها دسترسی داشته باشید، در نظر بگیرید. قصد دارید چه محدوده سنی، جنسیتی و مکانی را با تبلیغات آنلاین و حساب اینستاگرام خود هدف قرار دهید؟ چه نوع کاربری به محتوا، اطلاعات، محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند خواهد بود؟ آیا بهتر است با صدای شرکتی همراه باشید، یا این صدای آنقدر روباتیک و ناراضی به نظر می رسد که نمی تواند پیروان واقعی را جذب کند؟ آیا انتخاب یک صدای معمولی بهتر است یا این که مشتریان بالقوه را از کسب و کار و برند آنلاین من دور می کند؟

پرسیدن سوالاتی از خود در حین طوفان فکری برای برندتان می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید کدام سبک صدا مناسب تر است و چرا. زمانی را به تحقیق در مورد صداهای برندی اختصاص دهید که با نوع تصویر برند مورد نظر شما برای حضور آنلاین خود در حساب اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مطابقت دارد.

7. زیبایی شناسی برند خود را پیدا کنید

زیبایی شناسی برند شما یا جذابیت بصری آن نیز باید هنگام توسعه حضور در اینستاگرام و ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شود. وقتی به برندهای برتر مانند استارباکس، مک دونالد یا اپل فکر می کنید، احتمالاً بلافاصله می توانید لوگوها و/یا طرح های رنگی برند را در چشمان خود تصور کنید. انتخاب زیبایی شناسی، طرح رنگ و ارائه بصری برند شما گام مهمی برای ایجاد یک حساب کاربری موفق اینستاگرام و دنبال کننده در رسانه های اجتماعی است.

همچنین بخوانید!!!  آموزش ساخت وبلاگ در یوتیوب: 22 نکته طلایی برای شروع

 

8. با طرفداران برند، شرکا و حامیان مالی کار کنید

از راه‌اندازی تبلیغات اینستاگرامی خودتان گرفته تا همکاری با شرکای برند، حامیان و حامیان مالی، فرصت‌های زیادی برای انتشار اخبار در مورد اینستاگرام خود با کمی طوفان فکری و خلاقیت وجود دارد. اگر به فکر گسترش دامنه دسترسی خود به صورت آنلاین و با استفاده از اینستاگرام هستید، می‌توانید با تماس با حامیان برند، حامیان مالی و شرکای خود برای پرس و جو در مورد فرصت‌های کاری بالقوه این کار را انجام دهید. ایجاد شراکت و حتی فرصت های پست مهمان، راه بسیار خوبی برای تبلیغ یکدیگر با استفاده از اینستاگرام است.

 

9. از ربات ها بگذرید و از فالوورهای جعلی اینستاگرام خودداری کنید

امروزه منابع و ابزارهای آنلاین زیادی برای جذب و تولید فالوور اینستاگرام وجود دارد. با این حال، مهم است که تا حد امکان از این موارد اجتناب کنید، زیرا بسیاری از آنها به سادگی ربات تولید می کنند یا باعث می شوند ربات ها حساب ها را دنبال کنند. برای جلوگیری از فالوورهای جعلی اینستاگرام، علاقه و فالوورهای ارگانیک را از کسانی که علاقه واقعی به نوع محتوا، محصولات یا خدماتی که شما ایجاد می‌کنید و در دسترس دارید، ایجاد کنید.

 

10. لینک اینستاگرام خود را در همه جا نمایش دهید

اگر می‌خواهید دسترسی و دوام آنلاین خود را گسترش دهید، می‌توانید با نمایش لینک اینستاگرام خود در همه جا این کار را انجام دهید. پیوند اینستاگرام خود را در پروفایل ها و بایو خود به اشتراک بگذارید و همچنین پیوند اینستاگرام خود را در ایمیل هایی که مربوط به کسب و کار شما ارسال می کنید به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید لینک اینستاگرام خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی و همچنین در وب سایت یا وبلاگ رسمی خود به اشتراک بگذارید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

سئو شده توسط بیزی لوک

 

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش