«باید بزرگتر فکر کنید:» چک لیست برای گسترش کسب و کارتان

اشتراک مطلب

چک لیست برای گسترش کسب و کار

فهرست مطالب

مشتریان شما ساعت ها برای خدمات شما سفر می کنند. فضای شما پر از مردم است. همگام شدن با تقاضا سخت تر می شود. شما در اوقات فراغت خود در حال مرور لیست دارایی های خود هستید. آیا زمان آن فرا رسیده است که یک مکان دوم برای کسب و کار کوچک خود باز کنید؟ ما یک چک لیست برای گسترش کسب و کارتان برای شما فراهم کرده ایم.

این جایی است که میستی و دنیس آکرز، صاحبان The Candle Pour، پس از افتتاح اولین مکان خود در تامپا در آن قرار گرفتند. مغازه شمع سازی سفارشی آنها شکافی را در بازار برای تجربه های به یاد ماندنی در فلوریدا پر کرد و از آنجایی که تقاضا از فضای کوچک آنها پیشی گرفت، آنها شروع به برنامه ریزی برای مکان دوم در سنت پترزبورگ کردند.

دنیس گفت: “شما باید بزرگتر از مغازه فکر کنید.” ما از همان روز اول می‌دانستیم که یک مکان قرار نیست کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم، ارائه دهد. شما باید چندین مکان داشته باشید که از این [کسب و کار] تغذیه می کنند تا آن طور که [ما] می خواهیم رشد کنیم.

اما قبل از اینکه دنیس و میستی بتوانند گام بعدی را به سوی توسعه بردارند، باید یک برند و مدل تجاری مقیاس‌پذیر توسعه می‌دادند – به علاوه تیمی از کارمندان و پیمانکاران را جمع‌آوری می‌کردند که بتوانند چشم‌انداز خود را اجرا کنند. در زیر، آنها سوالات کلیدی را که قبل از اینکه بدانند برای افتتاح مکان دوم موفق آماده هستند پرسیده اند به اشتراک می گذارند.

چه برای امضای قرارداد اجاره دوم یا برنامه ریزی برای آینده آماده باشید، این چک لیست می تواند به شما کمک کند تا برای مرحله بعدی در سفر کارآفرینی خود آماده شوید.

آیا اولین مکان شما می تواند بدون شما اداره شود؟

قبل از تولید انبوه یک محصول، نمونه اولیه باید جامد باشد. همین امر در مورد کسب و کار شما نیز صدق می کند. هرچه برند و فرآیندهای تجاری شما ساده تر و تعریف شده تر باشد، بازسازی “دستورالعمل های ویژه” خود در سایت بعدی آسان تر خواهد بود.

همچنین بخوانید!!!  3 مرحله برای تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ سال آینده

دنیس و میستی از کجا می دانستند که آماده توسعه هستند؟ کسب و کار بدون آنها کارآمد بود. دنیس گفت: «کلمه ای که من استفاده می کنم «ماشین خوب روغن کاری شده» است. “با آن مکان دوم، برای دویدن و خودکفایی به شماره یک نیاز دارید.”

آیا تقاضا برای سایت دوم وجود دارد؟

قبل از برداشتن گام بعدی، بازخوردهای مهم ترین سهامداران خود را جمع آوری کنید: مشتریان فعلی شما. آنها چه چیزی را در مورد تجارت شما دوست دارند؟ چه چیزی را دوست ندارند؟ آیا آنها از مکان دوم بازدید می کنند یا آن را به دوستان و خانواده توصیه می کنند؟

میستی و دنیس گفتند که در اولین سال زندگی خود پاسخ بسیار مثبتی دریافت کردند – و حتی از بازدیدکنندگانی شنیدند که از آنها التماس می کردند در شهرهای مجاور افتتاح کنند. هنگامی که مشخص شد که The Candle Pour چیزی منحصر به فرد ارائه می دهد که می توانند آن را جمع آوری کرده و به بازارهای جدید ببرند، آکرس ها حتی نسبت به برنامه توسعه خود اطمینان بیشتری پیدا کردند.

تحقیقات بازار نیازی به پول یا حتی یک مکالمه رسمی ندارد: همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل نظرات در صفحه بیزی لوک خود، بینش هایی مانند این را به دست آورید.

آیا بازار هدف شما در این منطقه زیاد است؟

موقعیت مکانی می تواند کسب و کار شما را شکست دهد یا آن را به رشد برساند، به خصوص اگر در صنعتی هستید که به ترافیک پیاده متکی است. هنگام جستجوی یک مکان جدید، بازار هدف خود را به دقت در نظر بگیرید: آیا مشتریان ایده آل شما در آن منطقه رفت و آمد می کنند؟ آیا شخصیت یا زیبایی شناسی مکان با چشم اندازی که برای کسب و کار خود دارید مطابقت دارد؟

همچنین بخوانید!!!  چرا مشاغل باید خدمات سئو را در اولویت قرار دهند؟

آکرزها می خواستند مکان دوم خود را نزدیک به خانه در تامپا نگه دارند – و سنت پترزبورگ بزرگترین بازار مجاور بود. به علاوه، آنها اعتماد به نفس خود را از پایگاه مشتریان خود در سنت پترزبورگ دریافت کرده بودند که به طور منظم نیم ساعتی را با ماشین سفر می کردند تا از آنها دیدن کنند.

یکی دیگر از جنبه هایی که باید در هنگام امضای اجاره نامه در نظر بگیرید، زمینه سازی با همسایگان آینده است. به عنوان مثال، دنیس و میستی با صاحبخانه ای که به آنها اعتماد داشتند کار کردند تا فضایی را پیدا کنند که به احیای محله کمک کند. آنها در نهایت تصمیم گرفتند ویترین فروشگاهی در محله هاید پارک به خاطر حس روستایی نزدیک آن بسازند. دنیس گفت: «ما مستاجر لنگر خوبی هستیم تا کسب‌وکار بیشتری را به کسب‌وکارهای اطراف بیاوریم، بنابراین وقتی [جامعه ما] به ما فکر می‌کند، قطعاً باید عاملی باشد».

نکته حرفه ای: برای یافتن املاک اداری موجود در منطقه خود با یک مشاور املاک تجاری صحبت کنید یا برای لیست های تجاری سایتی مانند دیوار یا بیزی لوک را مرور کنید.

آیا شرکای مناسبی برای اجرای چشم انداز خود دارید؟

ساخت فضای دوم یکی از پرهزینه ترین و پر استرس ترین بخش های توسعه برای بیشتر کارآفرینان است. با این حال، اگر از قبل برنامه‌ریزی کنید و شرکای قراردادی مناسب را برای اجرای چشم‌انداز خود پیدا کنید، می‌توانید از تاخیرهای پرهزینه ساخت و ساز جلوگیری کنید و خود را برای موفقیت آماده کنید.

در The Candle Pour، میستی و دنیس در همان اوایل فهمیدند که بازسازی نیاز به صبر و همکاری دارد. ویترین فروشگاه آنها به قطعات چوبی سفارشی نیاز داشت، از جمله نواری که مهمانان شمع های امضای خود را در آن می سازند. به گفته دنیس، برای اطمینان از اینکه همه چیز مطابق با استانداردهای آنها باشد، ارزش پرداخت بیشتر برای کار با کیفیت بالا را داشت. “شما نمی خواهید با تفنگ های آتشین بروید و چیز بعدی این است که چیزی در فضا خراب است و مردم تجربه بدی دارند. این شروع به گسترش می کند.

همچنین بخوانید!!!  تبلیغات نمایشی CPM چیست | تاثیر فوق العاده آن بر افزایش فروش

قرار دادن کسب و کار خود در دست دیگران می تواند مخاطره آمیز باشد، بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام می دهید و برای پیدا کردن پیمانکار مناسب برای این کار وقت بگذارید.

آیا تیم شما در القا کننده برند شما است؟

با وجود زمینه های بیشتر برای پوشش، احتمالاً باید کارکنان بیشتری استخدام کنید. افزایش کارمندان نیز فرصتی برای ساده کردن برند شماست، زیرا در نهایت، افراد شما برند شما هستند. یونیفرم Candle Pour – کفش‌های کتانی Converse و پیش‌بندهای همسان – به تیم کمک می‌کند منسجم به نظر برسد، اما چیزی که واقعاً آنها را متمایز می‌کند، لمس انسانی آنهاست، و این را نمی‌توان به راحتی تکرار کرد.

آکرزها با القای انتظارات خود در اولین استخدام‌هایشان و تشویق آن‌ها به راهنمایی گروه بعدی کارمندان به این مهم دست یافتند. میستی گفت: «امیدوارم کاری که ما انجام می‌دهیم این باشد که به آنها شغلشان را آموزش دهیم – اگر با ما بمانند یا اگر ادامه دهند – فقط نظم یک کارمند خوب بودن باشد. و من فکر می کنم که اکثر آنها به کاری که انجام می دهند افتخار زیادی دارند. هر شمعی که خاموش می شود باید کامل باشد. هر تجربه ای باید عالی باشد.»

مقاله ترجمه شده

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران ارسال کنید

مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش