هدف گذاری مجدد یا ریتارگتینگ (Retargeting) چیست؟

اشتراک مطلب

هدف گذاری مجدد یا ریتارگتینگ چیست

فهرست مطالب

فرض کنید اگر یک کسب و کار کوچک دارید و چیزهایی را به صورت آنلاین می فروشید، می دانید که تبلیغات نقش مهمی در جذب افراد به وب سایت شما دارد. اما اگر برای اولین بار فروشگاه شما را پیدا کنند، آماده خرید نباشند، چی؟ یا اگر قبل از تکمیل خرید حواسشان پرت شود؟

به نظر می رسد که 97٪ از افرادی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند بدون خرید چیزی از سایت شما خارج می شوند و سپس برای همیشه گم می شوند. مگر اینکه بتوانید آنها را برگردانید.

-برای تهیه خدمات سفارش تولید محتوا و تبلیغات اینجا کلیک کنید

هدف گذاری مجدد (Retargeting) چیست

کمپین های هدف گذاری مجدد پس از اینکه بازدیدکنندگان وب سایت شما را بدون خرید از وب سایت شما خارج شدند، محصولات و خدمات شما را یادآوری می کنند. پس از بازدید از صفحات خاص، به شما این امکان را می‌دهد که آنها را مجدداً هدف‌گیری کنید و هنگام بازدید از وب‌سایت‌های دیگر، تبلیغات بصری یا متنی مرتبط را به بازدیدکنندگان خود نشان دهید. کمپین های هدف گذاری مجدد را می توان با کمک گوگل ادز، هدف گذاری مجدد فیس بوک، تبلیغات لینکدین و دیگر پلتفرم های تبلیغاتی هدفمند مجدد انجام داد.

امروزه بازاریابان، از هدف گذاری مجدد به عنوان ابزاری حیاتی برای ارتباط با مشتریان خود و افزایش فروش و وفاداری مشتریان خود استفاده می کنند. 97% از افرادی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند بدون خرید چیزی از سایت شما خارج می شوند و سپس برای همیشه گم می شوند. مگر اینکه بتوانید آنها را برگردانید.

قبل از اینکه شخصی تصمیم به خرید محصول یا خدمات شما بگیرد، باید احساس کند که شما را می شناسد. یک قانون خوب بازاریابی برای کمک به مشتریان برای تصمیم گیری در مورد خرید این است که مطمئن شوید پیام شما را حداقل 7 بار می شنوند. هدف گذاری مجدد باعث ایجاد دید برای برند شما می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا به مخاطبانی دسترسی پیدا کنید که قبلاً به محصولات شما ابراز علاقه کرده‌اند.

همچنین بخوانید!!!  اتوماسیون بازاریابی

به علاوه، نسبت به سایر انواع تبلیغات مقرون به صرفه تر است. و هنگامی که تبلیغات هدف‌گیری مجدد را به کمک بیزی لوک ایجاد می‌کنید، ما روش های مختلف تبلیغات را به شما معرفی خواهیم کرد که در مکان مناسب و در زمان مناسب نمایش داده می‌شوند.

چگونگی هدف گذاری مجدد
چگونگی هدف گذاری مجدد

چه زمانی باید از کمپین های هدف گذاری مجدد استفاده کنید؟

هدف گذاری مجدد به معنای یک استراتژی بازاریابی بلندمدت برای مشاغلی است که از قبل طرفدارانی دارند. اگر وب سایت شما حداقل 100 بازدید کننده ماهانه دارد، تبلیغات بازاریابی مجدد گوگل قطعا برای شما مناسب است. تبلیغ پرفروش های هدف گذاری مجدد یک راه ساده و موثر برای نمایش محصولات پرفروش شماست. و تبلیغ مواردی که مشتریان فعلی شما دوست دارند حتی می تواند به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری و افزایش بازگشت سرمایه برای تبلیغات شما کمک کند.

معرفی مجموعه های جدید، افرادی که به برند شما علاقه مند هستند و از سایت شما بازدید می کنند، هنگام راه اندازی یک مجموعه محصول جدید، مخاطبان بسیار خوبی هستند. تبلیغات هدف گذاری مجدد شما در هر کجا که آنلاین شوند، توجه آن‌ها را جلب می‌کند و مسیری واضح برای بازگشت به فروشگاه شما ایجاد می‌کند تا بتوانند موارد جدید را بررسی کنند. این را می توان با کمپین های نمایش با استفاده از Google AdWords یا از طریق یک کمپین هدف گذاری مجدد فیس بوک انجام داد.

جابجایی موجودی به‌عنوان یک فروشنده آنلاین: احتمالاً در یک زمان با فروش آهسته‌ای برخورد کرده‌اید. تبلیغات هدف گذاری مجدد راهی کم هزینه و کم تلاش برای نمایش محصولات مازاد فروشگاه شما به مشتریان بالقوه است.
ایجاد آگاهی از برند. بیشتر مردم قبل از اینکه تصمیم به خرید محصول یا خدمات شما بگیرند، باید احساس کنند که شما را می شناسند، و هدف گذاری مجدد تبلیغات، برند شما را برای مشتریان بالقوه ای که در اولین بازدید از سایت شما آماده خرید نیستند، در ذهن خود نگه می دارد.

همچنین بخوانید!!!  5 راه آسان برای تبلیغ وب سایت و رشد کسب و کار

هدف گذاری مجدد در مقابل کمپین های بازاریابی مجدد

“هدف گذاری مجدد” و “بازاریابی مجدد” تقریباً شبیه به هم هستند زیرا به معنای دستیابی به اهداف مشابه هستند:

مخاطبانی را هدف قرار دهید که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند و از برند شما آگاه هستند
افرادی را که به احتمال زیاد خرید می کنند را درگیر و هدف قرار دهید
از طریق آگاهی و شناخت برند به شروع ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان کمک کنید
تفاوت بین هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد در تاکتیک های مورد استفاده برای دستیابی به این اهداف است.

هدف گذاری مجدد در درجه اول از تبلیغات پولی برای هدف قرار دادن مخاطبانی استفاده می کند که از وب سایت یا پروفایل های رسانه های اجتماعی شما بازدید کرده اند.

بازاریابی مجدد در درجه اول از ایمیل برای هدف قرار دادن افرادی استفاده می کند که قبلاً با برند شما تجارت کرده اند.

اینجاست که تبلیغات بازاریابی مجدد گوگل وارد می شود. این یک کانال بازاریابی جدید قدرتمند در BiziLoc است که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت را پس از خروج از فروشگاه خود به مشتری تبدیل کنید.

چگونه هدف گذاری مجدد کار می کند

تبلیغات هدف گذاری مجدد ما از شبکه نمایش Google استفاده می‌کنند تا از طریق تبلیغات نمایشی به بیش از 90٪ افراد در اینترنت در بیش از 2 میلیون سایت دسترسی پیدا کنند.

هنگامی که یک بازدیدکننده سایت شما را مرور می کند، هنگام خواندن یک مقاله، گوش دادن به موسیقی یا بازدید از فروشگاه های دیگر به صورت آنلاین شروع به دیدن تبلیغات شما می کند. تبلیغات شما همه چیزهای جالبی را که برای ارائه دارید به آنها یادآوری می کند و زمانی که تصمیم به خرید گرفتند آنها را به سایت شما بازگرداند.

همچنین بخوانید!!!  چگونه به هر مخاطبی بفروشیم

جایی که هدف گذاری مجدد در استراتژی بازاریابی شما قرار می گیرد

شما به بیش از یک کانال بازاریابی نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از مشتریان شما از شکست خارج نمی شوند. به گفته گوگل، ترکیب هدف‌گیری مجدد با سایر تبلیغاتی که قبلاً انجام می‌دهید می‌تواند به شما کمک کند تا 50٪ چیزهای بیشتری بفروشید. در بیزی لوک، شما تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد کمپین های یکپارچه را در زیر یک سقف دارید.

به گفته گوگل، ترکیب تبلیغات هدف گذاری مجدد با سایر تبلیغاتی که قبلا انجام می‌دهید می‌تواند به شما کمک کند تا 50٪ چیزهای بیشتری بفروشید.

با ایمیل، تبلیغ فیس بوک یا تبلیغ اینستاگرام، ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید. سپس، هنگامی که شخصی بدون خرید ترک می‌کند، می‌توانید با یک آگهی او را هدف‌گیری مجدد کنید

هنگامی که آنها خرید کردند و شما آدرس ایمیل آنها را در هنگام پرداخت جمع آوری کردید، یک پیام خودکار خوشامدگویی یا اولین خرید ارسال کنید تا آنها را با نام تجاری خود درگیر نگه دارید.

نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید

نکات بسیار مهم درباره دیجیتال مارکتنیگ

خواندن مطالب بیشتر

 

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش