خدمات ثبت مشاغل | ثبت آگهی شغلی در اینترنت

اشتراک مطلب

ثبت مشاغل در سایت بیزی لوک

فهرست مطالب

ثبت مشاغل ایران در وب سایت بیزی لوک

با ثبت مشاغل در بانک اطلاعات مشاغل بیزی لوک، می توانید تمامی اطلاعات شغلی خود را که شامل: اطلاعات تماس، نشانی محل کار، شبکه های مجازی، آدرس وب سایت، تصاویر و ویدئو ها، لینک های ارتباطی و همچنین نمایش روی نقشه ثبت کنید. همچنین طراحی زیبا در نمایش اطلاعات شغلی شما، گرافیکی بودن آیکون ها و محتوا، تاثیر بسیار زیادی روی مخاطبان گذاشته و موجب جلب توجه آنان خواهد شد.

با ثبت شغل خود در وب سایت بیزی لوک، نام برند شما در موتورهای جستجو به نمایش گذاشته خواهد شد و کاربران می توانند تنها با جستجوی نام کسب و کار شما، تمام اطلاعات شغلی شما را بدست آورند. پشتیبانی از خدمات و محصولات وب سایت معظم بیزی لوک، بسیار با کیفیت بوده و رضایت شما معیار اصلی تیم ما می باشد. ضمانت کیفیت و بازگشت وجه در صورت عدم رضات را به شما می دهیم.

ثبت آگهی جدید

 

+ آموزش ثبت مشاغل در وب سایت بیزی لوک

 

مهم ترین ویژگی های ثبت مشاغل در بیزی لوک

سئو و بهینه سازی مشاغل ثبت شده در بیزی لوک

هر کسب و کاری باید توسط مشتریان دیده شود. از طرف دیگر، از آنجایی که اکثر کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن موضوعات مورد علاقه خود استفاده می کنند، مهم ترین راه برای دیدن وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو است.

بنابراین اگر به دنبال ثبت شغل در اینترنت، دیجیتال مارکتینگ، برندسازی، افزایش بازدید سایت، فروش کالا، محصولات و خدمات در وب سایت خود با کمترین هزینه و کارایی بالا هستید. وب سایت MOZ، مرجع سئو جهان است که می توانید بروز ترین اطلاعات را از این وب سایت دریافت کنید

کمک گرفتن از کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجوی بیزی لوک بهترین گزینه است. هنگام ثبت مشاغل شما در وب سایت بیزی لوک از جدیدترین روش های فنی سئو استفاده می شود و همچنین می توانیم برای بهره مندی از شبکه های اجتماعی به شما مشاوره و خدمات ارائه دهیم. (آموزش سئو رایگان)

 

هاست پر سرعت با آپتایم بسیار بالا برای مشاغل ثبت شده

همیشه در دسترس بودن برای یک وب سایت، یک الزام نیست، بلکه یک اصل اساسی برای هر وب سایتی است. جدا از ایجاد یک وب سایت تجاری، تنها یک هاست خوب، با حداکثر سرعت و آپ تایم که از ویژگی های خدمات شرکت میزبانی بیزی لوک است، می تواند به صفحه شخصی شما پس از ثبت شغل خود در بیزی لوک، دسترسی واقعی بدهد. ارائه خدمات میزبانی مناسب با صفحه شخصی ایجاد شده توسط شما از دیگر مزایای ثبت نام مشاغل در گوگل مشاغل ایران (بیزی لوک) است.

 

ثبت تبلیغات شغلی و مشاوره بیزینسی پس از ثبت شغل

پشتیبانی فنی و مشاوره های تجاری و بدون وقفه بیزی لوک برای ثبت مشاغل، همچنین کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ همواره یکی از مهمترین اصول و شعارهای اصلی بییز لوک بوده است.

همچنین بخوانید!!!  اتوماسیون بازاریابی

ارتباط مستمر و مؤثر با مشتری و مسئولیت خدمات را وظیفه خود می دانیم و همواره به آن می بالیم. بانک اطلاعات مشاغل بیزی لوک، امکان ثبت شغل و تبلیغات آن را هم در داخل وب سایت بیزی لوک هم در سایر وب سایت ها فراهم کرده است. کافیست پس از ثبت نام و درج اطلاعات شغلی خود، با تیم مشاوره ما تماس گرفته و درخواست رشد کسب و کار خود را از ما بخواهید.

 

ثبت مکان مشاغل روی نقشه سایت

آموزش ثبت مشاغل: ثبت موقعیت مکانی
آموزش ثبت مشاغل: ثبت موقعیت مکانی

موتور جستجوی گوگل یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مربوط به 2 سال گذشته طبق الگوریتم کبوتر، نتایج جستجو را در موقعیت مکانی کاربر نمایش می دهد. به این معنی که اگر شما در شهر مشهد کسب و کاری را سرچ کنید به فرض “فروشگاه شکلات” گوگل تا حد زیادی مغازه های شکلات فروشی در مشهد را نشان می دهد، همچنین پیشنهاداتی را برای کسب و کار در گوگل مپ معرفی می کند.

مفهومی به نام سئو محلی یا Local SEO را ایجاد کرده است. این امر اعتبار و ارزش کسب و کار را در حوزه اینترنتی و آنلاین افزایش می دهد. با ثبت شغل خود در بیزی لوک، مکان کسب و کار شما در نقشه سایت قابل نمایش بوده و کاربران می توانند براساس موقعیت مکانی خود، مشاغل اطراف خود را کشف کنند.

 

سرمایه گذاری کمتر، بازده بیشتر

ارزشی که یک کسب و کار از طریق تعامل با مشتری ایجاد می کند یکی از مهم ترین چیزهایی است که محتوا باید ارائه دهد. محتوای درج شده توسط شما برای کسب و کار خود پس از ثبت شغل، باید آموزنده و در عین حال سرگرم کننده باشد. و مهمتر از همه، باید معتبر باشد.

محتوای واقعی برای ایجاد اعتماد با مصرف کنندگان ضروری است که به جای حدس و گمان و داده ها به جای نظر، حقایق را ارائه می دهد. ثابت شده است که توضیحات کامل درمورد محصولات یا خدمات شما، حتی استفاده از ویدیو و عکس های باکیفیت در صفحه شخصی شما، نتایج صفحه اول گوگل را بیش از 50 برابر افزایش می دهد و نرخ دوبار کلیک بیشتر را هنگام استفاده در کمپین های ایمیل نشان می دهد.

 

چرا نیاز به ثبت مشاغل در بیزی لوک داریم؟

ثبت مشاغل در اینترنت
ثبت مشاغل در اینترنت

اگر صاحب فروشگاهی هستید که محصولات یا خدمات خاصی را ارائه می دهد، این روزها داشتن یک صفحه اختصاصی ثبت مشاغل برای نمایش شرکت و حتی فروش آنلاین محصولات و خدمات شما به یک ضرورت تبدیل شده است.

همچنین بخوانید!!!  تولید محتوای با کیفیت بالا چه تاثیری دارد؟

این روزها مردم دیگر حوصله نشستن در ترافیک شهری و رفت و آمدهای طولانی برای دریافت محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار شما را ندارند. هنگامی که یک صفحه شغلی تجاری ایجاد می کنید، این افراد با جستجو در اینترنت برای محصولات و خدمات مورد نظر خود به صفحه شغلی ایجاد شده توسط شما می رسند.

صفحه اختصاصی شغلی که ایجاد می کنید در واقع آخرین نسخه کاتالوگ محصولات شما خواهد بود. در این صورت دیگر برای چاپ کاتالوگ و بروشور هزینه زیادی نخواهید داشت و از سوی دیگر نقش موثر خود را در حفظ محیط زیست ایفا خواهید کرد.

 

مزایای ثبت مشاغل در بیزی لوک چیست؟

صفحات اختصاصی مشاغل به روش های مختلفی مانند معرفی محصول، فروش آنلاین محصولات، حمایت از مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید ارائه می شوند. در گذشته، وب‌سایت‌های فروشگاهی تنها به ارائه خدمات محدود می‌شدند، اما با ظهور فرصت‌های خرید آنلاین، فروشگاه ها در حال حرکت با فروشگاه‌های فیزیکی هستند و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان عرضه می‌کنند.

دوران دیگری از تبلیغات محیطی که توسط بیلبوردها در شهرها و بزرگراه ها انجام می شود به پایان رسیده است و قدرت همه شرکت ها و بنگاه ها در فضای آنلاین است. وقتی مشتری می خواهد محصولی را که شما ارائه می دهید بخرد، هرگز به جایی که بیلبورد شما را دیده است نمی رود، بلکه با جستجو در اینترنت به دنبال شرکتی می گردد که این خدمات را ارائه دهد.

مشکل دیگر تبلیغات این است که کسب و کار آنلاین شما تامین کنندگان کمی دارد. در این صورت، شرکت شما ممکن است بهتر از روش های سنتی بر روی بهینه سازی سایت و سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو تمرکز کند.

هنگامی که مراحل ثبت مشاغل خود را راه طی می کنید، مشتریان و بازار هدف شما می توانند اطلاعات مورد نیاز برای در دسترس قرار دادن خدمات و محصولات شرکت شما را در هر زمانی از روز داشته باشند. از سوی دیگر، از آنجایی که اطلاعات در دسترس عموم است، حس اعتماد بیشتری در بین مصرف کنندگان ایجاد می شود.

با استفاده از ایجاد صفحه شغلی در بیزی لوک از مزایای زیر بهره مند خواهید شد که عبارتند از:

● ارائه تسهیلات خرید آنلاین کالا با تسهیلات پرداخت آنلاین در وب سایت های واسط
● لازم نیست میلیون ها تومان برای تبلیغات بیلبورد یا تبلیغات تلویزیونی خرج کنید
● توسعه طیف گسترده ای از فعالیت های شرکت در سطوح ملی و بین المللی.
● امکان معرفی نماینده شرکت و امکان ارسال فرم آنلاین جهت اخذ نمایندگی.
● امکان ساخت سایت به چند زبان برای عملیات بین المللی
● دستاوردها و تاریخچه فروشگاه را ارائه دهید
● کاهش هزینه ها و عدم نیاز به کار دستی در بخش های مختلف شرکت.
● درج گالری عکس محصولات

همچنین بخوانید!!!  7 نکته مهم در ایجاد برند دیجیتالی قوی برای کسب و کار

ثبت آگهی جدید

تمامی امکانات بیزی لوک به این ها خطم نمی شود، بلکه ده ها امکانات دیگر در بیزی لوک وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

انواع ثبت در بیزی لوک
انواع ثبت در بیزی لوک

اهمیت ثبت نام مشاغل و ضرورت ثبت شغل در بیزی لوک

اگر هدف از ثبت شغل و طراحی صفحه اختصاصی مشاغل، رقابت با وب سایت های رقیب یا فروشگاه هایی است که فعالیت های مشابه شما را انجام می دهند، طراحی وب سایت فروشگاهی سفارشی برای موفقیت شغل شما ضروری است. اما برای شروع و در کنار وب سایت فروشگاهی شما، ثبت اطلاعات شغلی در بیزی لوک علاوه بر زیبایی بصری و گرافیکی برند شما تاثیرگذار است، همچنین شامل اصول اولیه افزایش رتبه سایت و افزایش میزان بازدید از صفحه شما نیز خواهد شد.

طبق آمار بازدید وب سایت ها، امروزه بیشتر اینترنت از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها انجام می شود و هر روز بر این میزان افزوده می شود. بنابراین شکی نیست که لازم است نمایش صفحه شغلی خود را با چنین دستگاه هایی تطبیق دهید. راه حل ما برای حل این مشکل این است که به جای صرف هزینه برای یک اپلیکیشن موبایل، یک صفحه اختصاصی مشاغل  ریسپانسیو طراحی کنیم تا بتوانید اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند تطبیق دهد

 

ثبت مشاغل در بیزی لوک و نمایش آن در اینترنت مناسب چه کسانی است؟

  • در مرحله اول می توان گفت که این خدمت، نیاز همه کسانی است که صاحب شغل یا کسب و کاری فیزیکی هستند
  • افرادی که می خواهند استفاده از خدمات یا محصولات خود را به دیگران معرفی کنند
  • کسانی که خود به تنهایی تولید کننده محصولات یا خدمات هستند
  • کسانی که در شبکه های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی فعالیت دارند
  • اشخاصی که می خواهند محصولات یا خدمات خود را در وب سایت ها یا سوشیال مدیا تبلیغ کنند

 

ما برای ثبت شغل شما چکار می کنیم؟

  • مرحله اول: گفتگو و نیاز سنجی / دادن مشاوره و ایده برای ثبت اطلاعات شغلی در صفحه شخصیتان
  • مرحله دوم: تایید طرح اولیه / نسبت به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، سایت واسط را معرفی میکنیم
  • مرحله سوم: درج کامل اطلاعات / اطلاعات شغلی به صورت کامل و کاربردی توسط شما به ثبت می رسد
  • مرحله چهارم: رفع ایرادات / امکان ویرایش در هر لحظه توسط شما امکان پذیر خواهد بود

ثبت آگهی جدید

آخرین ویرایش در 17 دیماه 1401

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

سئو شده توسط بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش