انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین

اشتراک مطلب

بهترین محصولات برای فروش آنلاین

فهرست مطالب

آماده‌اید تا فروشگاه فیزیکی خود را به سطح بعدی ببرید؟ در مورد انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین بیاموزید تا از درآمد های افزایشی فروشگاه اینترنتی نهایت استفاده را ببرید.

آیا قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید؟ آیا قصد دارید خطرات کسب و کار خود را به حداقل برسانید؟ شاید بخواهید اطمینان حاصل کنید که یک جریان ثابت درآمد دارید؟ اگر متوجه شدید که برای هر یک از این سؤالات سر تکان می‌دهید، مهم است که در مورد بهترین محصولات برای فروش آنلاین در سال 2022 اطلاعاتی کسب کنید.

همین الآن با ثبت آگهی کسب و کار، فروشگاه اینترنتی خودت را راه اندازی کن

ثبت آگهی کسب و کار

با دانستن محبوب ترین محصولات برای فروش آنلاین در سال، می توانید شانس کسب و کار خود را برای دستیابی به سطح موفقیت مورد نظر خود افزایش دهید. جدا از اینکه سرمایه گذاری شما را تا حد قابل توجهی تضمین می کند، به شما این امکان را می دهد که پایگاه مخاطبان بیشتری برای فروشگاه دیجیتال خود جمع آوری کنید.

خوشبختانه، یادگیری در مورد روندهای فهرست دسته بندی های خرید دشوار نیست. با نگاه کردن به منابع مرتبط و قابل اعتماد، می توانید درک محکمی از پرطرفدارترین محصولاتی که مانند نقل و نبات از طریق اینترنت به فروش می رسند، بدست آورید.

برای کمک به شما در این سفر، در اینجا راهنمای بهترین محصولات برای خرید آنلاین است.

تجارت الکترونیک چیست؟

به عبارت ساده، تجارت الکترونیکی عمل خرید یا فروش محصولات و خدمات از طریق وب است. تجارت الکترونیک همه انواع صنایع و بخش هایی را در بر می گیرد که کالاها یا راه حل های خود را از طریق اینترنت می فروشند. این امر آن را به شکلی فراگیر از تجارت تبدیل می کند که می توانید آن را در همه جا از طریق وب پیدا کنید.

چه در حال خرید لباس یا خرید کتاب از طریق اینترنت باشید، در نهایت از تجارت الکترونیک و همچنین راه حل های مرتبط با آن برای تکمیل خرید خود استفاده می کنید.

بهترین محصولات برای فروش آنلاین
بهترین محصولات برای فروش آنلاین

برخی از رایج ترین دسته بندی های خرید آنلاین برتر شامل لوازم الکترونیکی، مد، اسباب بازی ها و سرگرمی ها هستند.

نمونه های دیگر از دسته بندی های تجارت الکترونیکی عبارتند از:

  • خدمات دیجیتال
  • لوازم آرایشی و مراقبت از بدن
  • خوردنیها و آشامیدنیها
  • مبلمان و دکور
  • سلامتی و تندرستی
  • وسایل خانه
  • رسانه ها
  • مراقبت از حیوان خانگی
  • تجهیزات اداری

این نشان می دهد که تجارت الکترونیک به اندازه خود اینترنت گسترده است. به نوبه خود، این فرصت های زیادی را برای کسانی که می خواهند فعالیت های خود را در این صنعت شروع کنند، فراهم می کند. اگر جزو این گروه هستید، می توانید از مزایای این رسانه نیز استفاده کنید و کسب و کار آنلاین خود را برای فروش محصولات یا خدمات خود راه اندازی کنید.

این همچنین نیاز به یادگیری بیشتر در مورد دسته‌های خرید آنلاین را که در سراسر وب عملکرد خوبی دارند، برجسته می‌کند. با دانستن بیشتر در مورد این اطلاعات، می توانید عملیات کسب و کار خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که به شما کمک کند از زیان دوری کنید و شما را به سمت بازگشت سرمایه قابل توجه (ROI) هدایت کند.

چرا فروشگاه ها باید بهترین محصولات برای خرید آنلاین را بشناسند؟

با انجام تحقیقات بازار در مورد برترین محصولات برای خرید آنلاین، صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک می توانند موجودی خود را بهینه کنند، درآمد خود را افزایش دهند و خطرات خود را کاهش دهند. این عمل علاوه بر ارائه این مزایا، فروشگاه های آنلاین را نیز به سمت ارائه خدمات بهتر به مخاطبان هدف سوق می دهد.

بهترین محصولات برای فروش آنلاین
بهترین محصولات برای فروش آنلاین

عملیات را به طور موثرتری مدیریت کنید

با یادگیری در مورد محصولات برتر برای خرید آنلاین، می توانید فعالیت های تجاری خود را به گونه ای برنامه ریزی و اجرا کنید که به شما در خدمت به این بخش های محبوب کمک کند. در نتیجه، می توانید عملیات خود را به شیوه ای بهینه و هدفمند مدیریت کنید و در عین حال از فعالیت های اضافی که پیشرفت کسب و کار شما را کند می کند دوری کنید.

موجودی را با اقلام محبوب سازماندهی کنید

پس از تعیین محبوب ترین محصولات برای خرید آنلاین، می توانید موجودی خود را با محصولات و خدمات مرتبط پر کنید. علاوه بر بهینه سازی هزینه های خود، این امر همچنین به شما امکان می دهد تنها راه حل هایی را بدست آورید یا ارائه دهید که شانس فروش بیشتری نسبت به بسیاری از گزینه های دیگر دارند.

افزایش درآمد ثابت

هنگامی که فعالیت های عملیاتی و همچنین موجودی خود را با هدف خدمت به بازارهای محبوب سازماندهی می کنید، به شما امکان می دهد هزینه های غیرضروری را کاهش دهید. در عین حال، شما را به سمت بهبود درآمد و سود کلی خود از طریق فروش مداوم کالاها یا خدمات خود سوق می دهد.

ریسک های مالی را کاهش دهید

با توجه به فهرست محصولات، می‌توانید مطمئن شوید که هزینه‌های خود را برای موجودی‌هایی که شانس زیادی برای جابه‌جایی ندارند یا خدماتی که به‌طور چشمگیری برای مخاطبان شما جذاب نیستند، کاهش می‌دهید. این امر همچنین هزینه های بازاریابی شما را بهینه می کند و به شما امکان می دهد فقط در راه حل هایی سرمایه گذاری کنید که بازده بالایی دارند.

همچنین بخوانید!!!  درآمد زایی با کار در منزل توسط گوگل مشاغل ایران - بیزی لوک

با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کنید

مهم نیست که کسب و کار آنلاین خود را ایجاد می کنید یا فعالیت های فعلی خود را اصلاح می کنید، دانستن پرفروش ترین محصولات محبوب تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد به گروه های خاصی از مصرف کنندگان خدمات ارائه دهید. هنگامی که خدمات خود را برای پاسخگویی به این مخاطبان هدف شکل می دهید، به شما امکان می دهد بر جنبه های تبدیل و حفظ مشتری تسلط پیدا کنید.

حضور تجاری را ایجاد کنید

کسب و کارها با تمرکز بر روی یک دسته خاص از کالاها یا خدمات می توانند شانس موفقیت خود را افزایش دهند. شما همچنین می توانید با تثبیت وضعیت خود به عنوان یک ارائه دهنده تخصصی در زمینه خود، از مزایای این رویکرد بهره مند شوید. این امر تا حد زیادی به سمت حصول اطمینان از اینکه کسب و کار آنلاین شما به ارتفاعاتی می رسد که آرزوی دستیابی به آن را دارید می کند.

کسب و کار را مقیاس کنید

هنگامی که عوامل ROI بالا و دسترسی بهینه مخاطب را کنار هم قرار دهید، تقریباً در هر بخش به یک محیط ایده آل برای رشد منجر می شود. این به شما امکان می دهد تا کسب و کار آنلاین خود را به شیوه ای پایدار، مستحکم و بدون دردسر مقیاس کنید. در نتیجه می توانید به راحتی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود برای گسترش عملیات خود دست یابید.

با توجه به این مزایا، برای کسب‌وکارهای آنلاین کاملاً ضروری است که بدانند چه محصولاتی می‌توانند پایدارترین مدل کسب‌وکار را ارائه دهند. اگر می‌خواهید در حالی که کسب‌وکارتان را به یک داستان موفقیت تبدیل می‌کنید، سنگ تمام بگذارید، می‌توانید این روش را برای وب‌سایت خود نیز اتخاذ کنید.

محبوب ترین محصولات برای خرید آنلاین

در ایران، دسته بندی های برتر خرید آنلاین در سال 2022 از نظر درآمد کل و محبوبیت کلی متفاوت است. در حالی که بهترین دسته‌های تجارت الکترونیکی با موفقیت تجاری با فروش کل جمع‌آوری می‌شوند، بخش‌های تجارت الکترونیکی که بیشترین تقاضا را بر اساس محبوبیت دارند، خریدهای انجام شده توسط افراد را در یک دوره ۱۲ ماهه ارزیابی می‌کنند.

از آنجایی که هر دوی این دیدگاه‌ها بسیار مهم هستند و به شما اجازه می‌دهند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید، بسیار مهم است که به هر دوی این جنبه‌ها توجه کنید. پس از درک اینکه کدام محصولات می‌توانند از نظر موفقیت مالی عملکرد خوبی داشته باشند و کدام محصولات قبلاً از نظر محبوبیت از دیگران پیشی گرفته‌اند، می‌توانید انتخاب کنید که چگونه آنها را برای مدل کسب‌وکار خود بپذیرید.

دسته بندی های برتر تجارت الکترونیک بر اساس محبوبیت

این به محبوب‌ترین دسته‌های خرید آنلاین در ایران می‌پردازد. این رتبه‌بندی بر اساس درصد افرادی تعریف می‌شود که در ۱۲ ماه گذشته از نظرسنجی مربوطه (بین اردیبهشت 1400 تا خرداد 1401) چیزی از یک دسته تجارت الکترونیکی مربوطه خریداری کرده‌اند.

این شامل فهرست دسته‌های خرید زیر و درصد مصرف‌کنندگانی است که حداقل یک مورد را از بخش مربوطه خریداری کرده‌اند.

  • پوشاک – 53%
  • کفش – 42٪
  • لوازم الکترونیکی مصرفی – 30٪
  • کتاب، فیلم، موسیقی و بازی – 28٪
  • مراقبت شخصی و زیبایی – 28٪
  • غذا و نوشیدنی – 28٪

همانطور که در آمار بالا مشخص شد، بالاترین طبقه بندی تجارت الکترونیک از نظر محبوبیت، پوشاک است. 53 درصد از افراد حداقل یک لباس در طول 12 ماه گذشته خریداری کرده اند.

این آمار از نزدیک محصول کفش را دنبال می کند. این طبقه بندی نشان می دهد که 42 درصد ازمشتریان در سال گذشته از شرکت در نظرسنجی کفش خریده اند. دسته سوم لوازم الکترونیکی مصرفی است که این محصولات مورد توجه 30 درصد مخاطبان قرار گرفته است.

در این میان، دسته بندی کتاب، فیلم، موسیقی و بازی; لوازم آرایشی و مراقبت از بدن؛ و همچنین غذا و نوشیدنی با 28 درصد از بازدیدکنندگان چیزی از آنها خریداری می کردند. این امر باعث می شود که این سه دسته تجارت الکترونیکی با هم برابر باشند.

دسته بندی های برتر تجارت الکترونیک بر اساس درآمد

بهترین محصولات برای فروش آنلاین در ایران از نظر کل مبلغ فروش پیش بینی شده را نشان می دهد. این فروش های پیش بینی شده برای سال 1401 نشان می دهد که چگونه بخش های خاصی از تجارت الکترونیک در این سال رشد خواهند کرد. این به شما ایده ای از بانکداری در دسته بندی های تجارت الکترونیکی با بیشترین پتانسیل می دهد.

این بخش های خرید آنلاین زیر را پوشش می دهد.

  • لوازم الکترونیکی مصرفی – 21,900 میلیارد تومان
  • پوشاک و لوازم جانبی – 20,300 میلیارد تومان
  • مبلمان و دکور – 12,900 میلیارد تومان
  • بهداشت، مراقبت شخصی و زیبایی – 11,100 میلیارد تومان
  • خودرو و قطعات – 8,600 میلیارد تومان
همچنین بخوانید!!!  تبلیغات بومی (تبلیغات همسان) چیست | (Native Advertising)

از مجموع فروش پیش بینی شده 100,000 میلیارد تومانی، دسته لوازم الکترونیکی مصرفی با 21,900 میلیارد تومان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است. پس از آن، رده پوشاک و لوازم جانبی با 20,300 میلیارد تومان قرار دارد. این همچنین باعث می شود که هر دو این دسته بیش از 40٪ از کل فروش پیش بینی شده تجارت الکترونیک در را به خود اختصاص دهند.

در همین حال، مبلمان و دکوراسیون با 12,900 میلیارد تومان فروش پیش بینی شده در جایگاه سوم قرار دارد، در حالی که بهداشت، مراقبت شخصی و زیبایی با 11,100 میلیارد تومان به رتبه چهارم صعود می کند.

این لیست از 5 دسته برتر فروش آنلاین بر اساس درآمد، با خودرو و قطعات بسته شده است که با8,600 میلیارد تومان فروش پیش بینی شده همراه است.

مروری بر محصولات برتر

پس از نگاهی به محبوب ترین دسته بندی های فروش آنلاین بر اساس فعالیت مصرف کننده و درآمد پیش بینی شده در سال 2022، ممکن است بخواهید درباره توضیحات کلی هر دسته بیشتر بدانید. جمع آوری این اطلاعات می تواند به شما کمک کند که مسیر پیش رو را هموار تر کرده و آماده باشید تا با برنامه ریزی مناسب کسب و کار اینترنتی خود را ارتقا دهید.

برای کمک به شما در انجام این کارها، در اینجا یک مرور کلی از بهترین محصولات برای فروش آورده شده است که باعث افزایش محبوبیت آنها و همچنین درآمد پیش بینی شده می شود.

پوشاک و لوازم جانبی

این دسته لباس، کفش و سایر لوازم جانبی پوشاک را بسته‌بندی می‌کند. اگر می خواهید فروشگاه آنلاین خود را در صنعتی راه اندازی کنید که تقاضای مصرف کننده ثابت و پیش بینی درآمد قابل توجهی را نشان می دهد، این می تواند برای شما مناسب باشد.

برخی از اقلامی که در این دسته فروخته می شوند شامل لباس های تابستانی، دامن، تی شرت، شلوار جین، لباس رسمی، لباس خواب و لباس شنا هستند. دسته بندی محبوب کفش ها نیز تحت این برچسب قرار می گیرد و به شما امکان می دهد کفش های کتانی و کفش های پاشنه دار مد روز را به مخاطبان هدف خود بفروشید.

لوازم الکترونیکی مصرفی

همراه با پوشاک و لوازم جانبی، حداقل از سال 2010 تاکنون با فروش بسیار بالایی که دارد، قهرمان تمام دسته های تجارت الکترونیک شده است.

از آنجایی که لوازم الکترونیکی مصرفی بخش وسیعی است، محصولاتی که تحت این برچسب می فروشید می توانند از نظر نوع و قیمت بسیار متفاوت باشند. بهترین رویکرد برای شما این است که ارزیابی کنید که مخاطب هدف شما ممکن است از شما چه انتظاری داشته باشد و در مورد نوع محصولاتی که می خواهید ارائه دهید تصمیم بگیرید.

کتاب، فیلم، موسیقی و بازی

همانطور که توسط برچسب های مختلف انواع محصولات مشخص شده است، این دسته به یکی از گسترده ترین اقلام در تجارت الکترونیک تبدیل شده است. با این حال، این شامل دانلودهای پخش جریانی یا دیجیتالی برای رسانه نمی شود.

در عوض، به نسخه‌های سخت کتاب، فیلم، موسیقی و بازی‌ها در قالب سی‌دی، دی‌وی‌دی و بلوری اشاره دارد. این بسته به نوع مخاطبی که می‌خواهید سرگرم کنید و کدام گروه از محصولات را می‌خواهید بفروشید، می‌تواند به فروشگاه الکترونیکی یا سرگرمی شما افزوده شود.

سلامتی، مراقبت شخصی و زیبایی

این دسته همه چیز در مورد کمک به مصرف کنندگان در مراقبت از خود و در عین حال ارائه تجهیزات بهداشتی و تناسب اندام است. از نظر درآمد پیش‌بینی‌شده، دقیقاً پس از 3 دسته برتر پوشاک و لوازم جانبی قرار دارد. لوازم الکترونیکی مصرفی؛ و مبلمان و دکور.

این باعث می شود که برای بسیاری از فروشگاه های آنلاین یک دسته برتر باشد. به عنوان مثال، خرده فروشان بزرگی که همه چیز را زیر نور خورشید عرضه می کنند، می توانند به اندازه کسب و کارهای کوچکی که محصولات مراقبت از پوست خاص را در وب سایت خود ارائه می دهند، از آن بهره ببرند.

خوردنیها و آشامیدنیها

فروش غذا و نوشیدنی شامل هرگونه فعالیت در رستوران ها برای تحویل غذا نمی شود. در عوض فقط به محصولات خوراکی و نوشیدنی‌هایی نگاه می‌کند که از طریق وب‌سایت‌های آنلاین فروخته می‌شوند. در صورتی که قصد دارید با محصولات غذایی خود موفق شوید، ممکن است بخواهید در این دسته بندی شرکت کنید.

برای غذا و نوشیدنی، می‌توانید انواع خواربارفروشی، شیرینی‌پزی و نوشیدنی‌های ویژه را بررسی کنید. بسته به مناطق خدماتی و مشارکت شما با شرکت های حمل و نقل، می توانید یاد بگیرید که چگونه مواد غذایی را به درب منزل مخاطبان خود تحویل دهید و در عین حال سلامت و ایمنی آنها را در اولویت قرار دهید.

خودرو و قطعات

این دسته به وسایل نقلیه جدید و متعلق به قبل و همچنین قطعات مرتبط با آنها مربوط می شود. همراه با سلامتی، مراقبت شخصی و زیبایی، و همچنین غذا و نوشیدنی، بیش از نیمی یا 51.9 درصد از کل سهم بازار در تجارت الکترونیک را تشکیل می دهد.

همچنین بخوانید!!!  5 ایده برای بهبود عملکرد در بازاریابی

اگر شما یک نمایندگی دارید، می توانید به طور انحصاری یک برند خاص از وسایل نقلیه را ارائه دهید. در غیر این صورت، می‌توانید با فروش قطعات خودرو به این بخش رقابتی بپیوندید و درآمد خود را با سخت‌کوشی مداوم و افزایش مخاطبان به سطح بالاتری برسانید.

مبلمان و دکور

فروش محصولات دسته مبلمان و دکورها در طول سال های گذشته افزایش یافته است، جایی که مصرف کنندگان از این خریدها برای زیباسازی خانه های خود استفاده می کردند. اکنون که مردم به سر کار بازگشته اند، فروش این محصولات همچنان برای کسانی جذاب است که یا عاشق دکوراسیون هستند یا می خواهند محیط اطراف خود را زیباتر کنند.

محصولاتی که می توانید تحت این برچسب ارائه دهید ممکن است شامل مواردی مانند نیمکت، میز قهوه، قاب تخت و قفسه کتاب باشد. به غیر از مبلمان، اقلام دکوری می تواند شامل محصولاتی مانند فرش، نقاشی، گیاهان و وسایل روشنایی باشد.

فروش آنلاین در سال 2022

با انبوهی از روندهای فروش آنلاین در سال 2022، می توانید روش های مختلفی را برای کسب درآمد آنلاین اجرا کنید. علاوه بر افزایش درآمد، این امر همچنین می تواند به شما در بهینه سازی هزینه ها و تقویت ارتباط خود با مخاطبان هدف کمک کند.

الزامات تحویل سریع

با افزایش نیاز به درخواست ارسال سریع توسط مشتریان، اطمینان از تحویل سریع‌تر سفارش‌ها باعث می‌شود که بسیاری از خرده‌فروشان برای بهینه‌سازی کانال‌های تحویل خود اقدام کنند. این امر جای خود را به روش‌های تحویل جدید داده است که می‌توانند اجرای سریع‌تر را انجام دهند و در عین حال هزینه‌هایی را که برای مکانیسم‌های تحویل صرف می‌شود کاهش می‌دهند. همچنین می توانید این روش های نوآورانه را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که انتظارات مشتریان را بدون هیچ گونه مصالحه ای برآورده می کنید.

دسته بندی های رشد سریع

دو تا از برترین دسته های فروش آنلاین از نظر پیش بینی درآمد نیز رشد سریعی را تجربه خواهند کرد. این شامل بخش‌های خودرو و قطعات با رشد 30.1 درصدی نسبت به سال گذشته و همچنین مواد غذایی و آشامیدنی با رشد سالانه 20.7 درصدی است. اگر پیشنهادات جالبی دارید یا به سادگی از تبدیل شدن به یک فروشنده قوی مطمئن هستید، بررسی این بخش ها می تواند برای شما مفید باشد.

خرید پخش زنده

خرید پخش زنده به مکانیزمی اشاره دارد که در آن تأثیرگذاران یا افراد مشهور از پخش زنده رسانه های اجتماعی برای فروش محصولات در زمان واقعی استفاده می کنند. این صنعت در چین انبوه است، جایی که پیش بینی می شود در سال 2022 480 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. اما در ایالات متحده، هنوز با کانال های رسانه های اجتماعی که قابلیت آن را آزمایش می کنند، بال های خود را باز می کند. با نگاه کردن به این شیوه فروش، می توانید زودتر از بسیاری از رقبای خود از جریان جدیدی از درآمد بهره مند شوید.

برتری تبلیغات دیجیتال

با توجه به شرایط ویژه ای که بیزی لوک برای شما فراهم کرده تا فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید، زمان آن فرا رسیده است که مشاغل راه هایی برای دستیابی به این نسل جدید از مصرف کنندگان بیابند. اینجاست که استفاده از تبلیغات دیجیتال برای ارتباط با مخاطبان مطرح می شود. با بررسی این استراتژی، می‌توانید برای بهترین محصولات برای فروش آنلاین خود تلاش کنید تا توسط این مصرف‌کنندگان جوان‌تر مورد توجه قرار گیرند و احتمالاً ارتباط مادام‌العمر با این بخش رو به رشد از مخاطبان برقرار کنید.

تا زمانی که مراقب آخرین روندها باشید و هوشمندانه از آنها در رویکرد خود استفاده کنید، می توانید بیشترین بهره را از تلاش های خود ببرید. این نه تنها در مورد استفاده از محصولات پرطرفدار تجارت الکترونیک صدق می‌کند، بلکه برای هر جنبه دیگری از تجارت آنلاین شما نیز صادق است.

فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید

با استفاده از دانش لیست دسته بندی های خرید محبوب و روندهای تجاری سودمند، می توانید پایه ای قوی برای تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا فروشگاه آنلاین خود را با اطمینان راه اندازی کنید و همچنین به شما امکان می دهد با تلاش و فداکاری خود آن را به سطح بالاتری ببرید.

همین الآن با ثبت آگهی کسب و کار، فروشگاه اینترنتی خودت را راه اندازی کن

ثبت آگهی کسب و کار

 

سفر ممکن است در ابتدا خسته کننده به نظر برسد. اما پیروی از فضاهای مناسب و توصیه آگاهانه می تواند این چالش را به یک ماجراجویی جذاب تبدیل کند.

لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

سئو شده توسط بیزی لوک

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش