5 تکنیک عالی برای سرمایه گذاری در رسانه ها

اشتراک مطلب

سرمایه گذاری در رسانه ها

فهرست مطالب

سرمایه گذاری در رسانه ها یک عامل مهم در افزایش فروش و درآمد شما است. به عنوان مثال یک رسانه اخیراً از کسب و کار شما تعریف کرده است. دسته ای از مشتریان در راه رسیدن به وب سایت، صفحه بیزی لوک و پروفایل های رسانه های اجتماعی شما هستند. حال، این سوال پیش می‌آید: چگونه از این فرصت استفاده می‌کنید و آن را به موفقیت بلندمدت تبدیل می‌کنید؟

صاحب کسب و کار و بنیانگذار بیزی لوک می گوید: «شما باید گفتگو را ادامه دهید. اگر یک بار در تلویزیون حضور داشته باشم، تأثیر زیادی نخواهد داشت. اگر آن مصاحبه را به اشتراک بگذاریم و تا جایی که ممکن است از پوشش رسانه ای استفاده کنیم، آن وقت است که بیشترین بازدهی را خواهیم دید.»

برای ادامه بحث ، کسب و کارها باید سریع عمل کنند. هجوم هیجان را می توان به همان سرعتی که شعله ور شد از بین برد. در اینجا پنج تکنیک اثبات شده برای سرمایه گذاری در رسانه ها آورده شده است. (دیجیتال مارکتینگ)

1. پیامهایتان را در همه جا پخش کنید

 

طبق گفته فروشندگان برتر برای سرمایه گذاری در رسانه ها، 48% از مشتریان ترجیح می دهند از رسانه های اجتماعی برای یادگیری در مورد مشاغل کوچک استفاده کنند. این بدان معنی است که ارتباط با مشتریان آنلاین از همیشه مهمتر است.

مدیر تبلیغات بیزی لوک می‌گوید: «ما از ترکیبی از بازاریابی ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنیم و پیام‌های خود را برای مخاطبان هدف خود تنظیم می‌کنیم. در حالی که مخاطبان هدف هر کسب‌وکار و پلت‌فرم‌های با عملکرد برتر متفاوت هستند، تکمیل این مراحل به شما کمک می‌کند بیشترین دسترسی را به دست آورید:

  • به سوالات اولیه برای معرفی خود پاسخ دهید و از کسانی که شما را معرفی می کنند تشکر کنید
  • یک پست اینستاگرام در مورد کسب و کار خود منتشر کنید، رسانه اصلی را برچسب گذاری کنید و پست اصلی را پیوند دهید
  • نکات برجسته را در وبلاگ شرکت خود مشخص کنید
  • در تمام پلتفرم های اجتماعی و آنلاینی که برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید پست کنید
  • کانون توجه را به کمپین های ایمیلی خود اضافه کنید
  • معرفی نامه بیزینس خود را در صفحه اول و/یا بخش رسانه وب سایت خود نمایش دهید
  • یک متن و یک پیوند به انتهای ایمیل خود اضافه کنید
همچنین بخوانید!!!  3 مرحله برای تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ سال آینده

رئیس بازاریابی بیزی لوک می گوید: «همیشه پست کنید، همیشه منتشر کنید، همیشه برنامه ریزی کنید، همیشه تبلیغ کنید – هر چیزی که می خواهید در آنجا درج کنید. شما باید همه چیزها را آنلاین قرار دهید.”

بسته به سطح راحتی خود برای سرمایه گذاری در رسانه ها، می‌توانید مشتریان را شخصاً درگیر کنید و از آنها بپرسید که آیا داستان را شنیده‌اند یا خیر. ایجاد یک ارتباط فرد به فرد این احتمال را افزایش می دهد که وقتی کسی دوباره به خدمات یا محصول خاص شما نیاز دارد، برند شما را به خاطر بسپارد و به شما فکر کند.

2. روی موفقیت خود سرمایه گذاری کنید

هنگامی که پیام شما منتشر شد، مهم است که برای افزایش ترافیک آماده شوید.یک پایگاه طرفداران وفادار ایجاد کرده‌ – اما پایگاهی که صرفاً از روی کنجکاوی ساخته شده‌اند، شکننده هستند. همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، شانس یکبار درب خانه شما را می زند، بنابراین برای مشتریان جدید راهی آسان پیدا کنید که کالاهای شما را امتحان کنند یا خدمات خود را دریافت کنند. این کلید افزایش فروش و ایجاد مشتریان تکراری است.

برای این منظور، پیاده‌سازی فناوری‌ها یا فرآیندهای جدید را برای تسهیل عملیات سریع‌تر در نظر بگیرید تا سرمایه گذاری در رسانه های شما کامل شود، از جمله:

  • ارائه یک گزینه تحویل برنامه ریزی شده از فروشگاه
  • ارائه یک گزینه آنلاین برای تحویل
  • استخدام و آموزش کارکنان برای طرح سوالات و مدیریت درخواست های مشتریان
  • رسیدگی به تمامی نظرات و درخواست های مشتریان در صفحه بیزی لوک خود

3. مهم ترین سرمایه گذاری در رسانه ها، کارمندان بیزینس خودتان هستند، آنها را فراموش نکنید

خدمات به مشتری برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و ساده ترین و اغلب ارزان ترین راه برای بازاریابی کسب و کار شما از طریق تیم شما است. رفتار با کارکنان به عنوان ذینفعان یا تصمیم گیرندگان، روحیه را افزایش می دهد و محیط کاری را تقویت می کند.

همچنین بخوانید!!!  انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین

مدیر خدماتی بیزی لوک می‌گوید: «ما یک جلسه هفتگی همه جانبه داریم که در آن اهداف خود را بررسی می‌کنیم و چگونه می‌خواهیم گفتگو را در مورد کسب‌وکارمان هدایت کنیم. «کارمندان ما با هر مشتری جدید و معمولی به طور یکسان تعامل دارند. اگر پس از انتشار یک مقاله خبری در مورد ما، افراد جدیدی برای بررسی ما وارد می‌شوند، ما می‌خواهیم پیام، احساس و خدمات ثابت باشد. هنگامی که کارکنان در مورد اهداف سطح بالای ما مطلع می شوند، هجوم تجارت بالقوه، آنها را دچار مشکل نمی کند. تیم من برند ما را می شناسد و ما زیرساخت دیجیتالی برای تبدیل یک مشتری جدید به یک مشتری معمولی داریم.”

4. به برقراری ارتباط ادامه دهید

سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی
سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی

با ایجاد روابط با خبرنگاران و خبرگزاری هایی که کسب و کار و صنعت شما را پوشش می دهند،شهرت خود را به چیزی بیشتر تبدیل کنید. شما همچنین می توانید فعال باشید و با افراد جدید ارتباط برقرار کنید.

مدیر ارتباطات بیزی لوک می‌گوید: «ما با رسانه‌های محلی و ملی ارتباط برقرار کرده‌ایم و اطلاعات تماس آنها را در یک CRM مدیریت می‌کنیم تا بتوانیم بیانیه‌های مطبوعاتی هدفمند را به طور خاص برای آنها ارسال کنیم.

در نهایت بهترین راه برای دریافت پوشش رسانه ای درخواست آن است. جشن 10 سالگی کسب و کار؟ اخبار یا ایستگاه رادیویی محلی خود را بگویید. مشتریان به جای شنیدن صدای فروش، عاشق جشن گرفتن هستند. هدایایی بدهید و به احتمال زیاد جلب توجه بر رسانه خود را افزایش خواهید داد.

5. نام تجاری شخصی خود را به فرهنگ شرکت تبدیل کنید

در نهایت، به قدرت خود، یعنی صاحب کسب و کار ایمان داشته باشید. اما در اینجا متوقف نشوید. شما زمان های چالش برانگیزی را پشت سر گذاشته اید، و پشتکار شما نشان می دهد که به کسب و کار خود اعتقاد دارید – و همینطور تیم شما. کارمندان سرمایه گذاری شده می توانند یک تمایز کلیدی باشند و مزیت رقابتی را به شما بدهند و بر موفقیت کسب و کار شما تأثیر مستقیم بگذارند و ارتباط شما با مشتریان را تقویت کنند.

همچنین بخوانید!!!  نحوه انتخاب شریک سئو برای دریافت رتبه بهتر در گوگل

یک برد تجاری یک برد تیمی است و به اشتراک گذاشتن موفقیت با کارکنان آنها را تشویق می کند که به طور مستمر از شما حمایت کنند و شهرت شما را بسازند.

صاحب وبسایت بیزی لوک می‌گوید: «مهم نیست چقدر توجه رسانه‌ها به ما جلب شود، تمرکز ما همیشه خدمت به جامعه‌مان خواهد بود. “من هرگز تصمیم نگرفتم که یک شخصیت باشم. من فقط می خواستم فضایی ایجاد کنم که مردم بتوانند در آن احساس راحتی کنند و پذیرفته شوند و این در بین مشتریان طنین انداز شده است. در حال حاضر، حتی اگر مشتریان به طور خاص از من بخواهند، وقتی من در شهر نیستم، هنوز با سایر اعضای تیم من احساس راحتی می کنند. برای من این همه چیز است. سرمایه گذاری در رسانه‌ ها عالی است، اما داشتن یک فرهنگ شرکتی که با مشتریان ما تعامل داشته باشد، قیمتی ندارد.»

نظرات خود را در زیر برای ما ارسال کنید

پیج رسمی ایسنتاگرام بیزی لوک

مطالب بیشتر

 

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش