لندینگ پیج چیست | 9 نکته برای طراحی صفحه فرود و بهبود تبدیل

اشتراک مطلب

لندینگ پیج چیست؟

فهرست مطالب

لندینگ پیج به شما کمک می کند که در طراحی وب سایت خود، صفحات فرود زیبایی طراحی کنید که افراد را ترغیب به خرید محصولات شما یا اشتراک در لیست شما کند.

لندینگ پیج (Landing page) یا صفحه فرود چیست؟

لندینگ پیج، کانال های بازاریابی ارزشمندی هستند که می توانند برای هر نوع کسب و کاری مفید باشند. چه بخواهید لیست خود را افزایش دهید (شاید از طریق یک هدیه یا پیش فروش محصول) یا چیزهای بیشتری بفروشید (با برجسته کردن پیشنهادات ویژه یا به نمایش گذاشتن جدیدترین موارد خود)، صفحات فرود راهی عالی برای پرورش مشتریان جدید، آموزش مردم در مورد شما هستند. محصولات، و باعث ایجاد تبدیل.

برخلاف صفحه اصلی یک وب سایت – که معمولاً برای ارائه یک نمای کلی از یک کسب و کار طراحی شده است – لندینگ پیج به شما کمک می کنند تا با تمرکز بر یک هدف کوتاه مدت خاص، وفاداری مشتری و افزایش سود را افزایش دهید. هنگامی که صفحات فرود را برای کمپین‌های منحصر به فرد، مخاطبان هدف، رویدادها یا تبلیغات ایجاد می‌کنید، می‌توانید تماس مستقیم و واضحی برای افراد ایجاد کنید و خرید محصولات شما یا ثبت نام در لیست را برای آنها آسان کنید.

لندینگ پیج های موثر به شما کمک می کنند تا با تمرکز بر یک هدف کوتاه مدت خاص، وفاداری مشتری را افزایش دهید و نرخ تبدیل را بیشتر کنید.

با بیزی لوک، می‌توانید هر تعداد صفحه فرود را که برای دستیابی به مشتریان خود نیاز دارید، برنامه‌ریزی، سفارش دهید و ردیابی کنید. هر صفحه ای که ایجاد می کنید سازگار با موبایل است، بنابراین از هر دستگاه تلفن همراهی عالی به نظر می رسند. به علاوه، آنها کاملا با قیمت بسیار پایین هستند.

هدف خود را مشخص کنید

قبل از شروع، باید هدف لندینگ پیج خود را تعیین کنید. بیزی لوک این بخش را با دادن دو الگوی صفحه فرود برای انتخاب به شما آسان می کند: صفحه ثبت نام و صفحه محصول. یک صفحه ثبت نام برای کمک به رشد لیست خود طراحی شده است، جایی که کاربران باید فرمی را پر کنند، در حالی که صفحه محصول برای تبلیغ کسب و کار شما و فروش یک محصول یا خدمات از فروشگاه شما است.

مخاطبان خود را در نظر بگیرید

ارتباط لندینگ پیج خود را افزایش دهید و نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید. با توجه به مخاطبان خود و پیامی که می خواهید منتقل کنید. مشتریان را به گروه های مختلف تقسیم کنید، بنابراین به جای استفاده از پیام‌رسانی صفحه فرود عمومی و ارائه تجربه مشابه به همه، سعی کنید چندین صفحه فرود مختلف ایجاد کنید، هر کدام برای یک مخاطب هدف خاص، این به شما در بهینه‌سازی نرخ تبدیل نیز کمک می‌کند.

برای مثال، اگر یک تجارت پوشاک دارید، می‌توانید چندین صفحه فرود مختلف با محتوای متناسب با مشتریانی که در یک بخش خاص از کشور زندگی می‌کنند بسازید و در جایی که قابل اجرا است، احساس فوریت را به آن اضافه کنید. صفحه فرود طراحی کنید که ممکن است لباس شنا را برای مردم مناطق گرمتر تبلیغ کند، در حالی که صفحه دیگری ممکن است برای نمایش مجموعه زمستانی شما برای افرادی که در آب و هوای سردتر زندگی می کنند استفاده شود.

ممکن است یک لندینگ پیج خاص برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید تا ثبت نام های جدید در لیست ایجاد کنید، و صفحه دیگری که فقط از یک کمپین ایمیل به مشتریان VIP خود پیوند می دهید که محصولات خاصی را برجسته می کند و به شما در ایجاد فروش کمک می کند.

همچنین بخوانید!!!  7 تا از بهترین روش های تبلیغات استخدامی - بیزی لوک

سعی کنید چندین لندینگ پیج مختلف ایجاد کنید که هر کدام بخش خاصی از مخاطبان شما را هدف قرار می دهند.

لندینگ پیج را به صورت جذاب و کامل طراحی کنید

طراحی لندینگ پیج
طراحی لندینگ پیج

 

لندینگ پیج ها، مشابه کمپین های بازاریابی ایمیلی و تبلیغاتی، زمانی موثرتر هستند که شامل محتوا های متفکرانه، مختصر، برند و مرتبط با مخاطبان شما باشند.

  • عنوان: عنوانی بنویسید که توجه بازدیدکنندگان شما را از لحظه ورود به صفحه جلب کند.
  • متن: پیام شما باید ساده، آموزنده و دقیق باشد. در صورت لزوم از نقاط گلوله استفاده کنید تا خواندن آن آسانتر شود. اگر در حال تبلیغ برای فروش هستید، مطمئن شوید که احساس فوریت را در نسخه خود القا می کنید. یا اگر در حال جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل از مشتریان خود هستید، در مورد اینکه چرا اطلاعات آنها را می‌خواهید و چه ارتباطی می‌توانند در آینده از شما دریافت کنند، صریح باشید.
  • Call To Action (CTA): CTA خود را شفاف و قابل اجرا نگه دارید. به این فکر کنید که مشتریان شما در کدام مرحله از خرید هستند و سپس دکمه های CTA خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
  • پاورقی: اطلاعات تماس خود را درج کنید تا مشتریان در صورت داشتن سوال یا نگرانی در تماس با شما مشکلی نداشته باشند.

از تصاویر زیبا استفاده کنید

استفاده از عکس های زیبا در لندینگ پیج
استفاده از عکس های زیبا در لندینگ پیج

تصاویری اضافه کنید که جدیدترین محصولات شما را به نمایش بگذارند یا یک تصویر پس‌زمینه چشم نواز یا تصاویری جذاب برای جلب توجه مشتریان خود اضافه کنید. و اگر برای یافتن تصویر مناسب برای لندینگ پیج خود که مطابق با طرح رنگ شما باشد به کمک کمی نیاز دارید، می توانید از تیم پشتیبانی بیزی لوک درخواست مشاوره دهید.

اطلاعات دقیق محصول را درج کنید

صفحات فرود، به ویژه آنهایی که برای کمک به شما برای فروش بیشتر طراحی شده اند، فرصتی عالی به شما می دهند تا یک مورد خاص را برجسته کنید و به مشتریان خود بگویید که چرا باید آن را داشته باشند. اطلاعات توصیفی محصول را درج کنید، و فراموش نکنید که مشخصات مهم محصول، مانند اندازه یا ابعاد را قرار دهید. به مشتریان خود بگویید چه چیزی محصولات شما و کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند، از جمله اثبات اجتماعی. به یاد داشته باشید: داستان سرایی اغلب منجر به تبدیل می شود.

یک توضیح محصول قانع کننده بنویسید

یکی از مهمترین عناصر هر صفحه محصول، توضیحات محصول به خوبی نوشته شده است که به وضوح بیان می کند که چه چیزی را می فروشید و چرا یک خریدار باید آن را داشته باشد. مانند تمام بازاریابی های شما، محتوای موجود در صفحه محصول شما باید روی برند و مرتبط با مخاطبان شما باشد تا بتوانید بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید، اما چند نکته دیگر وجود دارد که باید در هنگام نوشتن توضیحات خود در نظر داشته باشید.

تحقیقات نشان داده است که 79 درصد از مردم تمایل دارند یک صفحه وب را به جای خواندن کامل آن اسکن کنند، بنابراین اولین توضیحی که مشتریان در صفحه محصول شما می بینند باید واضح و دقیق باشد.

به سوالاتی که ممکن است خریداران در مورد محصول شما داشته باشند پاسخ دهید

قبل از خرید، خریداران می‌خواهند مطمئن شوند که دقیقاً چه چیزی را می‌خرند. در حالی که احتمالاً نمی توانید هر سؤال احتمالی را پیش بینی کنید، باید مطمئن شوید که مشتریان اطلاعات کافی برای خرید با اطمینان دارند.

همچنین بخوانید!!!  تمایز محصول چیست؟ اثر فوق العاده آن در دیجیتال مارکتنیگ

به عنوان مثال، اگر لباسی را می فروشید، به خریداران بگویید که چه نوع پارچه ای است و چگونه می توانند انتظار داشته باشند که لباس مناسب باشد.

محصول خود را با تصاویر زنده کنید

مشتریان نمی‌توانند هنگام خرید آنلاین با محصولات تعامل فیزیکی داشته باشند، به این معنی که برای متقاعد کردن آنها برای خرید به عکس‌های محصول شما تکیه می‌کنند. در واقع، 92 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که بصری‌ها اصلی‌ترین عامل تأثیرگذار بر تصمیم خرید هستند، بنابراین مطمئن شوید که تصاویر موجود در صفحه شما بافت، اندازه، رایحه یا هر جنبه دیگری از محصول شما را که ممکن است مورد علاقه شما باشد را نشان دهد.

تنها از یک عکس استفاده نکنید!!!

سالسیفای در گزارش تحقیقاتی خود در سال 2018 متوجه شد که 73 درصد از مردم هنگام خرید، می‌خواهند 3 تصویر یا بیشتر را ببینند. خوشبختانه، اکثر دستگاه‌های تلفن همراه مجهز به دوربین‌های عالی (و ابزارهای ویرایش داخلی نیز هستند)، بنابراین حتی اگر عکاس حرفه ای نیستید، به راحتی می‌توانید تصاویر زیبا، با کیفیت و جذاب را برای فروشگاه آنلاین خود تهیه کنید.

  • زوایای مختلف را نشان دهید
  • با استفاده از تصاویر از منظرها یا مجاورت های مختلف، به مشتریان خود کمک کنید تا به صورت حضوری ظاهر کالا را تجسم کنند.
  • همانطور که عکس های خود را برنامه ریزی می کنید، مطمئن شوید که حداقل یک تصویر “در مقیاس” را نیز درج کنید. 42 درصد از افراد سعی می کنند اندازه و مقیاس را از روی تصاویر موجود در صفحه محصول تعیین کنند.
  • اما مطمئن شوید که زمان بارگذاری وب سایت کسب و کار خود را به خطر نیندازید.
  • از تصاویر سبک زندگی استفاده کنید

تصاویر سبک زندگی، راهی عالی برای بیان داستان محصول شما و کمک به مشتریان شما برای تصور اینکه چگونه ممکن است از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنند، هستند. مکان‌ها، وسایل و افرادی را که به مخاطبان شما زمینه بیشتری در مورد چیزی که می‌فروشید ارائه می‌کنند، بگنجانید.

با نظرات مخاطبان، اعتماد بیشتری به سمت خود بیاورید

آیا تا به حال قبل از تصمیم گیری نهایی خود، نظرات مربوط به یک تجارت یا محصول را مطالعه کرده اید؟ اگر چنین است، از قبل می‌دانید که بررسی‌های آنلاین می‌تواند مستقیماً بر یک کسب‌وکار تأثیر بگذارد – خریداران اهمیت می‌دهند که سایر خریداران چه فکری می‌کنند. در واقع، طبق گفته دیجی کالا، 85٪ از مصرف کنندگان به دیدگاه های مخاطبین آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند.

از بازخورد مثبتی که از مشتریان خود دریافت کرده اید، با قرار دادن نظرات آنها به طور مستقیم در لندینگ پیج خود استفاده کنید. نظرات آنها نه تنها می تواند به شما در تبلیغ کسب و کار یا محصولاتتان کمک کند، بلکه ممکن است آخرین انگیزه یک مشتری بالقوه قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید باشد.

کد های تخفیف و کپن های تبلیغاتی به مشتریان پیشنهاد دهید

کوپن ها و کدهای تبلیغاتی برخی از مؤثرترین ابزارها برای افزایش فروش هستند. در واقع، طبق یک نظرسنجی اخیر، 57٪ از مصرف کنندگان می گویند که مشاغلی که معاملات ویژه ای را برای مشتریان بازگشته ارائه می دهند از رقبا متمایز هستند. بنابراین همانطور که در حال ساخت صفحات فرود برای کسب و کار خود هستید، گنجاندن کدهای کوپن منحصر به فرد یا سایر پیشنهادات را به عنوان یک انگیزه اضافی برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

هر لندینگ پیج، می‌تواند مخاطب خاصی را هدف قرار دهد و مستقل از سایت، فروشگاه یا سایر بازاریابی‌های شما باشد، بنابراین به راحتی می‌توانید انگیزه‌ای را برای بخش کوچکی از مخاطبان خود بدون تأثیر بر سایر تبلیغات یا استراتژی‌های بازاریابی خود تبلیغ کنید.

همچنین بخوانید!!!  آموزش سئو رایگان برای مبتدیان به صورت حرفه ای - 0 تا 100 سئو

و از آنجایی که هیچ محدودیتی برای تعداد صفحات فرود که می‌توانید در بیزی لوک ایجاد کنید وجود ندارد، شما این آزادی را دارید که طرح‌های خود را آزمایش کنید، آزمایش‌های AB را برای طرح‌بندی‌های مختلف انجام دهید و سپس از ابزارهای قدرتمند گزارش‌دهی و مدیریتی ما استفاده کنید که دقیقاً به شما می‌گوید کدام نسخه. بیشترین بازدید کننده، کلیک، تبدیل و به طور کلی تجربه کاربری بهتر را به دست می آورد.

انگیزه ای را برای بخش کوچکی از مخاطبان خود تبلیغ کنید بدون اینکه هیچ یک از سایر تبلیغات یا استراتژی های بازاریابی خود را تحت تأثیر قرار دهید.

لندینگ پیج خود را به اشتراک بگذارید

هنگامی که لندینگ پیج خود را طراحی و منتشر کردید، زمان آن است که آن را برای مخاطبان خود تبلیغ کنید. می‌توانید URL لندینگ پیج قابل تنظیم خود را هر چند وقت یکبار (یا به ندرت) که دوست دارید به اشتراک بگذارید، بنابراین هدف صفحه را در نظر بگیرید و سپس تعیین کنید کدام یک از کانال‌های بازاریابی دیگر می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند. و از آنجایی که هر صفحه فرودی که در بیزی لوک ایجاد می‌کنید کاملاً سازگار با موبایل است، بدون توجه به اینکه چگونه به صفحه شما دسترسی دارند، برای همه عالی به نظر می‌رسد.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید فهرست خود را افزایش دهید، شاید تصمیم بگیرید که ترافیک را از صفحه فیس بوک یا از طریق تبلیغات فیس بوک به لندینگ پیج خود هدایت کنید. یا اگر هدف شما فروش یک محصول جدید است، ممکن است انتخاب کنید که پیوندی را در وب سایت خود یا در کمپین بازاریابی ایمیلی آینده خود قرار دهید. استراتژیک باشید و از دیگر کانال های بازاریابی خود به نفع خود استفاده کنید.

برای مشتریان و مشترکین جدید برنامه داشته باشید

چه از لندینگ پیج خود برای کمک به رشد لیست خود استفاده کنید یا موارد بیشتری را بفروشید، مهم است که برای همه افرادی که CTA شما را کلیک می کنند، برنامه ای در نظر بگیرید. ابزارهای تقسیم‌بندی و اتوماسیون بازاریابی بیزی لوک به شما کمک می‌کنند تا با مشترکین جدید و مشتریان بازگشتی به طور یکسان در ارتباط باشید، بنابراین می‌توانید محتوای شخصی‌شده و مرتبط را ارائه دهید و به همه احساس VIP بودن دهید.

می‌توانید با یک سری خوش‌آمدگویی خودکار که برای همه کسانی که از طریق یک لندینگ پیج خاص ثبت‌نام می‌کنند، مکالمه را ادامه دهید – و مردم را با کسب و کار خود آشنا کنید. تأییدیه های سفارش، فاکتورها و سایر ایمیل های اعلان مشتری را برای افرادی که خرید می کنند طراحی و ارسال کنید. یا به‌طور خودکار با خریداران تماس بگیرید تا از خریدشان تشکر کنید، اطلاعات مفیدی درباره محصول ارائه دهید یا درباره تجربه‌شان بازخورد بخواهید.

گفتگو را ادامه دهید و مردم را با کسب و کار خود آشنا کنید. با یک سری خوش آمدگویی خودکار که برای همه کسانی که از طریق یک لندینگ پیج خاص ثبت نام می کنند ارائه می شود.

طراحی لندینگ پیج، روشی قدرتمند برای افزایش نرخ تبدیل هستند، و با استفاده از این نکات، همه چیزهایی را که برای ایجاد لندینگ پیج نیاز دارید که کلیک‌ها و ثبت‌نام‌های بیشتری دریافت می‌کنند، ایجاد سرنخ و افزایش فروش برای کسب‌وکارتان نیاز دارید، خواهید داشت.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه

    همین الآن شغلتو ثبت کن

    فقط برای 4000 شغل اول

    997 تومان

    روز
    ساعت‌
    دقیقه
    ثانیه
    خدمات سئو سایت برای افزایش فروش