5 روش برتر برای ارتباط مشتریان با مشاغل در بیزی لوک

اشتراک مطلب

ارتباط مشتریان با مشاغل بیزی لوک

فهرست مطالب

در ارتباط مشتریان با مشاغل، آنها دائماً در جستجوی بیزی لوک برای کمک از کسب و کارهای کوچک هستند، چه پیدا کردن یک مکانیک برای تعمیر خودرو یا جستجوی یک طراح داخلی برای تزئین مهد کودک. وقتی اکثر مردم به بیزی لوک می‌روند، قبلاً نیاز خاصی را شناسایی کرده‌اند و به دنبال شخصی هستند که بتواند راه‌حلی ارائه دهد. به همین دلیل است که 97٪ از مردم پس از بازدید از صفحه بیزی لوک اقدام به خرید می کنند.

چگونه می توانید ثابت کنید که کسب و کار مناسبی برای این کار هستید؟

ترفند این است که مطمئن شوید مشتریان با هدف بالا می توانند شما را به راحتی پیدا کنند و با شما در تماس باشند. در حالی که بسیاری از کاربران بیزیلوک نظرات را بررسی می‌کنند و موضوعات را مطالعه می‌کنند، آنها همچنین می‌خواهند بتوانند با شما و کسب‌وکارتان ارتباط برقرار کنند، به این معنی که برای خرید اقدام می‌کنند.

چندین راه وجود دارد که مصرف کنندگان می توانند با شما در بیزی لوک ارتباط برقرار کنند یا با شما تعامل داشته باشند. این اقدامات شامل کلیک بر روی وب سایت شما، باز کردن نقشه تعبیه شده در وب اپلیکیشن یا تماس مستقیم با شما است.

برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند با شما ارتباط برقرار کنند، بسیار مهم است که صفحه بیزی لوک خود را کامل و به روز نگه دارید. پنج روش اصلی ارتباط مشتریان با مشاغل در Biziloc را بررسی کنید، سپس وارد حساب تجاری خود و وارد داشبورد شوید تا مطمئن شوید صفحه شما برای کسب و کارتان تنظیم شده است. بهینه سازی صفحه خود برای ایجاد این ارتباطات سریع تر و آسان تر به رشد و حفظ پایگاهی از مشتریان وفادار شما کمک می کند.

همچنین بخوانید!!!  فالووران معتبرترین سایت خرید لایک اینستاگرام

1. کلیک بر روی لینک وبسایت شما

هنگامی که مشتریان در بیزی لوک برای یک سرویس خاص جستجو می کنند و کسب و کار شما را پیدا می کنند، ممکن است اولین بار باشد که وارد صفحه شما می شنوند. اگر آنچه را در صفحه شخصی شما می بینند دوست داشته باشند و آماده باشند تا در مورد خدمات یا محصولات شما بیشتر آگاهی کسب کنند، احتمالاً به وب سایت کسب و کار شما – یکی از معنی دارترین اشکال ارتباط با مشتری در پلتفرم اینترنتی – مراجعه می کنند. در واقع، در 30 روز گذشته، بیش از یک میلیون کلیک بر روی وب سایت های تجاری از بیزی لوک انجام شده است.* (بازاریابی محتوا)

برای استفاده از این ترافیک، مطمئن شوید که وب سایت شما به راحتی قابل پیمایش، پر از اطلاعات دقیق و سازگار با موبایل است. اطلاعات تماس شما باید در جلو و در مرکز باشد تا مشتریان بتوانند زمانی که آماده خرید هستند به راحتی با شما تماس بگیرند. (اهداف هوشمند)

2. پیدا کردن شما از روی نقشه بیزی لوک

کاربران بیزی لوک احتمالاً به دنبال کسب‌وکارهای نزدیک خود هستند، بنابراین وقتی کسب‌وکاری را در منطقه خود پیدا می‌کنند، می‌خواهند بدانند دقیقاً در کجا واقع شده است. بسیاری از مشتریان با باز کردن عملکرد نقشه در برنامه با کسب و کار شما ارتباط برقرار می کنند – در واقع، بیش از نیم میلیون نقشه باز شده در 30 روز گذشته رخ داده است.*

برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به طور دقیق روی نقشه محل کسب و کار خود را ببینند، آدرس خود را به روز نگه دارید، و همچنین در صورت وجود شماره مجموعه خاص خود را وارد کنید. (دیجیتال مارکتینگ)

همچنین بخوانید!!!  درآمد زایی با کار در منزل توسط گوگل مشاغل ایران - بیزی لوک

نکته: علاوه بر نشانی دقیق، می‌توانید تصاویری از نمای بیرونی کسب‌وکارتان را نیز آپلود کنید تا مشتریان بتوانند به‌راحتی هنگام ورود آن را تشخیص دهند.

3. منوی خدمات یا محصولات شما

ارتباط مشتریان با مشاغل
ارتباط مشتریان با مشاغل

مشتریان هنگام تحقیق در مورد گزینه های خود – به ویژه محصولات یا خدمات – می خواهند تمام جزئیات یک تجارت را بدانند. این زمانی است که یک منو وارد بازی می شود. ممکن است تصور کنید که منو چیزی است که فقط در رستوران ها استفاده می شود، اما در صفحه شخصی شما در بیزی لوک یا وب سایت تجاری، فهرستی از همه چیزهایی است که یک کسب و کار ارائه می دهد، همراه با توضیحات و قیمت.

اگر منوی خود را در وب‌سایت خود میزبانی می‌کنید، می‌توانید URL را به صفحه بیزی لوک خود اضافه کنید تا مشتریان بتوانند روی «جستجو در منو» کلیک کنند و به راحتی آن را از صفحه شما بدست بیاورند.

4. تماس های تلفنی

صحبت کردن با مشتریان احتمالی از طریق تلفن یکی از پرارزش ترین انواع ارتباط برای مشاغل است. تماس‌گیرندگان مشتریانی با هدف بالا هستند که علاقه‌مند به یک خط مستقیم برای کسب و کار شما هستند. برای دریافت بهترین آنها، شماره تلفن خود را به روز نگه دارید و کارکنان خود را آموزش دهید تا به تماس ها پاسخ دهند و به هر سؤالی پاسخ دهند.

نکته: یک پست صوتی یا سیستم پاسخگویی با یک پیام دوستانه و زمان پاسخگویی تخمینی تنظیم کنید. مطمئن شوید که پیام های خود را به طور منظم بررسی می کنید تا رسیدن به حد اکثر ظرفیت مطمئن شوید.

5. مسیریابی از طریق نقشه

مشتریان می خواهند به محل کسب و کار شما برسند و باید چیزهایی مانند مدت زمانی که طول بکشد یا مسیری که برای سفر نیاز دارند را بدانند.

همچنین بخوانید!!!  14 نکته بسیار مهم برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان

برای کمک به آنها در ترسیم مسیر خود، مطمئن شوید که آدرس شما در صفحه بیزی لوک شما دقیق است. حتی می‌توانید مکان‌های دیدنی اطراف را ذکر کنید تا به مشتریان کمک کنید تا با آن منطقه آشنا شوند.

راه های دیگر ارتباط مصرف کنندگان با مشاغل

علاوه بر تعاملات ذکر شده در بالا، مصرف کنندگان با صفحات تجاری بیزی لوک به روش های دیگری تعامل دارند:

  • با کلیک بر روی “اطلاعات بیشتر” تمامی خدمات یا محصولاتی که شما ارائه می دهید را مشاهده می کنند
  • به اشتراک گذاری یک صفحه تجاری (از طریق متن، لینک مستقیم، پیام رسانه های اجتماعی و غیره)
  • اضافه کردن لیست کسب و کار شما به علاقه مندی های بازدیدکنندگان
  • ارسال پیام یا درخواست به یک کسب و کار
  • نوشتن یک دیدگاه یا شرکت در نظرسنجی
  • ورود به صفحه رسمی یک کسب و کار
  • رزرو کردن برای مشاغل مربوطه
  • با کلیک بر روی دکمه تماس برای برقراری تماس سریع
  • خرید یا رزرو به صورت شخص ثالث (مانند زرین پال)
  • قابل مشاهده بودن نیازمندی های مشتریان و همچنین درخواست های آنان
  • امکان آپلود عکس توسط مشتریان
  • اضافه کردن انتقادات یا پیشنهادات توسط مخاطبان
  • افزودن واکنش بر روی دیدگاه ها یا نظرات و عکس های آپلود شده مشتریان

مشتریان چگونه با کسب و کار شما ارتباط برقرار می کنند؟

برای مشاهده تمام روش‌های برقراری ارتباط مشتریان با مشاغل شما، وارد حساب بیزی لوک در پنل شخصی کسب‌وکار خود شوید و روی گزینه داشبورد در بالای صفحه سمت راست کلیک کنید تا تمامی اطلاعات را دریافت کنید.

پیج اینستاگرام بیزی لوک

مطالب بیشتر

نظرات خود را در زیر برای ما ارسال کنید.

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش