5 ایده برای بهبود عملکرد در بازاریابی

اشتراک مطلب

بهبود عملکرد در بازاریابی بیزی لوک

فهرست مطالب

چگونه می توان عملکرد در بازاریابی و هدف گذاری و بهره وری در آن را بهبود بخشید، تعامل را بیشتر کرد و در نهایت درآمد را سریعتر افزایش داد.

بازاریابی قدرتمند، یکی از بهترین ابزارهایی است که یک کسب و کار کوچک می تواند برای صرفه جویی در زمان و کار موثرتر استفاده کند. برای بهبود عملکرد در بازاریابی یکپارچه با ابزارهایی مانند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، تقسیم‌بندی و شخصی‌سازی، طراحی برند، و تجزیه و تحلیل و توصیه‌های هوشمند برای بهینه‌سازی بازاریابی می‌تواند به شما کمک کند درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، به افراد جدید دسترسی پیدا کنید و کمپینی برای آن کسب و کار ایجاد کنید.

مدیر ارشد بازاریابی محصول در بیزی لوک می‌گوید: «یک پلت‌فرم بازاریابی ارتباط با مشتریان احتمالی و فعلی را آسان‌تر می‌کند. «با کمک یک پلتفرم، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند به طور چشمگیری اعتماد مشارکت در بازاریابی خود را افزایش دهند، نتایج خود را بهبود بخشند و ببینند که مجبور نیستند همه این کارها را خودشان انجام دهند.»

در اینجا 5 ایده برای بهبود عملکرد در بازاریابی و نحوه صرفه جویی در زمان و افزایش سرعت در سود آوری با پلتفرم بازاریابی همه کاره بیزیلوک آمده است.

1. آنچه را که در مورد مخاطبان خود می دانید سازماندهی کنید

یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بازاریابی (CRM) تمام داده های تماس شما را از کانال ها و نقاط تماس مختلف به هم متصل می کند. این ابزارها اطلاعات تماس شما را سازماندهی شده و در یک مکان متمرکز نگه می دارند که باعث صرفه جویی در زمان در فرآیندهای دستی مانند مدیریت صفحات گسترده یا ابزارهای متعدد می شود. آنها همچنین این امکان را به شما می دهند که الگوها را به راحتی در داده های تماس خود پیدا کنید و مخاطبان خود را بر اساس آن تقسیم بندی کنید.

CRM بازاریابی Biziloc این اطلاعات را در داشبورد مخاطبان ارائه می دهد تا بتوانید در یک نگاه ببینید مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه با برند شما تعامل دارند. به این ترتیب، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی را که بیشترین ارتباط را با آن‌ها دارند به مردم بفرستید.

خادمیان خاطرنشان می کند: «وقتی همه اطلاعات تماس خود را در یک مکان دارید، می توانید سازماندهی افراد را بر اساس علایق و رفتار قبلی آنها با نام تجاری خود شروع کنید. “شما شروع به دیدن الگوها خواهید کرد و می توانید مشتریان خود را با بازاریابی مرتبط تر با نیازها و خواسته های آنها هدف قرار دهید و در نتیجه به بهبود عملکرد در بازاریابی شما منجر می شود.”

شخصی که یک وب‌سایت محصولات پوشاک را اداره می‌کند، می‌تواند ببیند که چه کسی فقط برای پوشاک زنانه خرید می‌کند، و سپس بداند که فقط پیشنهادات مربوط به پوشاک زنانه را برای آنها ارسال کند. اگر شخصی به طور انحصاری برند خاصی از پوشاک را خریداری کند، صاحب کسب و کار می تواند کوپن های تخفیف آن برند خاص را برای او ارسال کند. یا اگر بخواهند آن‌ها را تشویق کنند تا میزان خرید خود را گسترش دهند، ممکن است ایمیلی ارسال کنند که نمونه‌ای رایگان از یک برند جدید را ارائه دهد.

همچنین بخوانید!!!  درک کمپین بازاریابی چند کاناله و تعامل

با سازماندهی آنچه در مورد مخاطبان خود می دانید با استفاده از CRM پلت فرم بازاریابی خود، می توانید در زمان کمتری عملکرد بهتری در بازاریابی داشته باشید.

2. آنچه را که در مورد رفتار مخاطبان خود می دانید به کار ببرید تا در بهبود عملکرد در بازاریابی شما موثر باشد

گسترش کسب و کار از طریق وب سایت بیزی لوک
گسترش کسب و کار از طریق وب سایت بیزی لوک

اهداف هوشمند در بازاریابی به شما کمک می‌کنند تا ببینید مشتریانتان چگونه با برندتان تعامل دارند تا بتوانید نحوه صحبت کردن با آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. یک پلت‌فرم بازاریابی هوشمند می‌تواند با ویژگی‌های پیشرفته‌تر که در زمان استخراج اطلاعات، به شما دید بیشتری می دهد یا استخدام شخصی برای کمک به شما موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه شود، یا کار های فرا تر از اینها انجام دهد.

به عنوان مثال، با نگاهی به روند تاریخچه خرید در داده های مخاطبان خود، یک برند مراقبت از مو می تواند برای بهبود در عملکرد بازاریابی، بخشی را شناسایی کند که هر 6 هفته یک کیت رنگ موی دائمی در همان برند خریداری می کند. این افراد مخاطب خوبی برای طرح تمدید خودکار اشتراک خواهند بود. بخش دیگری که یک رنگ رنگین کمان پر جنب و جوش خریداری کرده است ممکن است یک هدف عالی برای تخفیف در یک سایه روشن دیگر باشد.

یک پلت فرم بازاریابی هوشمند به شما امکان می دهد با نگاهی به تاریخچه و روند خرید گذشته، رفتار و ارزش خرید آینده را پیش بینی کنید. با استفاده از این اطلاعات، می توانید به راحتی کمپین های خود را تقسیم بندی کنید، پیشنهادات ویژه بسیار مرتبط ایجاد کنید، و مطمئن شوید که زمان خود را در جایی سپری می کنید که بیشترین مزایا را به همراه دارد.

به عنوان مثال، اگر احتمال خرید مجدد شخصی وجود دارد، ممکن است به او یک پیشنهاد VIP پاداش دهید. یا اگر شخصی در حال انجام خرید دیگری است، می توانید به او انگیزه ای برای خرید دوباره بدهید.

مدیر بازاریابی بیزی لوک می‌گوید: «دانستن از احتمال خرید شخصی به شما کمک می‌کند تا در بازاریابی خود مستقیم‌تر عمل کنید و این باعث صرفه‌جویی در زمان، بهبود عملکرد در بازاریابی و افزایش بهره‌وری و بازگشت سرمایه می‌شود.»

3. محتوای جذاب و با برند ایجاد کنید

یک وب سایت، خانه آنلاین برند شما و مرکز بازاریابی شما است. وقتی وب‌سایت خود را در بیزی لوک می‌سازید، می‌توانید در هر جایی که مشتری خود را ملاقات می‌کنید، از تبلیغات دیجیتال و ایمیل گرفته تا چاپ کارت‌پستال، ظاهر و احساسی یکپارچه داشته باشید.

با سپردن طراحی وب سایت شخصی خود به تیم بین المللی بیزی لوک، در زمان صرفه جویی کنید و این فرآیند را بسیار آسان تر انجام دهید. از هوش مصنوعی این وبسایت استفاده کرده تا تمام امکانات بیزینس شما مانند برند، لوگوها، تصاویر، محصولات و خدمات را در یک صفحه شخصی به مخاطبان نمایش دهد. اندازه این طرح‌ها را می‌توان در عرض چند ثانیه تغییر داد تا در ایمیل‌ها، رسانه‌های اجتماعی یا در صفحات فرود استفاده شود.

جان هالبروک، مدیر بازاریابی محصول در بیزی لوک می گوید: «این یک صرفه جویی در زمان فوق العاده است. «دستیار خلاق با نام تجاری شما آشنا می‌شود و فوراً گزینه‌های طراحی را برای انتخاب شما ایجاد می‌کند.»

همچنین بخوانید!!!  هزینه های اولیه طراحی سایت چقدر است؟

صرفه جویی در زمان

برای صرفه جویی بیشتر در زمان و ساده سازی ایجاد محتوای ایمیل شما، توصیه های محصول از داده های هر مشتری برای ایجاد توصیه های شخصی منحصر به فرد بر اساس سابقه خرید و الگوهای خرید مشتریان مشابه استفاده می کند.

برای مثال، یک سرویس موسیقی می‌تواند کمپین‌های چند کانالی را طراحی کند که شنوندگانی را که از ساز های مختلف لذت می‌برند، هدف قرار دهد. بخش‌هایی از وب‌سایت که به آموزش گاه ها اختصاص دارد را می‌توان با تصاویری سفارشی کرد تا مخاطبان منحصر به فرد را به خود جذب کند.

این طرح‌ها را می‌توان به ایمیل‌ها، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و سرمایه گذاری در رسانه ها را منتقل کرد. و به کاربران می‌توان پیشنهادهایی را برای هنرمندان جدیدی که ممکن است بر اساس عادت‌های شنیداری‌شان از آن‌ها لذت ببرند، ایمیل کرد.

این ابزارها ایجاد بازاریابی قانع‌کننده‌ای را آسان‌تر می‌کنند که جوهر نام تجاری شما را به تصویر می‌کشد، و می‌توان از آن‌ها در کنار هم برای درگیر نگه داشتن مخاطبان شما در کانال‌ها استفاده کرد. مشتریان محتوای مربوط به برند را دریافت می‌کنند که به آن‌ها مربوط می‌شود، این امکان را افزایش می‌دهد که با برند شما درگیر شوند یا از برند شما خرید کنند، در حالی که در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. تمام اینها در بهبود عملکرد در بازاریابی شما موثر است.

4. برای بهبود عملکرد در بازاریابی به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن افراد علاقه‌مند بیشتر به آنچه ارائه می‌دهید، شناسایی افرادی است که مشابه مخاطبین فعلی شما هستند. مخاطب یاب در بیزی لوک، داده‌های مخاطب شما را با داده‌های موجود در شبکه مشتریان خود ترکیب می‌کند تا افرادی را بیابد که احتمالاً با برند شما تعامل دارند اما هنوز این کار را نکرده‌اند.

به عنوان مثال، اگر یک عکاس بداند که والدین یکی از حیاتی ترین مشتریان آنها هستند، می تواند از یک مخاطب یاب مشابه برای شناسایی سایر والدین در آن منطقه استفاده کند و برای آنها پیامک بفرستد که در آن عکس های ویژه تعطیلات را تبلیغ می کند.

الهه امینی، مدیر ارشد تبلیغات بیزی لوک می‌گوید: «به‌جای «کوبیدن درهای تصادفی»، می‌توانید از یک ویژگی مشابه برای صرفه‌جویی در زمان برای یافتن افرادی مشابه بهترین مشتریان خود و برقراری ارتباط با آنها از طریق ارسال پیام یا ایمیل استفاده کنید.

5. نحوه بهبود عملکرد در بازاریابی را بدانید

کمپین های شما تنها در صورتی به نتیجه می رسند که مردم با آنها تعامل داشته باشند  و احساس کنند مجبور به اقدام هستند. پلتفرم بازاریابی هوشمند بیزی لوک پیشنهادهای هوشمندانه ای را ارائه می دهد که جزئیات ساخت یا شکست بازاریابی شما را در حین ایجاد آن بهبود می بخشد. نتیجه بازاریابی موثر است که به سرعت ایجاد می شود، بنابراین می توانید به کارهای دیگر در لیست خود بروید.

بهبود عملکرد در بازاریابی با بیزی لوک

زمان‌بندی در بهبود عملکرد در بازاریابی بسیار مهم است – برای موفقیت باید در زمان مناسب به فرد مناسب برسید. اما به جای اینکه وقت خود را صرف آزمایش کنید که چه زمانی مخاطبین شما احتمالاً ایمیلی را باز می کنند، بهینه سازی زمان ارسال کار را برای شما انجام می دهد. این ویژگی تاثیرگذار پلتفرم بازاریابی بیزی لوک به داده‌های تعامل جمع‌آوری‌شده توسط پلتفرم نگاه می‌کند تا به شما نشان دهد چه زمانی هر یک از مخاطبین شما احتمالاً با کمپین بازاریابی شما درگیر هستند و نرخ باز شما را به حداکثر می‌رساند.

همچنین بخوانید!!!  نحوه انتخاب شریک سئو برای دریافت رتبه بهتر در گوگل

اما این فقط زمانی نیست که شما ارسال می کنید، این چیزی است که شما ارسال می کنید. اطمینان از اینکه خطوط موضوعی شما از بهترین شیوه ها پیروی می کنند نیز برای بهترین استفاده از زمان بسیار مهم است. به همین دلیل است که بیزی لوک آموزش هایی را برای شما در اختیار گذاشته است تا در زمان نوشتن به شما بازخوردی را در مورد اینکه چه کار می‌کند و چه کار نمی‌کند، می‌دهد. این می‌تواند به شما در مورد تعداد کلمات و کاراکترها، و انواع علائم نگارشی یا شکلک‌هایی که باید استفاده کنید راهنمایی کند.

برای حفظ شتاب خود و ایجاد موفقیت در تعامل اولیه، بیزیلوک همچنین توصیه هایی در مورد بهترین اقدام بعدی ارائه می دهد. به علاوه، می‌توانید ببینید که چگونه هر ابزار جدیدی که استفاده می‌کنید بر پیشرفت شما در گزارش‌های Biziloc تأثیر می‌گذارد.

ویژگی های کارآمدتر و صرفه جویی در زمان

برای مثال، یک شرکت نرم‌افزاری می‌تواند از پلتفرم بازاریابی هوشمند بیزی لوک استفاده کند تا مطمئن شود که کار درست را در لحظه درست انجام می‌دهد و در نهایت در زمان خود صرفه‌جویی می‌کند. شاید آنها باید با کاربران خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. بهینه سازی زمان ارسال نه تنها تعیین می کند چه زمانی از روز موثرتر است، بلکه به طور خودکار مناطق زمانی را نیز تنظیم می کند. و با استفاده از کمک خط موضوع، آنها می توانند در مورد نوشتن خطوط موضوعی که مخاطبانشان بیشتر روی آن کلیک می کنند، اطمینان داشته باشند.

هنگامی که آنها خط موضوع مناسب را در یک لحظه ایده آل ارسال می کنند، می توانند از زمان ذخیره شده برای انجام بهترین اقدام بعدی استفاده کنند، مانند ایجاد یک سری خوش آمدگویی برای معرفی کاربران جدید با تمام ویژگی های محصول نرم افزاری خود.

از پلتفرم بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید

بهره‌گیری از بسیاری از ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان پلتفرم بازاریابی، می‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت و کارآمد محتوای بازاریابی روی برند ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شود. انجام همه کارها توسط خودتان سختی لازم برای داشتن یک کسب و کار کوچک نیست – اگر از همه چیزهایی که ارائه می دهد استفاده کنید، پلت فرم بازاریابی شما می تواند مورد اعتمادترین شریک شما باشد.

مدیر بازاریابی بیزی لوک می‌گوید: «بین گزارش‌های قابل درک، بینش‌های مخاطب و ویژگی‌های جامع مبتنی بر داده‌ها، یک پلت فرم بازاریابی همه‌جانبه برای کسب‌وکارهای در حال رشد ضروری است. “شما می توانید بهترین اقدامات را کشف کنید، زمان و تلاش خود را بهینه کنید و موثرترین کمپین های ممکن را ایجاد کنید.”

نظرات خود را برای ما در زیر این صفحه بنویسید.

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

مطالب بیشتر

راه ارتباطی با تیم بزرگ بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش