چگونه از بازاریابی ویدئویی یوتیوب برای کسب و کار کوچک خود استفاده کنید

اشتراک مطلب

کانال بازاریابی ویدئویی یوتیوب چگونه عمل می کند

فهرست مطالب

چگونه یک کانال بازاریابی ویدئویی یوتیوب برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و شروع به ایجاد ویدیوهای بازاریابی موثر کنید.

کانال بازاریابی ویدئویی یوتیوب به روشی قدرتمند برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما تبدیل شده اند. جامعه یوتیوب به طور خاص به یکی از غالب‌ترین انجمن‌ها در صنعت رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است: جستجوهای یوتیوب پس از Google در رتبه دوم قرار دارند و این پلتفرم هر ماه بیش از یک میلیارد بازدیدکننده منحصر به فرد را می‌بیند.

این راهنما به بررسی این موضوع می‌پردازد که کسب‌وکار کوچک شما چه کاری می‌تواند انجام دهد تا به طور موثر در این پلتفرم‌ها بازاریابی کند. ما نگاهی دقیق به نحوه ایجاد یک حساب تجاری YouTube و بهینه سازی نمایه شما خواهیم داشت. و اگر مطمئن نیستید چه چیزی یا چه زمانی پست کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

+ ثبت مشاغل در اینترنت

آیا بازاریابی ویدئویی یوتیوب برای کسب و کار کوچک شما مناسب است؟

وقتی به تبلیغات یوتیوب و همچنین به اعداد پشت YouTube نگاه می کنید، فوراً مزایای بالقوه آن آشکار می شود. با این حال، یوتیوب کانال مناسبی برای هر کسب و کاری نیست زیرا این پلتفرم به شدت رقابتی است. این نه تنها دومین وب سایت محبوب جهان است و حتی فیس بوک را شکست می دهد، بلکه صدها ساعت محتوای ویدیویی در هر دقیقه آپلود می شود.

با همه این رقابت ها، به راحتی می توان تلاش های بازاریابی ویدیویی شما را نادیده گرفت، به خصوص اگر کیفیت محتوای شما پایین باشد. تولید محتوا ویدیویی یکی از جذاب‌ترین انواع محتوای موجود است، اما تولید آن با کیفیتی که مخاطبان یوتیوب به آن عادت دارند می‌تواند گران و زمان‌بر باشد.

اما اجازه ندهید که شما را از تولید محتوای ویدیویی منصرف کند. اگرچه گاهی اوقات جذب مخاطب در یوتیوب سخت است، اما همچنان می تواند یک پلت فرم عالی برای میزبانی ویدیوهای شما باشد. سپس آن ویدیوها را می توان به راحتی در سایر کانال های رسانه های اجتماعی شما مانند فیس بوک، لینکدین و تویتر به اشتراک گذاشت.

 

چگونه یک کانال یوتیوب ایجاد کنیم

راه اندازی و ایجاد حساب کسب و کار کوچک شما یک فرآیند نسبتا آسان است.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای ایجاد آن انجام دهید:

از آنجایی که YouTube متعلق به Google است، به یک حساب Google متمرکز بر تجارت یعنی جیمیل نیاز دارید. (مطمئن شوید که از حساب شخصی Google/Gmail خود استفاده نکنید.)

هنگامی که وارد حساب Google خود شده اید، از YouTube بازدید کنید و جزئیات حساب خود را وارد کنید. سپس می توانید یک کانال برای کسب و کار کوچک خود ایجاد کنید.

همچنین بخوانید!!!  تمایز محصول چیست؟ اثر فوق العاده آن در دیجیتال مارکتنیگ

از شما خواسته می شود نامی برای کانال خود وارد کنید؛ اغلب این فقط نام تجارت یا برند شماست.

پس از ایجاد، این گزینه به شما داده می شود تا گزینه هایی مانند تصویر کانال (که به عنوان نماد کانال نیز شناخته می شود)، هنر بنر و یک بیوگرافی کوچک اضافه کنید. فقط به دنبال “Customize Channel” باشید.

مزایای کانال بازاریابی ویدئویی یوتیوب
مزایای کانال بازاریابی ویدئویی یوتیوب

در اینجا چند نکته دیگر برای ساخت کانال بازاریابی ویدئویی یوتیوب وجود دارد:

نماد کانال شما باید 800×800 پیکسل باشد. با این کار بالاترین کیفیت تصویر به دست می آید. دوباره بررسی کنید که عکس نمایه انتخابی شما وقتی به این اندازه کوچک شده است واضح به نظر برسد.

برای یک تصویر بنر، تصویری را انتخاب کنید که نشان دهنده شرکت یا محصولات شما باشد و مزیتی که شما نسبت به رقبا ارائه می دهید را به اشتراک بگذارد.

بخش «درباره» کانال YouTube شما فرصتی برای به اشتراک گذاشتن جزئیات درباره شرکت خود و ارائه جزئیاتی در مورد انواع محتوایی است که مخاطبان شما می توانند انتظار دیدن آن را داشته باشند. به چند کلمه کلیدی فکر کنید که می توانید از آنها برای نشان دادن آنچه که در مورد کسب و کارتان است استفاده کنید. (کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که معمولاً در اینترنت جستجو می شوند.)

در نهایت، می‌توانید «مدیران» یا ادمین‌های دیگری را به کانال YouTube خود اضافه کنید. اگر بیش از یک نفر دارید که محتوای YouTube را برای برند شما ایجاد و مدیریت می‌کند، می‌خواهید آنها را به عنوان مدیر اضافه کنید. این به آنها اجازه مشاهده، پست و مدیریت کانال را می دهد.

انواع محبوب محتوای YouTube

برای تولید ویدیوهای بازاریابی موثر برای کانال YouTube خود، باید محتوای جذابی ایجاد کنید. خدمات تولید محتوا وب سایت بیزی لوک همیشه می تواند به شما در ساخت کانال بازاریابی ویدئویی یوتیوب کمک کند.

در اینجا چند ایده وجود دارد که باید در هنگام ساختن ویدیو در نظر بگیرید:

لیست ها: در هر قالبی، لیست ها یک نوع محتوای محبوب هستند که می توانند هم سرگرم کننده و هم اطلاعاتی باشند. آنها انتظار واضحی از میزان زمان و تلاش مخاطبان شما برای مصرف محتوا و همچنین میزان ارزش بالقوه برای به دست آوردن آن دارند. لیست های طولانی تر ارزش بیشتری را ارائه می دهند اما به زمان بیشتری نیاز دارند، در حالی که لیست های کوتاه تر عکس این موضوع را نشان می دهند. با هر دو آزمایش کنید تا ببینید مخاطب شما چه چیزی را ترجیح می دهد.

دستورالعمل ها: راهنمای ویدیویی آموزشی گام به گام که جزئیات نحوه استفاده از یک محصول یا حل یک مشکل رایج را توضیح می دهد، می تواند بسیار موثر باشد. آنها نه تنها می توانند به مشتریان فعلی کمک کنند تا پاسخ سوالات خود را بدون نیاز به جستجوی خدمات مشتری بیابند، بلکه به مشتریان احتمالی کمک می کنند تا در مورد محصولات یا خدمات شما نیز اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همچنین بخوانید!!!  BIMI چیست؟ راهنمای جامع بازاریابی - بیزی لوک

پشت صحنه: ارائه نگاهی از پشت صحنه به عملیات یا کارکنان خود می تواند به انسانی کردن برند شما کمک کند و به مشتریان بینشی از کسب و کار شما بدهد. آنها احساسی نسبت به فرهنگ کاری شما پیدا می کنند، یاد می گیرند که محصولات چگونه ساخته می شوند، با افرادی که پشت خدمات شما هستند ملاقات می کنند و موارد دیگر. این نوع بینش می‌تواند به مردم کمک کند به جای اینکه فقط یک مشتری دیگر باشند، احساس کنند بخشی از داستان کسب و کار شما هستند.

ویدیوهای محصول: ویدیو به مشتریان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ورود به فروشگاه یا خرید، از نزدیک با محصولات شما آشنا شوند. این به آن‌ها این فرصت را می‌دهد تا بیاموزند محصولات شما دقیقاً چه چیزی برای ارائه دارند و تصمیم بگیرند که آیا آنها برای نیازهایشان مناسب هستند یا خیر.

توصیه ها: به همان اندازه که ممکن است در بازاریابی و صحبت در مورد محصولات خود مؤثر باشید، مشتریان اغلب به نظرات و احساسات سایر مشتریان اعتماد بیشتری می کنند. ویدیوهای گواهی به شما این امکان را می دهد که از داستان های موفقیت گذشته برای تبلیغ برند خود و فروش کالاهای خود استفاده کنید. حتی می توانید در ازای مشارکت مشتریان خود تخفیفی ارائه دهید تا آنها را به ثبت توصیفات ترغیب کنید.

افزایش تاثیر بازدید ویدیو های یوتیوب
افزایش تاثیر بازدید ویدیو های یوتیوب

استراتژی های ارسال پست در کانال یوتیوب

ایجاد محتوای عالی در بازاریابی ویدیئویی یوتیوب مهم است، اما تنها بخشی از معادله است. کسب و کارهای کوچک همچنین باید در نحوه ارسال این دارایی ها استراتژیک باشند. نکات زیر به برخی از راه‌هایی که می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اعضای بیشتری از مخاطبان هدف شما دسترسی پیدا می‌کند، بینش می‌دهد.

 

اهداف محتوا ایجاد کنید

اگر قبلاً برای پلتفرم های دیگر تولید محتوای اینستاگرام و فیس بوک انجام داده اید، احتمالاً با ایجاد اهداف محتوا آشنا هستید.

کسب و کارها به دلایل مختلف محتوا تولید می کنند. شما ممکن است فقط بر روی رشد مخاطبان خود و بهبود تعامل متمرکز شوید. یا شاید تلاش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی برای تبدیل فالوورهای فعلی به مشترکین یا مشتریان جدید باشد. بدون توجه به دلایل شما، باید اهداف روشنی در ذهن داشته باشید زیرا آنها به شما کمک می کنند تا میزان موفقیت تلاش های بازاریابی YouTube خود را اندازه گیری کنید.

برنامه زمانبندی محتوا را تهیه کنید

موفقیت در هر پلتفرم رسانه اجتماعی – از جمله یوتیوب – به شدت تحت تأثیر میزان محتوایی است که تولید می کنید. هرچه بیشتر محتوای با کیفیتی را به اشتراک بگذارید که فالوورهای شما بتوانند با آن درگیر شوند، کسب و کار شما در پلتفرم معتبرتر می شود.

همچنین بخوانید!!!  10 نکته جذاب که چگونه فالوورهای بیشتر در اینستاگرام داشته باشیم

به همین دلیل، ایجاد یک برنامه زمان بندی محتوا که زمان و تعداد دفعات ارسال را تعیین می کند بسیار مهم است. با گذشت زمان، مخاطبان YouTube شما به زمانی که می توانند از شما انتظار انتشار ویدیوهای جدید را داشته باشند عادت می کنند.

نکته جادویی: برخلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی که بسیاری از مردم چندین بار در طول روز آن را بررسی می‌کنند، کاربران YouTube در شب و در تعطیلات آخر هفته فعال‌تر هستند.

ویدیوهای یوتیوب خود را برای جستجو بهینه کنید

YouTube بخشی از خانواده پلتفرم‌ها و سرویس‌های Google است، بنابراین به خوبی مجهز است تا به کسب‌وکارها اجازه دهد محتوا را با کلمات کلیدی، برچسب‌های ویدیو و سایر عناصر مرتبط با جستجو تقویت کنند. استفاده از این موارد به نفع خود می تواند به نمایان شدن ویدیوهای شما در نتایج جستجوی YouTube کمک کند.

 

نظرات را تشویق کنید، نظارت کنید و به آنها پاسخ دهید

این تمرین خوبی است که بینندگان را تشویق کنید تا پس از تماشای ویدیوهای شما نظر بدهند. این به ایجاد تعاملات ارزشمند بین کسب و کار شما و مخاطبان هدف آن کمک می کند. همچنین به مکالمات بین فالوورهای شما دامن می زند.

وقتی ویدیوهای شما تعاملات و نظرات مخاطبان را دریافت می کنند، مطمئن شوید که به موقع پاسخ دهید تا مشتریان بدانند صدای آنها شنیده می شود. یک پاسخ ساده می تواند به تقویت رابطه برند و مشتری برای ماه های آینده کمک کند.

تبلیغ کسب و کار خود را با ویدیو شروع کنید

محتوای ویدیویی می تواند افزودنی ارزشمند برای استراتژی بازاریابی هر کسب و کاری باشد. یوتیوب به عنوان پلتفرم شماره یک اشتراک‌گذاری ویدیو، یک سایت عالی برای هر نوع محتوای ویدیویی است. اکنون شما آماده هستید تا کانال کسب و کار YouTube خود را راه اندازی کنید و شروع به انتشار ویدیوهای استثنایی و موثری کنید که بازدیدها و دنبال کنندگان را جذب می کند!

اگر در ساخت ویدیو مشکلاتی از قبیل نبود وقت، نبود امکانات، نبود نیروی کافی و غیره را دارید، تیم بیزی لوک تمام مراحل ساخت تا اشتراک گذاری ویدیو در یوتیوب را برای شما انجام می دهد. کافیت وارد قسمت خدمات تولید محتوا در فوتر سایت شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

  • Jamey
    8 آبان 1401 در 14:47

    Hola! I’ve been reading your web site for some time now and finally got the courage to go ahead and give
    you a shout out from Huffman Texas! Just wanted
    to mention keep up the great work!

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش