آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟ راهنمای جامع بازاریابی

اشتراک مطلب

خرید فالوور اینستاگرام

فهرست مطالب

خرید فالوور اینستاگرام می تواند ظاهر خوبی داشته باشد، اما می تواند برای برندسازی شما مضر باشد. در مورد خرید فالوور اینستاگرام در اینجا بیشتر بدانید.

خرید فالوور اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اینستاگرام هر ماه بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد. ما دائماً متوجه می‌شویم که بی‌هدف در فیدهای اینستاگرام خود پیمایش می‌کنیم و هر زمان که فرصتی پیدا کنیم، عکس‌های شایسته اینستا می‌گیریم.

اما اینستاگرام فقط برای استفاده شخصی نیست. بسیاری از کسب و کارها نیز از این پلت فرم برای تبلیغ محصولات و خدمات خود و ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. و اغلب، موفقیت اینستاگرام شما با تعداد لایک و تعداد فالوورهای شما اندازه گیری می شود.

به دست آوردن فالوور اینستاگرام کار ساده ای نیست، و ممکن است ماه ها یا سال ها طول بکشد تا به تعداد فالوورهای مورد نظر خود برسید. با این گفته، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا امکان خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد یا خیر.

برای مشاهده طرح های خدمات تولید محتوا و افزایش فالوور اینستاگرام بیزی لوک کلیک کنید.

به طور خلاصه، بله، شما می توانید فالوور اینستاگرام بخرید، اما همیشه به این سادگی نیست. خرید فالوور اینستاگرام ارزان نیست و این فالوورها اغلب ربات هایی هستند که با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست های شما با پروفایل شما درگیر نمی شوند. بنابراین، اگر هدف شما افزایش تعامل است، خرید فالوور اینستاگرام ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما می‌تواند بیشتر از اینکه به اعتبار کسب‌وکار شما کمک کند، ضرر داشته باشد.

در این مقاله، ما نگاهی دقیق‌تر به خرید فالوور اینستاگرام خواهیم داشت و در مورد اینکه چگونه می‌تواند بر کسب‌وکار شما تأثیر بگذارد، بحث خواهیم کرد. حتما ادامه این مطالب را مطالعه کنید.

افزایش تعامل در اینستاگرام
افزایش تعامل در اینستاگرام

 

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدئو در شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم تأسیس شد و در سال 2012 توسط فیس بوک خریداری شد. می توانید عکس ها و ویدیوها را مستقیماً از برنامه بگیرید، ویرایش کنید و پست کنید و همچنین آنها را مستقیماً از آلبوم عکس دوربین خود آپلود کنید. اینستاگرام به‌عنوان پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری ویدیوها و عکس‌ها با فالوورهای شما شروع شد، اما در طول سال‌ها به طور قابل توجهی گسترش یافته است.

اکنون می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند، و همچنین حلقه‌های اینستاگرام و پیام‌های پیامکی اینستاگرام ارسال کنید. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند محصولات را مستقیماً از برنامه بفروشند و به آنها یک پلتفرم جدید برای فروش می‌دهند. (البته این آپشن در ایران فعال نیست)

کاربران می توانند به روش های مختلفی با محتوا درگیر شوند، که اینستاگرام را به یک برنامه رسانه اجتماعی قدرتمند برای مشاغل تبدیل می کند. کاربران می توانند محتوای ارسال شده توسط برندها را لایک کنند، نظر بدهند، به اشتراک بگذارند و ذخیره کنند. حضور در اینستاگرام برای همه مشاغل بسیار مهم است، زیرا می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد، فروش را افزایش دهد و مشتریان را جذب کند.

آیا می توانید در اینستاگرام فالوور بخرید؟

بله، شما می توانید فالوور در اینستاگرام را از طیف گسترده ای از سایت ها با قیمت های مختلف خریداری کنید، مانند 20 هزار تومان برای 1000 فالوور. با این حال، این فالوورها معمولا واقعی نیستند و ربات‌ها یا حساب‌های غیرفعال هستند که در واقع با نمایه شما درگیر نمی‌شوند. بنابراین اگرچه ممکن است تعداد فالوورهای شما در حال افزایش باشد، تعامل شما ثابت خواهد ماند.

اما چرا یک کسب و کار می خواهد فالوور اینستاگرام بخرد؟ به طور معمول، پروفایل هایی با تعداد زیادی فالوور اینستاگرام موفق تلقی می شوند زیرا فالوورهای بیشتر معمولاً به معنای شناخت، اعتماد و محبوبیت بیشتر است. برای مشاغل، این می تواند به معنای فروش بیشتر نیز باشد. هر چه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، میزان تعامل شما بیشتر می شود که شانس فروش شما را افزایش می دهد. بنابراین اگر به تازگی اینستاگرام را برای کسب و کار خود شروع کرده اید و به دنبال راه هایی برای افزایش تعامل هستید، ممکن است به این فکر کنید که آیا می توانید در اینستاگرام فالوور بخرید؟ یا مهمتر از آن، آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟

آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟

اغلب خرید فالوور اینستاگرام توصیه نمی شود. این به این دلیل است که اکثر فالوورهایی که خریداری می کنید، ربات های اینستاگرام هستند. ربات‌های اینستاگرام معمولاً دیده می‌شوند و اغلب به عنوان فالوور جعلی به افراد یا شرکت‌هایی که به دنبال افزایش تعداد فالوور خود هستند فروخته می‌شوند. از آنجایی که این ربات ها افراد واقعی نیستند، در واقع نمی توانند با محتوای شما تعامل داشته باشند.

همچنین بخوانید!!!  ثبت آگهی رایگان | ثبت انواع آگهی مربوط به مشاغل

در مورد اکانت های غیرفعال هم همینطور. در حالی که حساب‌های غیرفعال ربات نیستند و در واقع حساب‌های واقعی هستند، اما احتمالاً هنوز با محتوای شما درگیر نمی‌شوند. برخی از اکانت‌های اینستاگرام تنها با هدف عمل به عنوان «فالوور جعلی» ساخته شده‌اند که افراد یا کسب‌وکارها برای افزایش تعداد فالوور خود خریداری می‌کنند.

 

چگونه فالوور اینستاگرام بخریم؟

گزینه های مختلفی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد. در وب، می توانید وب سایت هایی را بیابید که خدمات مختلفی را برای افزایش تعداد فالوور ارائه می دهند. بسیاری از این وب‌سایت‌ها کلاهبرداری هستند، بنابراین اگر این مسیر را انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است که یک وب‌سایت امن انتخاب کنید که آنچه را که برای آن هزینه می‌کنید، یعنی دنبال‌کنندگان بیشتر، ارائه دهد. هر وب‌سایتی خدمات و قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد، بنابراین تصمیم با شماست که کدام بهترین است.

برای خرید فالوور اینستاگرام ابتدا باید ارائه دهنده ای مطمئن و معتبر پیدا کنید. اکثر ارائه دهندگان انواع مختلفی از گزینه های طرح را ارائه می دهند، بنابراین قدم بعدی شما انتخاب یک طرح است. به عنوان مثال، می‌توانید یک طرح اولیه را انتخاب کنید که معمولاً ارزان‌ترین گزینه است، اما از جعلی‌ترین فالوورها نیز تشکیل شده است. یک طرح ممتاز گران‌تر خواهد بود، اما ارائه‌دهنده احتمالاً این دنبال‌کنندگان را به‌عنوان «100% معتبر» تبلیغ می‌کند. اینکه آیا این درست است یا خیر جای بحث دارد، بنابراین مهم است که در طول این فرآیند محتاط باشید.

برخی از ارائه دهندگان همچنین ممکن است یک برنامه رشد مدیریت شده ارائه دهند که گران ترین گزینه است. این طرح معمولاً خدماتی را ارائه می دهد که در طول زمان تعامل شما را افزایش می دهد، اما برای انجام این کار، باید اطلاعات حساب خود را ارائه دهید، که توصیه نمی شود.

پس از انتخاب یک برنامه، باید تعیین کنید که چه تعداد فالوور می خواهید به دست آورید. این به بودجه شما بستگی دارد، زیرا فالوورهای بیشتر طبیعتاً هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت. اگرچه ممکن است وسوسه شوید که تا آنجایی که می توانید فالوورهای بیشتری بخرید، این یک ایده توصیه نمی شود.

افزایش یک شبه از 50000 فالوور به 100000 فالوور اغلب به طور طبیعی اتفاق نمی افتد، و انجام این کار می تواند پرچم قرمز را برای اینستاگرام بالا ببرد. بنابراین، اگر تصمیم به خرید فالوور دارید، بهتر است این کار را آهسته انجام دهید و به مرور زمان مقدار کمی فالوور بخرید.

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه تعداد فالوور بخرید، با پرداخت واقعی تراکنش، تراکنش را نهایی خواهید کرد. بسته به طرحی که انتخاب کرده‌اید و تعداد فالوورهایی که می‌خواهید بخرید، قیمت متفاوت خواهد بود، اما معمولاً خرید فالوور ارزان نیست.

 

آیا باید فالوور اینستاگرام بخرید؟

نمی توان انکار کرد که داشتن فالوورهای زیاد اینستاگرام مورد علاقه اکثر کاربران اینستاگرام است. فالوورهای بیشتر به معنای تعامل بیشتر است و تعامل بیشتر به معنای افزایش فروش شماست. اما آیا داشتن فالوورهای بیشتر به این معنی است که تعامل بیشتری خواهید داشت؟ اگر آن فالوورها واقعی باشند، درست است! اما در مورد خرید فالوور، احتمالاً اینطور نخواهد بود.

اگر به دنبال افزایش تعامل خود هستید، بهتر است فالوورهای خود را به طور طبیعی افزایش دهید. در حالی که این ممکن است تلاش بسیار بیشتری نسبت به خرید آنها ببرد، حداقل می‌دانید فالوورهای شما واقعی هستند و احتمال بیشتری وجود دارد که با محتوای شما درگیر شوند.

 

دلایل زیادی برای عدم خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد

اینستاگرام می تواند شما را جریمه کند: ممکن است فکر کنید که خرید فالوور اینستاگرام مورد توجه قرار نمی گیرد، اما اینطور نیست. در واقع اینستاگرام می تواند شما را به خاطر خرید فالوورهای جعلی جریمه کند. خرید فالوور اینستاگرام شرایط خدمات اینستاگرام را که هنگام ایجاد حساب کاربری امضا می کنید، نقض می کند. اگر فالوورهای جعلی بخرید، در معرض خطر تعلیق حساب خود هستید.

کاربران اعتماد خود را از دست می دهند: در حالی که خرید فالوور اینستاگرام ممکن است نمایه شما را معتبر جلوه دهد، اما می تواند به اعتبار شما به عنوان یک برند آسیب برساند. یکی از مزایای اصلی استفاده از اینستاگرام این است که می توانید با فالوورهای خود اعتماد ایجاد کنید، اما وقتی فالوورهای تقلبی خریداری می کنید، می تواند به رابطه شما با فالوورهای فعلی آسیب برساند. به نوبه خود، این فالوورها ممکن است کمتر با نمایه شما درگیر شوند و از لایک یا نظر دادن در مورد هر یک از پست های شما خودداری کنند.

تجزیه و تحلیل نادرست: ردیابی تجزیه و تحلیل بازاریابی برای یک نام تجاری بسیار مهم است زیرا به شما ایده می دهد که چه کاری درست و غلط انجام می دهید. اما اگر فالوورهای جعلی داشته باشید، می تواند اطلاعات شما را کاملاً مخدوش کند. فالوورهای جعلی می توانند در مقایسه با فالوورهای واقعی شما منجر به تعامل نامتناسب شوند. زمانی که اکثر فالوورهای شما واقعی نیستند، اندازه گیری تجزیه و تحلیل شما دشوار است، که می تواند ایجاد کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر برای دنبال کنندگان واقعی شما را چالش برانگیز کند.

همچنین بخوانید!!!  اسرار سئو سایت آمازون رونمایی شد: 7 نکته طلایی و مهم سئو

اینستاگرام فالوورهای تقلبی را پاکسازی می کند: اگر اینستاگرام مشکوک باشد که شما فالوورهای جعلی خریداری کرده اید، پاکسازی آنها را بر عهده خواهند گرفت. از آنجایی که خرید فالوورهای تقلبی دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را نقض می کند، آنها حق دارند آن فالوورها را حذف کنند. آن‌ها همه نشانه‌هایی را می‌دانند که باید مراقب آن‌ها باشند و می‌توانند سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید به آن‌ها دست پیدا کنند، به این معنی که تمام پولی که برای این دنبال‌کنندگان خرج کرده‌اید از بین می‌رود.

هرزنامه: وقتی دنبال کننده های جعلی خریداری می کنید، حساب خود را برای هرزنامه باز می کنید. اکثر حساب‌هایی که شما را دنبال می‌کنند، ربات‌ها یا حساب‌های غیرفعال هستند، به این معنی که احتمالاً هرزنامه‌هایی را با خود به همراه خواهند داشت، که می‌تواند با به خطر انداختن اطلاعات شخصی هم به شما و هم به دنبال‌کنندگانتان آسیب برساند. در نهایت می توانید کامنت های اسپم نامناسبی را در پست های خود دریافت کنید که فالوورهای واقعی اینستاگرام می توانند آن را دریافت کنند.

کاهش تعامل: هدف اولیه از خرید فالوور افزایش تعامل شما است، اما انجام این کار می تواند کاملا برعکس باشد. به عنوان مثال، اگر 100000 فالوور دارید، اما به طور متوسط ​​فقط 1000 لایک در هر پست دریافت می کنید، این باعث کاهش تعامل کلی شما می شود. داشتن نسبت فالوور به دوست ناسازگار می تواند به دنبال کنندگان واقعی سیگنال دهد که حساب شما فالوور می خرد، که می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند.

 

چگونه به صورت ارگانیک فالوور اینستاگرام بیشتری بدست آورید؟

بنابراین، شما تصمیم گرفته اید که خرید فالوور اینستاگرام حرکت مناسبی برای شما نیست، اما همچنان می خواهید فالوورهای بیشتری به دست آورید. چگونه می توانید به صورت ارگانیک فالوورهای بیشتری به دست آورید؟

خرید فالوور اینستاگرام ممکن است راه ساده‌تری باشد، اما ریسک‌پذیرتر هم است، بنابراین بهتر است با به‌دست آوردن فالوور به‌صورت ارگانیک، کارها را به روش قدیمی انجام دهید. خوشبختانه راه های زیادی برای جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام وجود دارد، از جمله:

ایجاد یک نمایه عمومی: اگر از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می کنید، نمایه شما باید عمومی باشد. نمایه عمومی به این معنی است که افراد بیشتری می توانند محتوای شما را ببینند و با آن تعامل داشته باشند، حتی اگر شما را دنبال نکنند. همچنین به این معنی است که محتوای شما به احتمال زیاد در فید کاوشگر نمایش داده می شود، که کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب می کند.

تعامل با سایر اکانت ها: یکی از بهترین راه ها برای اطلاع رسانی در مورد حساب اینستاگرام خود این است که فقط با حساب های دیگر تعامل داشته باشید. پست‌های اینستاگرام را از حساب‌های مرتبط با برند خود که مخاطبان هدف شما دنبال می‌کنند، نظر دهید، لایک کنید و به اشتراک بگذارید. هرچه بیشتر با حساب های دیگر درگیر شوید، احتمال اینکه محتوای شما در فیدهای دیگران نشان داده شود بیشتر می شود.

میزبانی هدایا و مسابقات: هدایا و مسابقات راه بسیار خوبی برای تعامل با فالوورهای فعلی شما هستند، اما همچنین راه خوبی برای دستیابی به مخاطبان جدید است. هنگامی که فالوورهای شما می بینند که شما میزبان یک جایزه هستید، به همه دوستان خود می گویند، آنها به دوستان خود می گویند و غیره. قبل از اینکه متوجه شوید، تعامل شما شروع به افزایش می کند، و همچنین فالوورهای شما نیز افزایش می یابد.

محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید: یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعداد فالوور، ارسال مداوم محتوای با کیفیت و جذاب است. ارسال یک تصویر یا ویدیو در ماه به اینستاگرام نشان می‌دهد که شما به طور فعال از خدمات آن استفاده نمی‌کنید، که می‌تواند باعث شود که الگوریتم آن پروفایل شما را از فیدهای مخاطبان هدف شما دور نگه دارد. شما باید به طور مداوم پست کنید و مطمئن شوید که هر پست جذاب و مرتبط است. از استوری‌های اینستاگرام گرفته تا حلقه‌ها، راه‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانید محتوای باکیفیت و جذاب در اینستاگرام ایجاد کنید، بنابراین از آن لذت ببرید و خلاق باشید.

از هشتگ ها استفاده کنید: هشتگ کردن یک راه عالی برای افزایش تعداد فالوور شما است. استفاده از هشتگ ها راه خوبی برای یافتن مخاطبان هدف و جذب فالوورهای جدید است. با این حال، شما نباید هشتگ های نامربوط به تصاویر خود اضافه کنید. در عوض، اطمینان حاصل کنید که هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید به محتوای شما مرتبط هستند تا افراد مناسبی را که می‌خواهند شما را دنبال کنند، جذب کنید.

همچنین بخوانید!!!  اینترنت ماهواره ای استارلینک، هرآنچه لازم است بدانید

Reals اینستاگرام: حلقه‌های اینستاگرام اضافه‌شده اخیر به اینستاگرام است که مفهوم TikTok را تقلید می‌کند که یک برنامه رسانه اجتماعی است که در آن کاربران ویدیوهای کوتاه ارسال می‌کنند. با این افزوده جدید، بسیاری از کاربران آن را برای افزایش تعامل مفید یافته اند. ریلز اینستاگرام فرصتی عالی برای دسترسی به کاربران بیشتری است که قبلاً با محتوایی مشابه محتوای شما تعامل دارند.

ارسال استوری اینستاگرام: استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای تعامل یک برند با فالوورهای خود است. می‌توانید نظرسنجی، آزمون‌ها و پرسش‌نامه‌ها را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید، که هر کسی می‌تواند با آنها تعامل داشته باشد. کاربران همچنین می توانند استوری ها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند که به افزایش تعامل شما نیز کمک می کند.

خرید تبلیغات اینستاگرام: با تبلیغات اینستاگرام، یک کسب و کار یا شخص برای بازاریابی محتوای خود در برنامه هزینه می پردازد. این یک راه عالی برای برندها برای تبلیغ محصولات یا خدمات جدید و دستیابی به مخاطبان جدید است. همچنین می‌توانید با تبلیغات اینستاگرام، مانند ویدیوها و تصاویر، خلاقیت بیشتری داشته باشید.

 

سوالات متداول درباره خرید فالوور اینستاگرام

چگونه می توان تشخیص داد که کسی فالوور اینستاگرام می خرد؟

تشخیص تقلبی بودن فالوورهای اینستاگرام افراد نسبتاً آسان است. برای انجام این کار، می توانید به دنبال کنندگان یک حساب نگاه کنید تا ببینید آیا آنها ربات هستند یا افراد واقعی، به “لایک” آنها در مقایسه با نسبت فالوورها و تعداد لایک های آنها در پست های دیگر نگاه کنید، و به تعداد حساب هایی که آنها دنبال می کنند نگاه کنید. . هر نقطه پرت در اینها می تواند نشان دهنده جعلی بودن فالوورهای آنها باشد.

 

هزینه خرید فالوور اینستاگرام چقدر است؟

قیمت خرید فالوور اینستاگرام به ارائه دهنده خدمات و طرحی که انتخاب می کنید بستگی دارد، اما برای 1000 فالوور می تواند بین 20 تا 80 هزار تومان یا بیشتر باشد. این می تواند به سرعت در طول زمان جمع شود و در نهایت به هزینه های زیادی برای کسب و کار شما منجر شود.

 

آیا اینستاگرام می تواند شما را برای خرید فالوور ممنوع کند؟

خیر، اینستاگرام شما را برای خرید فالوور ممنوع نمی کند، اما ممکن است جریمه شوید. اگر اینستاگرام متوجه فعالیت های مشکوک زیادی با حساب شما شود، حساب شما ممکن است به حالت تعلیق درآید یا حذف شود.

 

نتیجه نهایی: آیا خرید فالوور اینستاگرام مفید است؟

داشتن تعداد زیادی فالوور اینستاگرام چیزی است که برندها برای آن تلاش می کنند، اما انجام اقدامات جدی برای رسیدن به آن لزوما ایده خوبی نیست. اگرچه خرید فالوور اینستاگرام ممکن است یک راه حل سریع باشد، اما می تواند عواقب طولانی مدتی داشته باشد. بنابراین بله، شما می‌توانید فالوور اینستاگرام بخرید، اما می‌تواند برای برند شما ضرر بسیار بیشتری داشته باشد تا سود. در عوض، بهتر است به صورت ارگانیک فالوور به دست آورید. ممکن است زمان بیشتری طول بکشد و به تلاش بیشتری نیاز داشته باشد، اما حداقل می‌دانید که این فالوورها واقعی هستند و نه فقط ربات‌هایی که برای دنبال کردن شما هزینه کرده‌اید.

 

ایجاد محتوای قانع کننده برای اینستاگرام به طوری که بتوانید فالوور به دست آورید ممکن است دشوار به نظر برسد، اما می توانید از بیزی لوک برای کمک به شما استفاده کنید. بیزی لوک، یک پلتفرم بازاریابی همه کاره است که می تواند به کسب و کارها در همه چیز از بازاریابی ایمیلی گرفته تا ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی موثر در اینستاگرام کمک کند.

داشتن اینستاگرام برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است تا کسب و کارها بتوانند به مخاطبان جدیدی دست یابند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، اما استفاده از اینستاگرام همیشه چندان آسان نیست. اینجاست که بیزی لوک وارد بازی می شود. با بیزی ولک، به انواع منابع مفید و نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی دسترسی خواهید داشت، به طوری که می توانید محتوای قانع کننده ای ایجاد کنید که تعامل شما را افزایش می دهد.

 

اگر به دنبال راهی برای بهبود محتوای خود و ارتقای رسانه های اجتماعی خود به ارتفاعات جدید هستید، بیزی لوک راهی برای رفتن است. برای مشاهده خدمات دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

سئو شده توسط بیزی لوک

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش