نحوه فروش آنلاین محصول در 10 مرحله – به شیوه ای آسان و کاربردی

اشتراک مطلب

نحوه فروش آنلاین محصول

فهرست مطالب

با استفاده از این 10 مرحله، برای اینکه چه چیزی را به صورت آنلاین بفروشید، آن را به چه کسی و چگونه بفروشید، برنامه ریزی کنید.

دنیای تجارت الکترونیک نوید بزرگی برای کسب و کارهای کوچک است. تنها در ایالات متحده در سال 2020، فروش آنلاین 44 درصد افزایش یافته و 21.3 درصد از کل خرده فروشی در سال را تشکیل می دهد. البته، همه‌گیری ویروس کرونا ارتباطی با این جهش داشت، اما این اعداد قبلاً به طور پیوسته در حال افزایش بودند. اگر یک فروشگاه دارید که می‌خواهید آنلاین کنید یا اگر برای اولین بار به فکر راه‌اندازی فروش محصول آنلاین هستید، این می‌تواند لحظه شما باشد.
آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

فروش آنلاین محصولات ممکن است یک پیشنهاد ساده به نظر برسد – و زمانی که شما آماده راه اندازی آن شوید، می تواند چنین باشد. اما ابتدا باید کمی تحقیق کنید: باید محصولاتی را که می خواهید بفروشید پیدا کنید، متوجه شوید که خریداران اصلی شما چه کسانی هستند و تعیین کنید که چگونه آن محصولات را به طور یکپارچه به دست مشتریان خود تحویل خواهید داد. این آماده سازی پایه و اساس یک استراتژی تجارت الکترونیک برنده را فراهم می کند. از این گذشته، زمانی که به نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین فکر می کنید، دانستن نحوه فروش محصولتان ضروری است.

در اینجا راهنمای 10 مرحله ای شما برای نحوه فروش آنلاین محصول است.

1. بهترین کالا یا اجناس برای فروش آنلاین

سه راه وجود دارد که اکثر فروشندگان آنلاین محصولات را تهیه می‌کنند: خودتان تولید کننده محصولات یا خدمات هستید (DIY)، ارسال کالا و عمده فروشی. هر روشی ویژگی های خاص خود را دارد. هر شیوه ای را که انتخاب می‌کنید، وقتی به نحوه فروش آنلاین محصول فکر می‌کنید، به دنبال محصولاتی باشید که به آن علاقه دارید و نیازی را در بازار برآورده می‌کند.

 

محصول DIY

اینها محصولاتی هستند که خودتان می‌سازید، چه سرگرمی‌های کوچکی باشد که در حال تبدیل شدن به یک کسب‌وکار یا یک کارخانه چاپ سه‌بعدی در کارگاه خود هستید. اقلام DIY معمولاً گران‌ترین محصولات برای تولید هستند، اما اگر میل خلاقانه‌ای داشته باشید، می‌توانند لذت‌بخش‌ترین باشند.

در بسیاری از موارد، شما می توانید برای اقلام دست ساز یا بسیار تخصصی، حق بیمه دریافت کنید، فقط مطمئن شوید که زمان لازم برای ساخت محصول را در نظر بگیرید. اگر نمی توانید به اندازه کافی برای پایدار کردن کسب و کار هزینه کنید، برای ارزیابی مجدد فرآیند و استراتژی خود آماده باشید.

محصولات عمده فروشی

مدل سنتی خرده فروشی این است که اقلام را در تعداد زیادی از یک تولید کننده یا عمده فروش خریداری کنید و آنها را به صورت جداگانه بفروشید. شما می توانید اقلام عمده فروشی را در سایت های مختلف پیدا کنید. شما همچنین می توانید تامین کنندگان را با جستجوی قسمت های عمده فروشی بیابید.

حتما منبع خود را به دقت بررسی کنید. نظرات را بخوانید، به فهرست‌های اجناس پر فروش و پر سود نگاه کنید و قبل از ثبت اولین سفارش خود سؤالات زیادی بپرسید. شما می خواهید مطمئن شوید که محصولاتی که خریداری می کنید کیفیت بالایی دارند و با مشخصات حضوری که آنها به صورت آنلاین ادعا می کنند مطابقت دارند.

محصولات Dropshipped

در مدل dropshipping، شما محصولات را به بازار عرضه می‌کنید و سفارش‌ها را می‌پذیرید، اما تامین‌کننده شما انجام می‌دهد. این راحتی با حاشیه سود کمتر و رقابت سخت جبران می شود – بسیاری از فروشگاه های آنلاین دیگر نیز کالاهای مشابهی را ارائه می دهند.

بهترین راه برای رقابت در بازار دراپ شیپینگ، انتخاب یک کاتالوگ منسجم از اقلام و بازاریابی آنها برای مخاطبان خاص است.

2. بازار تخصصی خود را شناسایی کنید

بازار برای یک فروشنده آنلاین بسیار بزرگ است، اما رقابتی نیز هست. بهترین راه برای متمایز شدن، یافتن جایگاه مناسبی است.

شناسایی بازار هدف برای فروش بیشتر
شناسایی بازار هدف برای فروش بیشتر

 

چگونه نیاز بازار را بشناسیم

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید تشک‌های یوگا بفروشید، در مقابل برندهایی قرار می‌گیرید که در حال حاضر به خوبی در بازار تثبیت شده‌اند. اما اگر تصمیم گرفتید تشک‌های یوگا را که برای سفر طراحی شده‌اند، با طرح‌های نقاشی شده با دست که ممکن است هزینه را افزایش دهند، بفروشید، می‌توانید مخاطبان خاص‌تری را هدف قرار دهید – مانند زنان جهانگرد بین 40 تا 55 سال.

به جایگاه خود فکر کنید

یکی از راه‌های شروع بازاریابی تخصصی این است که به حوزه‌هایی فکر کنید که قبلاً در آن حضور دارید – و شاید علاقه‌مند باشید. شاید بازار تخصصی شما بازاری باشد که قبلاً در آن مشارکت داشته اید. آیا عضو گروه های رسانه های اجتماعی، تابلوهای پیام یا سایر مکان های گردهمایی آنلاین هستید؟ آیا جایی وجود دارد که مردم شما را بشناسند یا مخاطبین زیادی داشته باشید؟ اگر چنین است، این یک مکان معنادار برای شروع ارائه می دهد.

مطمئن شوید که قابل اجرا است

چه رابطه شخصی با حوزه ای که مد نظر دارید داشته باشید یا نه، اطلاع از بازار شما مهم است. برای شناخت جایگاه خود:

  • از Google Trends استفاده کنید تا ببینید چه چیزی محبوب است.
  • به گروه های رسانه های اجتماعی و جوامع آنلاین مرتبط با بازار خود بپیوندید تا ببینید مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند.
  • موارد داغ در سایت‌هایی مانند Trend Hunter و Trendwatching را نظارت کنید.
  • رقابت خود را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید یک شکاف را پر کنید.
  • از ابزار Google Ads Keyword Planner استفاده کنید تا ببینید بازار برای جایگاه شما چقدر بزرگ است.
همچنین بخوانید!!!  آموزش طراحی سایت | راهنمای جامع ساخت وب سایت

3. مارکت ریسرچ یا تحقیقات بازار انجام دهید

هنگامی که می دانید به چه کسی می خواهید بفروشید، وقت آن است که بفهمید آیا آن افراد چیزی را که شما قصد ارائه آن را دارید می خرند یا خیر – و اگر چنین است، چقدر حاضرند بپردازند. این بدان معنی است که شما باید ارزشی را که می توانید در بازار خود ارائه دهید ارزیابی کنید. سوالات تحقیق در مورد نحوه فروش آنلاین یک محصول عبارتند از:

  • آیا بازار محصولات شما در حال رشد است یا کاهش می یابد؟
  • میزان رضایت مردم از محصولات موجود در بازار شما چقدر است؟
  • چه نیازهایی برآورده نمی شود؟
  • افراد برای چه ویژگی هایی ارزش قائل هستند؟
  • میانگین قیمت محصولات رقبای شما چقدر است؟
  • مشکلات مشتریان بالقوه شما چیست؟

رقبای خود را مطالعه کنید

شما باید تعیین کنید که آیا تقاضای پایدار برای محصول شما با قیمتی که می خواهید وجود خواهد داشت یا خیر. با نگاه کردن به رقابت خود شروع کنید. آیا رقبای شما خوب کار می کنند و در حال گسترش هستند یا می بینید که شرکت ها از کار می افتند؟ موفق ترین رقبای شما چه کاری را درست انجام می دهند؟ چه چیزی از بازار فروش آنلاین کم است؟

در نظر سنجی از مخاطبان خود بپرسید

نظرسنجی ها را به صورت رسمی و غیررسمی انجام دهید تا ببینید مردم چگونه به ایده محصول شما واکنش نشان می دهند.

همانطور که شروع به بیان ایده خود می کنید، در مورد آن در یک گروه رسانه های اجتماعی پست کنید و نظر خود را بخواهید. همچنین می توانید افرادی را در محل کار خود بیابید تا به صورت حضوری مصاحبه کنید و از آنها در مورد نیازهایشان، محصولاتی که دوست دارند و واکنش آنها به ایده های محصول شما سوال کنید.

هنگامی که ایده شما توسعه یافت، نظرسنجی های آنلاین راهی ساده و کارآمد برای درک اینکه مردم در بازار هدف شما چه می خواهند و به چه نیاز دارند ارائه می دهند. به علاوه، می‌توانید از این فرصت برای جمع‌آوری اطلاعات تماس آن‌ها، افزایش مخاطبان خود و سپس پیگیری زمانی که محصولتان برای فروش است استفاده کنید.

انتخاب قیمت مناسب برای فروش آنلاین محصول

وقتی به رقبا نگاه می کنید، این اشتباه را نکنید که فرض کنید قیمت کمتر به طور خودکار بهتر است. مردم مایلند برای محصولات باکیفیت قیمت بالایی بپردازند. از سوی دیگر، اگر مشتریان هدف شما احساس می‌کنند که محصولات رقبای شما قیمت بالایی دارند، می‌توانید برای ارائه جایگزین اقتصادی‌تر به آنها وارد عمل شوید.

4. پرسونای خریدار ایجاد کنید

شخصیت خریدار تجسم بازار هدف شما به عنوان یک شخص خاص است. پرسونای خریدار راهی برای اصلاح تفکر شما در مورد نحوه فروش آنلاین یک محصول و شخصی سازی بازاریابی است.

پرسونای خریدار
پرسونای خریدار

 

اشخاص را در دسته بندی های مختلف قرار دهید

کسب و کار شما می تواند بیش از یک شخصیت خریدار داشته باشد، با تبلیغات و حتی خطوط محصول برای هر یک. هر شخصیت باید با جزئیاتی مانند:

  • سن
  • جنسیت
  • درآمد
  • سرگرمی ها
  • منافع
  • روابط خانوادگی
  • ارزش ها
  • اولویت ها
  • کانال های رسانه های اجتماعی مورد علاقه
  • عضویت در باشگاه

5. نقشه راه کسب و کار خود را علامت گذاری کنید

هویت برند شما بر اساس لوگو، وب سایت، مواد بازاریابی و سایر ارتباطات شما با مشتریان ساخته شده است. اگر انتخاب های عمدی داشته باشید، می توانید هویت برند خود را طوری شکل دهید که برای مشتریانتان منحصر به فرد و جذاب باشد.

بهترین راه برای شروع این فرآیند این است که ویژگی هایی را که می خواهید برند شما بیان کند در چند کلمه خلاصه کنید. آیا این بد بو، دوستانه و معمولی است؟ محکم، با کیفیت و قابل اعتماد چطور؟ آیا می تواند جوان، سرزنده و سرگرم کننده باشد؟ در مورد کسب‌وکاری که تشک‌های یوگای سفری نقاشی شده با دست می‌فروشد، این برند ممکن است هنری، منحصربه‌فرد و نشاط‌آور باشد.

شخصیت برند

یکی از راه‌های تشخیص هویت برندتان این است که به آن پرسونا نیز بدهید. نام تجاری خود را به عنوان یک شخصیت کارتونی تصور کنید: چگونه به نظر می رسد؟ چند سالشه؟ آیا جنسیت دارد؟ صداش چطوره؟ چگونه لباس می پوشد؟ چه نوع کارهایی انجام می دهد؟ آیا این یک موج سوار، یک استاد دانشگاه، یک هیپی، یک هنرمند، یک عاشق طبیعت است؟

هویت برند شما در نحوه استفاده از زبان، لوگوی شما، تصاویری که انتخاب می کنید و رنگ هایی که انتخاب می کنید بیان می شود. اگر این انتخاب ها را بدون برنامه انجام دهید، تشخیص برند شما برای مشتریان سخت خواهد بود. برای داشتن هویت برند قوی روی چه چیزی باید تمرکز کرد.

هویت بصری

هر برندی ظاهری قابل تشخیص و ثابت دارد که با رنگ، لوگو و تصاویر محصول شما گره خورده است.

یک پالت رنگی با یک رنگ اصلی و 2 یا 3 رنگ ثانویه انتخاب کنید که هویت برند شما را بیان می کند – برای مثال، قرمز اغلب به عنوان پررنگ، آبی تیره به عنوان لوکس، سبز به عنوان ارگانیک درک می شود. به خاطر داشته باشید که تداعی‌های رنگی اغلب از نظر فرهنگی خاص هستند و آنچه در یک بخش از جهان برای مشتریان جذاب است ممکن است همان چیزها را در قسمت دیگر ارتباط برقرار نکند.

لوگوی شما باید ساده و گویا باشد. طرح های پیچیده زمانی که در فضاهای کوچک چاپ می شوند یا به صورت سیاه و سفید تولید می شوند خوب کار نمی کنند. از آنجایی که لوگوی شما بر روی هر چیزی که ایجاد می کنید خواهد بود، باید با دقت ساخته شود تا هویت برند شما را منتقل کند. می توانید خودتان با استفاده از یک سازنده لوگوی آنلاین رایگان مانند Canva (بیشتر آنها برای دانلود طرح شما هزینه ای از شما دریافت می کنند) ایجاد کنید یا یک طراح گرافیک استخدام کنید.

همچنین بخوانید!!!  تقسیم بندی مخاطب در بازاریابی چیست؟ آموزش 10 ها نکته جامع

تصاویری که برای وب‌سایت، تبلیغات و رسانه‌های اجتماعی خود انتخاب می‌کنید باید ثابت باشند و تصویر برند شما را به وضوح بیان کنند.

به عنوان مثال، برند تشک یوگا برای 2 شخصیت خود با تصاویری در یک زمینه خاص برای هر یک – اعم از کلاس استراحتگاه یا اتاق هتل – با توجه به محصول، بازاریابی می کند. این یک نوع تصویر ثابت است که می تواند به سرعت با نام تجاری مرتبط شود و هویت برند را منتقل کند.

صدای برند

کلمات شما باید با دقت انتخاب شوند تا هویت برند شما را نشان دهند – این صدای برند شماست.

هنگام نوشتن کپی، پرسونای خریدار و شخصیت برند خود را در نظر داشته باشید. با چه کسی صحبت می کنید و چگونه با آنها صحبت می کنید؟ آیا شما یک دوست سرگرم کننده، یک متخصص آگاه، یا یک رازدار آرام هستید؟ این به شما کمک می‌کند صدای برند خود را تقویت کنید و آن را در کانال‌های مختلف مانند ایمیل، کپی محصول، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات ثابت نگه دارید. در اینجا زمینه هایی وجود دارد که در آنها می توانید عمداً بیانگر باشید:

  • سرفصل ها
  • کپی آگهی
  • کپی وب سایت
  • نام محصولات
  • اتوماسیون های ایمیل
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • سلام تلفنی

برای کمک به ادامه مسیر، ممکن است فهرستی از کلمات خاصی تهیه کنید که می‌خواهید اغلب در روش های اطلاع رسانی خود بگنجانید – برای فروش تشک یوگا، این کلمات ممکن است شامل «هنرمندانه»، «ظرافت» و «بی نظیر» باشند.

6. وب سایت تجارت الکترونیک خود را بسازید

ساخت یک فروشگاه آنلاین هرگز آسان نبوده است. و هنگامی که وب سایت خود را در بیزی لوک می سازید، می تواند رایگان نیز باشد.

با ایجاد یک وب سایت که عناصر هویت برند شما را در خود جای دهد شروع کنید. با استفاده از استودیوی محتوای BiziLoc، می‌توانید لوگو، عکس‌ها، رنگ‌ها و سایر فایل‌های خود را برای گنجاندن در وب‌سایت خود آپلود کنید و سپس از آن‌ها در کانال‌های بازاریابی برای ماندن در برند خود استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما یافتن محصولات شما را برای خریداران آسان می کند. تصاویر را آپلود کنید، مشخصات را بنویسید، و جزئیات مربوط به حمل و نقل را بگنجانید تا مشتریان شما دقیقا بفهمند که چه چیزی می‌خرند (و چرا باید از شما بخرند). به سادگی یک دکمه خرید Stripe را به وب سایت جدید خود اضافه کنید و آماده شروع فروش باشید.

فروش از طریق صفحات فرود

اگر آماده ساختن یک وب سایت کامل نیستید، صفحات فرود قابل خرید بیزی لوک، راه سریع دیگری را برای فروش آنلاین محصولات خود ارائه می دهند. وقتی می‌خواهید روی یک مورد متمرکز شوید، یک ایده را آزمایش کنید، یک محصول جدید را مورد هدف قرار دهید یا تبلیغی را اجرا کنید، اینها راه‌حل خوبی هستند. بهتر از همه؟ آنها نیز رایگان هستند. حتی می توانید تبلیغات فیس بوک را تنظیم کنید تا ترافیک را از داخل حساب بیزی لوک خود به صفحه فرود خود هدایت کنید.

7. فرآیندهایی را برای پرداخت، حمل و نقل و ارتباط برقرار کنید

 

قبل از شروع فروش آنلاین، باید سیستم‌هایی برای جمع‌آوری پرداخت و ارسال کالا داشته باشید.

اگر خودتان حمل و نقل را انجام می دهید، برای تنظیم گزینه های حمل و نقل خود در سایت به اعداد دقیق نیاز دارید.

مشتریان عاشق حمل و نقل رایگان هستند، اما اگر قصد ارائه آن را دارید، این هزینه ها باید در قیمت محصول شما لحاظ شود. همچنین، هنگام تنظیم ساختار قیمت و نرخ حمل و نقل خود، فراموش نکنید که هزینه جعبه ها و مواد بسته بندی را نیز اضافه کنید.

هنگامی که شخصی خرید می کند، مطمئن شوید که اطلاعات او با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ذخیره می شود. به این ترتیب می‌توانید اعلان‌های سفارش را ارسال کنید، پس از خرید آن‌ها را پیگیری کنید و برای ایجاد وفاداری مشتری در تماس باشید.

8. محتوای محصول با کیفیت بالا ایجاد کنید

در حالت ایده آل، سایت شما توسط کپی رایترهای با تجربه، عکاسان و متخصصان بازاریابی مونتاژ می شود. به طور واقع بینانه، اکثر مشاغل کوچک اینگونه عمل نمی کنند.

اگر همه این کارها را خودتان انجام می دهید، در اینجا چند نکته وجود دارد.

تصاویر

تصاویر شما باید 2 چیز را انجام دهند: محصول را مطلوب جلوه دهید و با تصویر برند شما هماهنگ کنید.

اگر عرضه‌کننده محصول شما عکس‌های محصول حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد، بررسی کنید که هنگام استفاده از آنها چه قوانینی را باید رعایت کنید. اگر اجازه دارید آنها را تغییر دهید، آنها را برش دهید و لوگوی خود را اضافه کنید تا آنها را برای سایت خود منحصر به فرد کنید.

اگر می خواهید عکس های خود را بگیرید، به بهترین و گران ترین تجهیزات نیاز ندارید. بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی عکس های شگفت انگیزی می گیرند. برای گرفتن عکس های خوب این موارد را در نظر داشته باشید:

  • روشنایی نور را تنظیم کنید. از چراغ های مغازه استفاده کنید، سایه ها را از روی لامپ ها بردارید و آنها را نزدیک کنید یا از نور طبیعی استفاده کنید. اگر از وسایل کوچکتر زیادی عکاسی می کنید، روی یک جعبه نور ارزان قیمت سرمایه گذاری کنید.
  • اگر به محصول نزدیک شوید، نتایج بسیار بهتری خواهید گرفت.
  • به سطح برس به جای اینکه از محصول خود از بالا عکس بگیرید، با آن تا سطح چشم پایین بیایید و از نزدیک عکس بگیرید.
  • جزئیات را برجسته کنید. لازم نیست کل محصول را در هر عکس قاب کنید. از جزئیات خاصی عکس بگیرید که نشان می دهد چرا بیننده شما باید این محصول را بخواهد.
  • هزاران عکس بگیرید حتی حرفه ای ها صدها عکس می گیرند تا یک عکس عالی بگیرند. اگر می توانید دوربین ها و گوشی های مختلف را امتحان کنید و از زوایای مختلف و در نورهای مختلف عکس بگیرید.
همچنین بخوانید!!!  5 راهکار اساسی برای طراحی وب سایت زیبا و کاربردی

برای هر محصول، یک تصویر امضا به علاوه چندین تصویر دقیق انتخاب کنید. برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) خوب است که نام فایل های تصویری خود را که شامل کلمات کلیدی هدف شما می شود، در هنگام آپلود آنها یا اضافه کردن متن جایگزین (alt) در اختیار شما قرار دهد.

+ شما می توانید برای سفارش عکاسی از محصولات خود اینجا کلیک کنید

شرح

توضیحات محصول شما باید کامل باشد، اما در یک نگاه برای یک فرد پرمشغله به راحتی می توان آن را توضیح داد.

  • فضای تیتر را هدر ندهید از نام‌های توصیفی محصول استفاده کنید که به مردم (و موتورهای جستجو) بگوید دقیقاً چه کالایی است – مانند «تشک یوگا سفری لوتوس نقاشی شده با دست» به‌جای «تصیر لوتوس».
  • با یک مرور کلی شروع کنید. در بالای صفحه، در یک یا دو جمله به افراد بگویید که چرا باید به این محصول اهمیت دهند و چگونه نیازهای آنها را برآورده می کند.
  • مختصر باشید وقتی افراد پرمشغله دیواری از متن را می بینند، اغلب کلیک می کنند. خود را به چند پاراگراف کوتاه محدود کنید.
  • از سرفصل های موضوع استفاده کنید سرفصل ها می توانند صفحه را شکسته و آن را قابل اسکن کنند. برخی از افراد فقط سرفصل ها را مرور می کنند و متن زیر را نمی خوانند، بنابراین کلمات قانع کننده و توصیفی را برای عنوان خود انتخاب کنید و در صورت امکان کلمات کلیدی را وارد کنید.
  • جزئیات را قابل هضم کنید. از لیست های گلوله ای استفاده کنید تا صفحه خود را جذاب و خوانا نگه دارید.
  • درخواست بررسی همیشه مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند. ارائه محصولات رایگان در ازای نظرات صادقانه به گروه محدودی از افراد را در نظر بگیرید تا اولین نظرات خود را در صفحه دریافت کنید.

9. محصولات خود را تبلیغ کنید

 

هنگامی که وب سایت یا صفحات فرود شما ساخته می شود و شما آماده فروش هستید، راه های زیادی برای ارائه محصول خود در مقابل مشتریان بالقوه وجود دارد:

  • رسانه های اجتماعی: از هشتگ ها و تبلیغات پولی برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ: نمونه‌های رایگان را برای افراد مشهور در جایگاه خود ارسال کنید.
  • گروه های فیس بوک: در این پلتفرم با بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید.
  • تبلیغات گوگل: محصولات خود را در معرض دید مردم در سراسر وب قرار دهید.
  • بازاریابی محتوا: پست های وبلاگ را منتشر کنید تا ترافیک ارگانیک را به سایت خود بیاورید.
  • تبلیغات دهان به دهان: مشتریان خود را تشویق کنید تا این خبر را منتشر کنند.
  • ویدیوهای YouTube: کانالی را برای نمایش محصولات خود راه اندازی کنید.

+ شما می توانید تمامی این خدمات را به آژانس دیجیتال مارکتینگ بیزی لوک سفارش دهید (برای سفارش کلیک کنید)

اگرچه امکان فروش مستقیم در صفحات رسانه های اجتماعی وجود دارد، اما این تمرین خوبی است که ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید تا بتوانید مشتریان را برای پیوستن به لیست ایمیل خود ترغیب کنید. به این ترتیب می توانید در آینده آنها را پیگیری کرده و ارتباط خود را حفظ کنید.

قیف کردن ترافیک به وب سایت شما همچنین به شما این امکان را می دهد که اگر بازدیدکنندگان قبل از خرید هر چیزی سرگردان شوند، ایمیل های سبد خرید رها شده و سایر تبلیغات هدفمند ارسال کنید. همچنین می‌توانید از Google Ads برای هدف‌گیری مجدد بازدیدکنندگانی که سایت شما را ترک کرده‌اند استفاده کنید و محصولاتی را که به آن‌ها علاقه نشان داده‌اند یادآوری کنید.

10. به اصلاح رویکرد خود ادامه دهید

تمام جزئیاتی که در مورد نحوه فروش آنلاین یک محصول وجود دارد ممکن است دلهره آور به نظر برسد. علاوه بر خود محصول، شما به هویت برند، مشتری هدف، فروشگاه اینترنتی و راه‌حل‌هایی برای پردازش پرداخت‌ها و حمل و نقل نیاز دارید – و همه اینها باید قبل از شروع بازاریابی محصولتان وجود داشته باشد.

اما اگر آنها را یکی یکی بردارید، این مراحل قابل مدیریت هستند. به یاد داشته باشید که می توانید به طور مداوم رویکرد خود را در حین حرکت تغییر دهید و اصلاح کنید.

نکته مهم این است که اولین قدم خود را بردارید و قبل از اینکه متوجه شوید، به سمت اهداف خود حرکت خواهید کرد.

یک پلتفرم بازاریابی یکپارچه مانند بیزی لوک می تواند به شما کمک کند تا بسیاری از این عناصر از برندسازی و تبلیغات گرفته تا مدیریت ارتباط با مشتری را به هم پیوند دهید.

سوالات و نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید

مطالب بیشتر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش