نحوه ایجاد محتوای وب سایت برای نتایج جستجوی محلی

اشتراک مطلب

ایجاد محتوای وب سایت

فهرست مطالب


برای ایجاد محتوای وب سایت و اینکه در مورد چه چیزی بنویسید و چگونه آن را بهینه کنید تا بتوانید رتبه گوگل خود را افزایش دهید، عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند بر روی دید کسب‌وکار شما در نتایج جستجوی محلی تأثیر بگذارد، مانند داشتن یک نمایه قوی در «google my business» و نزدیکی شما به شخصی که جستجو می‌کند.

وب سایت شما همچنین تعیین کننده رتبه شما در گوگل است. به این دلیل که وقتی گوگل در وب می خزد، صفحات سایت شما را می خواند و آنالیز می کند. برای عملکرد بهتر در نتایج جستجو، خدمات تولید محتوای شما باید مرتبط و بهینه باشد زیرا می تواند بر نحوه مشاهده مشتریان از کسب و کار شما نیز تأثیر بگذارد.

مراحل ایجاد محتوای وب سایت
مراحل ایجاد محتوای وب سایت

ایجاد محتوای وب سایت

محتوای عالی نه تنها به شما کمک می کند تا در سئو و نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید، بلکه می تواند شانس شما را برای تبدیل آن کاربران به مشتری افزایش دهد. چه در حال راه‌اندازی سایت خود باشید یا صرفاً می‌خواهید محتوای خود را بهبود ببخشید، در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد.

در ایجاد محتوا به سوالات احتمالی پاسخ دهید

اگر کسی چیزی در مورد کسب و کار شما نمی داند، چگونه آن را برای او توصیف می کنید؟ در ابتدایی ترین سطح، محتوای وب سایت باید به سوالاتی که ممکن است پرسیده شود پاسخ دهد.

شما متخصص کسب و کار خود هستید، بنابراین به اشتراک گذاری دانش ارزشمند می تواند به افراد کمک کند تا بفهمند شما چه کسی هستید و چرا باید با شما تجارت کنند. همچنین اطلاعات Google را تغذیه می کند که می تواند از آن برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شما یک نتیجه جستجوی مرتبط هستید استفاده کند.

مطالب خود را با صدای بلند بخوانید

متن شما باید شبیه چیزی باشد که به مشتری که به تازگی وارد خانه شما شده است می گویید. برای افرادی که سایت شما را می خوانند راحت تر دنبال می کنند، و این همان چیزی است که الگوریتم گوگل انتظار دارد وقتی محتوای شما را می خزند ببیند. وقتی نوشته خود را با صدای بلند می خوانید، به شما کمک می کند وقتی چیزی کاملا درست به نظر نمی رسد بشنوید تا بتوانید آن را اصلاح کنید.

این به ویژه در مورد استفاده از کلمات کلیدی، که کلمات یا عباراتی هستند که مردم معمولاً در اینترنت جستجو می کنند، مهم است. بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب و کار سعی می کنند کلمات کلیدی مهم را در محتوای خود قرار دهند تا به رتبه بالاتر در جستجو کمک کنند. در اوایل پیدایش گوگل، این تاکتیک کارساز بود زیرا گوگل به سادگی کلمات کلیدی در یک عبارت جستجو را با کلمات کلیدی در یک صفحه وب مطابقت می داد. اکنون باید مطمئن شوید که محتوای مفیدی دارید که محاوره ای است.

همچنین بخوانید!!!  لندینگ پیج چیست | 9 نکته برای طراحی صفحه فرود و بهبود تبدیل
تولید محتوای وب سایت ارزشمند
تولید محتوای وب سایت ارزشمند

در ایجاد محتوای وب سایت کیفیت را بر کمیت اولویت دهید

الگوریتم گوگل می‌خواهد محتوای باکیفیت را ببیند، و واقعاً اهمیتی ندارد که چقدر باشد. این بدان معناست که اضافه کردن گهگاه یک صفحه به وب سایت شما می تواند موثرتر از افزودن 10 صفحه ای باشد که دسته ای از کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند.

به سایت خود نگاهی بیندازید. آیا در هر صفحه به اندازه کافی وجود دارد که توضیح دهد صفحه در مورد چیست؟ آیا محتوا به سؤالات احتمالی در مورد محصولات یا خدمات شما پاسخ می دهد؟ آیا به مشتریان بالقوه کمک می کند تا تصمیم بگیرند با شما تجارت کنند؟ این سؤالات می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری را در کجا قرار دهید.

از رقبای خود متمایز شوید

برای اطمینان از اینکه محتوای وب سایت شما واقعاً در مورد تجارت شماست، می توانید یک آزمایش آسان انجام دهید. محتوا را از صفحه اصلی خود در یک سند متنی کپی کنید. اگر نام و شهر کسب و کار خود را به نام رقیب خود تغییر دهید، اگر محتوا را در صفحه اصلی آنها قرار دهید، آیا محتوا کار خواهد کرد؟ اگر به راحتی می تواند برای برند دیگری اعمال شود، آن را تغییر دهید تا مختص کسب و کار شما باشد.

محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

برخلاف آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند، گوگل محتوای تکراری را جریمه نمی کند: به محتوای منحصر به فرد پاداش می دهد. به یاد داشته باشید، گوگل اساسا یک برنامه تشخیص الگوی پیشرفته است. اگر محتوای سایت دیگری را کپی کنید و آن را در سایت خود جای گذاری کنید، برای گوگل بسیار آسان است که متوجه شود که یکسان است و در جستجوها به خوبی نشان داده نمی شوید.

حتی اگر محصولات یا خدمات مشابهی را به عنوان رقبای خود می فروشید، داشتن محتوای مرتبط با تجارت شما در سایت شما می تواند دید شما را در جستجوها بهبود بخشد.

مطمئن شوید که محتوای شما نیز محلی است

الگوریتم محلی Google نتایج جستجو را در منطقه مشتری بالقوه برمی گرداند، بنابراین مهم است که محتوای وبلاگ و صفحات اصلی سایت شما بومی سازی شود. در جاده اصلی نزدیک مرکز شهر واقع شده اید یا یک پارکینگ مشترک با یک تجارت قابل مشاهده دیگر دارید؟ به مردم اطلاع دهید.

اسفتاده از تصاویر داخل محتوای وب سایت

تصاویر سایت شما را جذاب تر می کنند، بنابراین مطمئن شوید که هر صفحه حداقل 1 تصویر داشته باشد. تا حد امکان از عکس های استوک خودداری کنید، زیرا تصاویر واقعی کسب و کار یا محصولات شما بسیار موثرتر از تصاویر عمومی هستند.

تصاویر خود را در اندازه ای که در سایت شما نمایش داده می شود آپلود کنید. اگر یک تصویر بزرگ را آپلود کنید و از کد جاسازی تصویر – کد HTML که تصویری را در صفحه شما نمایش می دهد – برای کوچک کردن آن استفاده کنید، مرورگر هنوز باید کل تصویر را بارگذاری کند تا بتواند اندازه آن را به ابعاد مشخص شده تغییر دهد. این باعث می شود صفحه شما کندتر بارگذاری شود که می تواند مشتریان (و گوگل) را آزار دهد.

همچنین بخوانید!!!  5 دلیل قدرت سئو در شبکه های اجتماعی

اضافه کردن اسکیما (نشانه گذاری طرحواره)

چندین سال پیش، موتورهای جستجو گرد هم آمدند و یک واژگان طبقه بندی مشترک برای وب سایت ها ارائه کردند. Schema مجموعه خاصی از اصطلاحات برنامه نویسی است که به طور خاص عناصر را در وب سایت شما تعریف می کند.

به جای تکیه بر الگوریتم گوگل برای خواندن و درک محتوای سایت خود، می توانید از نشانه گذاری طرحواره برای گنجاندن تعاریف عناصر مختلف مانند افراد، مکان ها، اشیا و محصولات استفاده کنید. طرحواره به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را در سطح عمیق تری درک کند. در پشت صحنه در کد HTML یک صفحه وجود دارد و برای افراد قابل مشاهده نیست. می توان آن را به صورت دستی کدگذاری کرد، یا می توانید از یک تولید کننده کد طرحواره استفاده کنید.

برای جستجوی محلی، مهمترین طرحی که باید شامل شود، طرح کسب و کار محلی است که نام، آدرس، تلفن و ساعات کار شما را مشخص می کند. همچنین می توانید طرح رویداد یا محصول را اضافه کنید. اگر واقعاً می‌خواهید عمیق‌تر شوید، به بخش کسب‌وکار محلی در schema.org بروید تا طرح کلی هر نوع طرح کسب‌وکار محلی را ببینید.

بهینه سازی محتوای وب سایت شما

اکنون که محتوای مفیدی برای سایت خود دارید، باید آن را برای گوگل بهینه کنید. عناصر صفحه مختلفی وجود دارند که باید به درستی ساختاربندی شوند تا شانس شما برای نمایش در جستجوهای محلی به حداکثر برسد.

در سطح پایه، برای هر موضوع اصلی که می خواهید در جستجوهای محلی نشان داده شود، به یک صفحه در سایت خود نیاز دارید. شما باید کلمه کلیدی مناسبی را برای استفاده برای هدف قرار دادن آن موضوع تعیین کنید و هنگام نوشتن محتوای خود از مترادف ها و تغییرات نزدیک عبارت استفاده کنید.

برای هر صفحه در سایت خود، می خواهید عناصر زیر را بهینه کنید:

تگ عنوان

تگ عنوان وزنی ترین عنصر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در صفحه است. در برچسب برگه بالای نوار URL در مرورگر شما نمایش داده می‌شود، و زمانی که در نتایج جستجوی Google ظاهر می‌شوید، عنوان پیوند آبی را پر می‌کند. عنوان شما باید به طور دقیق و مختصر توضیح دهد که صفحه درباره چه چیزی است، از جمله عبارت کلیدی مهمی که انتخاب کرده اید. مطمئن شوید که نام شهر خود را وارد کرده اید تا نشان دهید که یک کسب و کار محلی هستید.

آموزش اصطلاحات سئو: عنوان سایت و توضیحات متا
آموزش اصطلاحات سئو: عنوان سایت و توضیحات متا

 

لازم نیست نام کسب و کار خود را در ابتدای تگ عنوان خود ذکر کنید. شما تنها کسب و کاری هستید که این نام را دارید، بنابراین نیازی به بهینه سازی برای آن عبارت ندارید. درعوض، از فضای محدود برای بهینه سازی موضوع صفحه خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید!!!  پلت فرم داده های مشتری (CDP) چیست؟ آموزش جامع بازاریابی

عنوان H1

عنوان H1 دومین عنصر دارای وزن در صفحه است. این تیتر پررنگ درست بالای متن شما است و مانند تیتر یک مقاله روزنامه عمل می کند. باید کوتاه و در عین حال محاوره ای باشد و ایده اصلی محتوای صفحه را توضیح دهد. همان عبارت کلیدی را که در تگ عنوان استفاده کرده‌اید بگنجانید، و در صورت امکان گنجاندن مخفف شهر خود نیز مفید است.

محتوای صفحه

اطمینان حاصل کنید که عبارت کلیدواژه و تغییرات نزدیک از آن را درج کرده اید—و اینکه مخفف شهر شما در هر کجا که منطقی باشد اضافه شود.

URL

URL های خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید، اما مطمئن شوید که بهینه شده اند تا هم برای موتورهای جستجو و هم برای افراد بهتر به نظر برسند. کلمات باید با خط تیره از هم جدا شوند، و مهم است که همان عبارت کلیدی مهمی را که در تگ عنوان و عنوان H1 استفاده کرده‌اید، درج کنید. اگر می توانید، مخفف شهر و ایالت خود را نیز وارد کنید.

متن جایگزین تصویر

متن جایگزین عنصری است که در کد جاسازی تصویر گنجانده شده است. باید توصیف کوتاهی از تصویر باشد و باید شامل همان عبارت کلیدی هدفمندی باشد که در سایر عناصر صفحه استفاده کرده اید. مفید است که مخفف شهر خود را نیز در اینجا وارد کنید.

توضیحات متا

توضیحات متا کد HTML است که در صفحه شما قابل مشاهده نیست. وقتی به عنوان نتیجه جستجو نشان داده می‌شوید، به Google می‌گوید که چه مواردی را به عنوان چند خط توضیح خاکستری زیر پیوند آبی شما اضافه کند. افزودن کلمات کلیدی (یا پر کردن آنها) هیچ تاثیری بر رتبه بندی شما نخواهد داشت، زیرا الگوریتم گوگل شامل توضیحات متا نیست. با این حال، نوشتن یک مورد برای هر صفحه همچنان مهم است، زیرا یک توضیح قانع کننده که شامل عبارت کلیدواژه مورد نظر شما باشد باعث می شود کاربران بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند.

شروع به ایجاد پایه محتوایی خود کنید
اکنون که می دانید چگونه محتوای ارزشمندی برای وب سایت خود ایجاد کنید، می توانید دید محلی خود را افزایش دهید، که می تواند منجر به یافتن مشتریان بالقوه بیشتری برای کسب و کار شما شود.

وقتی این نکات نوشتن و بهینه‌سازی را در ذهن داشته باشید، می‌توانید محتوای جذاب و با کیفیتی ایجاد کنید که شما را برای موفقیت در سئوی محلی آماده می‌کند.

شما همچنین می توانید سفارشات تولید محتوای متنی خود را به وب سایت بیزی لوک بسپارید. برای این کار کافیست اینجا کلیک کنید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را برای ما و دیگران به اشتراک بگذارید

خواندن مطالب بیشتر

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

  • الهه امینی
    17 مرداد 1401 در 10:59

    به نظرم فوق‌العاده بود
    نکته هایی که بیان کرده بودین واقعا جالب و کاربردی بود
    سپاس فراوان از ادمین بیزی لوک 🙏🌹

  • رضا
    17 مرداد 1401 در 19:26

    مطالب عالی بود
    من خیلی هاشو رعایت میکردم
    اما چنتا دیگشو فهمیدم حتما روی محتوا نویسیم مخصوصا تولید محتوا بر اساس جستجوی محلیم اکیش میکنم
    مرسی از وب سایت خوبتون

  • موسی
    23 مرداد 1401 در 18:55

    آقا مطالب عالییییی
    من خودم توی تولید محتوا فعالیت میکنم و به خیلی از مشتریام میگم که باید توی عنوان خودتون از اسم شهر یا منطقه شهریتون استفاده کنید تا مشتری بیشتری سمتتون بیاد ولی گوش نمیدن
    کاش بیان این مطلبو بخونن :))))

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش