گوگل مشاغل ایران چیست؟ 10 ها ویژگی در توسعه کسب و کار – بیزی لوک

اشتراک مطلب

جستجوی مشاغل در گوگل مشاغل ایران

فهرست مطالب

گوگل مشاغل، همانطور که از نامش مشخص است، برای جستجوی کسب و کار ها استفاده می شود. وب سایت معظم بیزی لوک در تلاش است تا خدمات بی شماری را به صاحبین کسب و کار آن هم به صورت رایگان در اختیار آنان قرار دهد تا بتوانند در تجارت خود رشد کرده و میزان درآمد خود را هر چه بیشتر، افزایش دهند.

گوگل مشاغل

 

بیزی لوک، یک وب سایت توسعه کسب و کار ها می باشد و با خدماتی که ارائه می دهد، صاحبان کسب و کار می توانند اطلاعات خود را به صورت رایگان وارد کنند و توضیح جامع و کاملی مانند ساعات کاری، آدرس شبکه های اجتعالی، لوکیشن محل کسب و کار و دیگر موارد مربوط به بیزینس خود را اضافه کنند.

نام گوگل مشاغل ایران از آن برگرفته شده است که گوگل یک موتور جستجو بوده و بیشتر مردم دنیا از آن برای جستجو استفاده می کنند. بیزی لوک هم دقیقا همین نقش را دارد، شما می توانید با جستجو در بیزی لوک یا حتی گوگل کسب و کار هایی که نیاز دارید از آنها خدمات یا محصولات دریافت کنید را مشاهده کنید.

بیزی لوک علاوه بر این، خدمات دیگری را ارائه می دهد که شما می توانید برای کسب و کار ها نظرات مختلفی برای دیگران بگذارید (مثلا این فروشگاه، محصولاتی با قیمت مناسب دارد) و دیگران می توانند بهتر در انتخاب بیزینس هدف خود تصمیم بگیرند. همچنین مخاطبین می توانند عکس هایی که مربوط به آن کسب و کار است نیز آپلود کرده و دیگران درباره آن عکس نظر خود را بیان کنند.

کاربرد گوگل مشاغل ایران

 

گوگل مشاغل وب سایت بیزی لوک کاربرد های بی شماری را هم به صاحبان کسب و کار، هم به عموم مردم ارائه می دهد. در زیر تعدادی از این خدمات را برای شما بازگو می کنیم.

– معرفی روش های تبلیغاتی

کارت ویزیت الکترونیکی

همه ما با کارت ویزیت کاغذی آشنایی داریم، تا به حال برای شما پیش آمده از شخصی یا فروشگاهی کارت ویزیت دریافت کنید و تا کنون آن را نگه داشته باشید؟

همچنین بخوانید!!!  5 تکنیک عالی برای سرمایه گذاری در رسانه ها

کارت ویزیت کاغذی نیاز است اما کافی نیست، چراکه معایب زیادی دارد و باید در چاپ آن دقت زیادی داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است کلماتی را به اشتباه چاپ کنید، یا در ثبت شماره تلفن یا آدرس وب سایت یا رسانه های اجتماعی غلط املایی وجود داشته باشد. به طور کلی شما نمی توانید کارت ویزیت خود را ویرایش کنید و علاوه بر آن هزینه هایی که بابت آن پرداخت می کنید بسته به نوع کارت ویزیت و جنس آن ممکن است بسیار زیاد باشد.

اما کارت ویزیت الکترونیکی به این صورت نیست، شما می توانید با دادن یک نشانی یا نامی مخصوص ( مانند صفحه شخصی خود در گوگل مشاغل وبسایت بیزی لوک) تمامی اطلاعات کسب و کار خود را به مخاطب انتقال دهید. علاوه بر آن شما می توانید هر لحظه که اراده کنید آن را ویرایش کنید و همچنین از عکس ها، ویدئو ها و محتوا های جالب و جذاب، مخاطب را به سمت بیزینس خود بیاورید.

لوکیشن

دادن نشانی، یکی از مهم ترین دقدقه های عموم مردم است که البته با رشد تکنولوژی و پیشرفت علم، اپلیکیشن های مختلفی مانند واتس آپ، ویز و دیگر برنامه ها این مشکل را برطرف کرده اند. ارسال لوکیشن از طریق واتس آپ، کار ما را خیلی آسان تر کرده است. اما گوگل مشاغل بر اساس نقشه خوانی و مسیر یابی، اطلاعات لوکیشن کسب و کار شما را ثبت کرده و در کنار تمامی اطلاعات بیزینس شما، موقعیت مکانی شما را نیز نمایش می دهد. مخاطبان می توانند با زدن یک کلیک از محل دقیق شما آگاه شوند و از طریق برنامه های مختلفی مثل ویز و گوگل مپ، شما را مسیریابی کنند.

اطلاع از تخفیف ها، کوپن ها و مناسبت های مختلف

گوگل مشاغل ایران (بیزی لوک) این امکان را فراهم کرده تا تمامی مشاغل بتوانند تخفیف های مناسبتی، کوپن های مختلف و یا مناسب های خاصی را به همگان اطلاع رسانی کنند. این خدمات نیز مانند سایر خدمات دیگر وب سایت بیزی لوک کاملا رایگان بوده و فقط کافیت از طریق داشبورد کسب و کار خود پس از ثبت نام، اطلاعات مربوط به این خدمات را پر کنید.

همچنین بخوانید!!!  تبلیغات کلیکی چیست | پرداخت به ازای کلیک (PPC) - بیزی لوک

ساعات کاری فعال در گوگل مشاغل ایران

ساعات کاری فعال، یکی دیگر از دقدقه های مشتریان است که هنگام مراجعه، اصلا دوست ندارند با درب بسته مواجه شوند. صاحبان کسب و کار می توانند ساعات کاری فعال خود را در صفحه شخصی خود وارد کنند تا مخاطبان طبق ساعات اعلام شده به کسب و کار مراجعه کنند.

قرار دادن بک لینک یا لینک وب سایت شخصی

بک لینک یکی از مهم ترین عوامل سئو، که نتیجه آن رشد صد در صدی وب سایت ها می باشد. شما می توانید به رایگان لنیک وب سایت خود را در صفحه شخصی خود در گوگل مشاغل ایران ثبت کنید و یک بک لینک مفید برای سایت خود ایجاد کنید. این لینک برای مخاطبان قابل مشاهده بوده و با کلیک بر روی آن به سمت وب سایت شما هدایت می شوند.

نحوه ثبت نام در گوگل مشاغل

همانطور که گفته شد ثبت نام در وب سایت بیزی لوک کاملا رایگان بوده و همچنین برای اضافه کردن لیست یا همان کسب و کار کافیت روی گزینه اضافه کردن لیست در بالای صفحه (پس از ثبت نام) کلیک کنید و تمامی اطلاعات بیزینس خود را وارد کنید و در مدت 24 تا 72 ساعت، پس از بررسی توسط مدیریت وب سایت اطلاعات شما ثبت خواهد شد.

فقط توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام ویدئو آموزش آن را حتما مشاهده کنید تا هنگام درج اطلاعات دچار مشکل نشوید. چرا که تاثیر بسیار زیادی در یایفتن کسب و کار شما توسط مخاطبان در گوگل خواهد داشت.

مزایا استفاده از گوگل مشاغل برای صاحبین کسب و کار

مسیریابی از گوگل مشاغل
مسیریابی از گوگل مشاغل

گوگل مشاغل، اطلاعات زیادی را به صاحبان کسب و کار آن هم به صورت رایگان ارائه می کند. این اطلاعات در قسمت وبلاگ و در قسمت سرمایه گذاری قرار گرفته است. تمامی این مطالب با ارزش در جهت رشد و توسعه کسب و کار ها می باشد و مراجع آنها کتاب ها و مقالات معتبر بین المللی می باشد.

همچنین بخوانید!!!  5 ایده برای بهبود عملکرد در بازاریابی

با مطالعه این مقالات، تجربه و علم شما افزایش پیدا کرده و سبب افزایش درآمد و بیشتر شدن تعداد مشتری های شما خواهد شد. اگر شما به بیزینس خود علاقه مند باشید، مطمئن باشید که با وقت گذاشتن و کسب اطلاعات از این مقالات تجارت شما توسعه پیدا خواهد کرد.

مزایای دیگر استفاده از وب سایت بیزی لوک برای کسب و کار های نوپا هست که تازه وارد بازار کار شده اند و هنوز تبلیغاتی انجام نداده اند. گوگل مشاغل ایران به آنها کمک می کند تا بتوانند رایگان اطلاعات کسب و کار خود را وارد کنند و خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهند را به همگان معرفی کنند.

مزایا استفاده از گوگل مشاغل برای عموم مردم

وب سایت بیزی لوک، بر آن است که بتواند بستری برای مخاطبان ایجاد کند تا آنها بتوانند با کسب و کار ها بیشتر در تعامل باشند و همچنین نظرات دیگر مخاطبان که مشتری کنونی آن تجارت هستند را مطالعه کنند. این کار باعث می شود اعتماد مشتری نسبت به کسب و کار بیشتر شده و با انگیزه بیشتری اقدام به خرید می کند.

کاربرد گوگل مشاغل ایران در زندگی روزمره

اگر شما در حال سفر به استان های مختلف ایران هستید و به دنبال بهترین رستوران های آن شهر یا بهترین مراکز فروشگاهی یا خدماتی هستید، به راحتی می توانید وارد وب سایت بیزی لوک شده و بهترین آنها را پیدا کنید. منظورمان از بهترین، نظرات و پیشنهادات عموم مردم است که به یک کسب و کار امتیاز می دهند و باعث بیشتر دیده شدن آن کسب و کار می شوند.

در گذشته با پرسوجو می توانستید این فراید را پشت سر بگذارید، اما زمان آن است که از تکنولوژی و علم روز استفاده کنید و آنچه می خواهد بهترین آن را پیدا کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش