معرفی بهترین روش های تبلیغاتی موثر اینترنتی در تمام رسانه ها – بیزی لوک

اشتراک مطلب

تبلیغات موثر در رسانه ها

فهرست مطالب

شیوه های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که از گذشته تا کنون انواع مختلفی از آن را در زندگی روزمره تجربه کرده ایم و با آن ها مواجه شده ایم. تبلیغات نقش اساسی در رشد و توسعه کسب و کار ها دارد. شرکت ها و موسسه های زیادی هستند که ماهانه هزینه های سنگینی فقط برای تبلیغات پرداخت می کنند. در این مقاله سعی شده است تا شما را با بهترین روش های تبلیغاتی اینترنتی و موثر ترین نوع تبلیغات در تمام رسانه ها آشنا کنیم.

برای مشاهده تعرفه تبلیغات بیزی لوک کلیک کنید.

تبلیغات چیست؟

 

تبلیغات وسیله ای برای ارتباط با کاربران یک محصول یا خدمات است. تبلیغات پیام‌های متفاوتی هستند که توسط کسانی که آن‌ها را طراحی کرده اند با هدف اطلاع‌ رسانی یا تأثیرگذاری بر افرادی که آن‌ها را دریافت می‌کنند ارسال می شود.

تبلیغات همیشه وجود دارد، اگرچه ممکن است مردم از آن آگاه نباشند. در دنیای امروز، تبلیغات از هر رسانه ممکن برای رساندن پیام خود استفاده می کند. این کار را از طریق تلویزیون، چاپ (روزنامه‌ها، مجلات، مقالات و غیره)، رادیو، مطبوعات، اینترنت، فروش مستقیم، پست‌ها، مسابقات، حمایت‌های مالی، پوسترها، لباس‌ها، رویدادها، رنگ‌ها، صداها، تصاویر و حتی مردم انجام می‌دهند.

صنعت تبلیغات، متشکل از شرکت‌هایی است که کار تبلیغات را انجام می دهند، آژانس‌هایی که تبلیغات را ایجاد می‌کنند، رسانه‌هایی که تبلیغات را حمل می‌کنند، و مجموعه‌ای از افراد مانند ویرایشگرهای کپی، تجسم‌سازان، مدیران برند، محققان، سران خلاق و طراحانی که این کار را تا آخرین نقطه به مقصد می‌رسانند.

شرکتی که باید خود یا محصولاتش را تبلیغ کند، یک آژانس تبلیغاتی استخدام می کند. این شرکت به آژانس در مورد برند، تصاویر آن، ایده‌آل‌ها و ارزش‌های پشت آن، بخش‌های هدف و غیره توضیح می‌دهد. آژانس‌ها ایده‌ها و مفاهیم را برای ایجاد تصاویر، متن، طرح‌بندی و تم برای برقراری ارتباط با کاربر تبدیل می‌کنند. پس از تایید مشتری، طبق رزرو انجام شده توسط واحد خرید رسانه آژانس، تبلیغات منتشر می شود.

تبلیغات اینترنتی در فضای آنلاین

آیا تا به حال روی یک تصویر در اینستاگرام دوبار ضربه زده اید، یا به یک ویدیو در آن واکنش نشان داده اید، یا روی یک نتیجه جستجو در گوگل کلیک کرده اید و بعد متوجه شده اید که واقعاً یک تبلیغ است؟ شاید هرگز متوجه نشدید که این یک تبلیغ است – فقط فکر می‌کردید که این یک عکس زیبا از یک بنای تاریخی است.

بیش از هر زمان دیگری، تبلیغات می توانند زمینه ای، مرتبط، هدفمند و مفید باشند که قبلا هرگز نمی توانستند. به طور خلاصه، تبلیغات امروزی محتوا هستند. اما فضای تبلیغات آنلاین در حال تغییر است. پلتفرم‌های جدید، انواع تبلیغات و قابلیت‌های هدف‌گیری دائماً ظاهر می‌شوند.

بیایید همه چیزهایی را که باید در مورد تبلیغات آنلاین در سراسر پلتفرم های تبلیغاتی برای رسانه های اجتماعی، جستجوی پولی، نمایش و تبلیغات بومی بدانید، بررسی کنیم. اگر فقط به یادگیری نوع خاصی از تبلیغات آنلاین علاقه دارید، می توانید از فهرست مطالب زیر برای رفتن به هر بخش استفاده کنید.

-بازاریابی محتوا

-تبلیغات اینترنتی

-روش های تبلیغاتی برای مشاغل

نحوه تبلیغ آنلاین

تبلیغات موثر در شبکه های اجتماعی
تبلیغات موثر در شبکه های اجتماعی

 

93 درصد از تمام تعاملات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود و با این شانس ها می توانید توجه مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات آنلاین جلب کنید.

راه های زیادی برای تبلیغ استراتژیک کسب و کار شما وجود دارد. به این فکر کنید که وقتی شروع می کنید به چه کسی می خواهید برسید. از خود بپرسید “من برای چه هدف جمعیتی تبلیغ می کنم؟” و “چگونه می توانم محصول یا خدمات خود را در مقابل هدف خود قرار دهم؟”

پاسخ این است که ببینید جمعیت هدف شما بیشترین زمان آنلاین را در کجا می گذراند. پربازدیدترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و بیشترین کلمات کلیدی جستجو شده را جستجو کنید. می توانید این اطلاعات را بگیرید و به بازاریابی ارگانیک و پولی تبدیل کنید.

همچنین بخوانید!!!  بازاریابی در اینستاگرام: 7 نکته طلایی برای رشد کسب و کار

همه تبلیغات آنلاین نیازی به هزینه ندارند، مردم می توانند کسب و کار شما را به صورت ارگانیک از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی پیدا کنند. ایجاد یک صفحه تجاری در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا حتی TikTok می تواند از طریق پست ها و محتوای جذاب، علاقه مردم را جلب کند.

اکنون اگر می‌خواهید از بازاریابی پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید، اکثر رسانه‌های اجتماعی به صفحات تجاری امکان پرداخت هزینه برای تبلیغ پست‌ها/تبلیغات در رابط را ارائه می‌دهند. یا اگر به دنبال تبلیغ در موتور جستجو برای کلمات کلیدی هدفمند هستید، Google Ads یا sixads می توانند شما را در فرآیند پرداخت و اجرا راهنمایی کنند.

سه راه کلیدی وجود دارد که تبلیغات دیجیتال می تواند به شما در بهبود عملکرد تلاش های بازاریابی ارگانیک خود کمک کند. با تبلیغات دیجیتال، عملکرد ارگانیک می تواند از مزایای زیر بهره مند شود:

  • افزایش آگاهی از برند با نمایش محتوای خود به افراد داخل و خارج از شبکه شما.
  • با استفاده از هدف گذاری و تجزیه و تحلیل پلتفرم های تبلیغاتی، درک بهتری از مخاطبان خود داشته باشید.
  • ایجاد محتوای با کارایی بالاتر با درک اینکه چه محتوای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید و چه چیزی به شما کمک نمی کند.

تبلیغات در فضای مجازی و اینستاگرام

تبلیغات در سوشیال مدیا
تبلیغات در سوشیال مدیا

 

هر ماه نزدیک به 2.5 میلیارد کاربر فعال در فیس بوک، 1 میلیارد در اینستاگرام و 330 میلیون کاربر در توییتر در سراسر جهان وجود دارد.

چه برای گپ زدن با دوستان، ارتباط با مردم در سراسر جهان، یا برای اهداف تجاری و شبکه ای، مصرف کنندگان به دلایل زیادی در رسانه های اجتماعی هستند – و بازاریابان آن را می دانند. به دلیل تعداد زیاد کاربران فعال در این پلتفرم‌ها، هزینه‌های تبلیغاتی سرمایه‌گذاری شده در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در بالاترین حد خود قرار دارد. پیش بینی می شود که تبلیغات رسانه های اجتماعی در سراسر جهان امسال بیش از 8.5 میلیارد دلار باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی مزایای زیادی دارد. شما می توانید:

  • با کمک ویژگی‌های هدف‌گیری و مخاطبان مختلف در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به مخاطبان هدف بسیار خاصی برسید.
  • از انواع فرمت های تبلیغاتی برای تبلیغ به گونه ای استفاده کنید که با اهداف تجاری شما همسو باشد.
  • روی تلاش‌های تبلیغاتی خاصی که منجر به فروش و کسب و کار شما می‌شود، سرمایه‌گذاری کنید.

بیایید نگاهی به یک شبکه محبوب رسانه های اجتماعی، یعنی اینستاگرام بیندازیم. ما مخاطبان و انواع تبلیغات موجود در آن را بررسی کنیم.

اینستاگرام

شما می توانید از طریق مدیریت تبلیغات فیس بوک در اینستاگرام تبلیغ کنید. اینستاگرام ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. این مقدار کمی کمتر از نیمی از تعداد کاربران فیس بوک است. اکثر کاربران بین 18 تا 34 سال سن دارند.

سه راه برای تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد:

  • پست ها و استوری ها را مستقیماً از حساب کاربری پیج شخصی اینستاگرام خود تبلیغ کنید.
  • از صفحه فیس بوک خود تبلیغات ایجاد کنید و آنها را در فیس بوک و اینستاگرام تبلیغ کنید.
  • کمپین های تبلیغاتی را در مدیر تبلیغات فیس بوک ایجاد کنید تا به قابلیت های هدف گیری کامل دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد می کنم گزینه سوم را انتخاب کنید و کمپین های سفارشی برای مخاطبان خود در اینستاگرام ایجاد کنید.

اینستاگرام انواع تبلیغات مشابه فیسبوک دارد، از جمله:

  • تبلیغات عکس
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات داستانی
  • تبلیغات در اکسپلور
  • تبلیغات پست خرید

تا کنون، جالب ترین انواع تبلیغات در حال حاضر، تبلیغات در تب اکسپلور و تبلیغات پست خرید هستند. افرادی که از اکسپلور اینستاگرام استفاده می کنند در حال کشف علایق خود و کشف سازندگان محتوای جدید هستند. تبلیغات در اکسپلور اینستاگرام فرصتی عالی برای قرار دادن برند خود در مقابل مخاطبان جدید است.

همچنین بخوانید!!!  انتخاب بهترین محصولات برای فروش آنلاین

تبلیغات پست خرید به شما این امکان را می دهد که یک برچسب که نام و قیمت محصول را در تصویر خود نشان می دهد قرار دهید. با کلیک بر روی برچسب، مشتریان بالقوه شما مستقیماً به صفحه محصولی می‌روند که در آنجا می‌توانند کالا را خریداری کنند – همه اینها بدون خروج از برنامه اینستاگرام است و البته ایران توسط اینستاگرام تحریم شده است اما می توان به طرق مختلف از این ویژگی استفاده نمود.

تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در فضای اینترنت
تبلیغات در فضای اینترنت

 

تبلیغات اینترنتی یکی از رایج ترین نوع افزایش مخاطب و در کل انتقال ترافیک به سمت کسب و کار شما می باشد.

مزایای تبلیغات اینترنتی

پوشش جهانی آسان: امروزه، مردم عادت دارند اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو کنند. تبلیغات اینترنتی راهی برای نمایش پیشنهادات خود در برابر بیش از 4.3 میلیارد کاربر وب در سراسر جهان است. شما به راحتی می توانید تمام دنیا را از طریق اینترنت هدف قرار دهید.

مقرون به صرفه برای هر بودجه: با توجه به بازاریابی بسیار ساده و جدی، حداقل هزینه برای دستیابی به یک مخاطب 2000 نفری سه برابر ارزان‌تر از روش‌های تبلیغات سنتی است، بنابراین هر شرکتی از یک کسب‌وکار کوچک خانوادگی گرفته تا یک شرکت بزرگ می‌تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کند و از منابع مالی خود بیشترین بهره را ببرد.

ترافیک را به یک وب سایت هدایت می کند: هر چه تعداد بازدیدکنندگان سایت بیشتر باشد، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت که منجر به افزایش فروش می شود. هدف تبلیغات اینترنتی جلب توجه کاربران و ارسال آنها به وب سایت شماست. پیشنهادات نمایش داده شده در تبلیغات دیجیتال باید حس کنجکاوی را برانگیزد و به مردم دلیل خوبی برای کلیک کردن در سایت شما بدهد.

اجازه هدف گیری را می دهد: برخلاف رسانه‌های بازاریابی سنتی که بدون فیلتر کردن برای همه تبلیغ می‌کنند، تبلیغات اینترنتی پیام را برای مخاطبان هدف‌گذاری شده خاص – افرادی که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند، تنظیم می‌کند. به عنوان مثال، یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای تبلیغات برای کاربرانی که علاقه مند به سفر هستند، استفاده کند و لایک ها و اشتراک گذاری ها را تشویق کند.

هدف گذاری مجدد را فعال می کند: تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن این جمله است: «سلام، به نظر می رسد چند روز پیش این کت و شلوار را بررسی کردی. من در اینجا یک مورد شگفت انگیز برای شما دارم!» اگر بسیاری از مشتریان بالقوه بدون خرید چیزی از فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه شما بازدید می کنند، با تبلیغات بنری که در وب سایت هایی که آنها را مرور می کنند، نام تجاری خود را به آنها یادآوری کنید.

به شما این امکان را می دهد که نقاط تماس مختلفی را با مخاطبان خود ایجاد کنید: تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در مکان مناسب و در زمان مناسب برای ارتباط با مخاطبان خود ظاهر شوید. اگر صاحب یک فروشگاه کوچک هستید، از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست برای نمایش محصولات استفاده کنید. برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی مدت با مخاطبان خود، آنها را با بازاریابی ایمیلی تقویت کنید. با ترکیب عاقلانه انواع مختلف تبلیغات دیجیتال، می توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده خدمت رسانی است.

قابل اندازه گیری است: برخلاف بازاریابی آفلاین، که در آن هزینه و اثربخشی تا حدودی تقریبی است، می‌توانید دقیقاً بازده تلاش‌ها و کارایی بازاریابی اینترنتی خود را با پلتفرم‌های تحلیل وب مانند Google Analytics پیگیری کنید.

معایب تبلیغات اینترنتی

چالش های اصلی مرتبط با تبلیغات آنلاین شامل رقابت شدید، هزینه اشتباهات، تجزیه و تحلیل پیچیده و کوری تبلیغات است. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم.

رقابت بالا: البته، این به جایگاه شما بستگی دارد، اما اگر چیز جدیدی اختراع نکرده‌اید، باید برای جلب توجه مشتریان رقابت کنید. این بازار به ویژه برای مشاغل تجارت الکترونیک بیش از حد اشباع شده است، بنابراین باید نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار دهید و به طور منظم محصول خود را بهبود بخشید تا آن را رقابتی کنید.

همچنین بخوانید!!!  تبلیغات کلیکی چیست | پرداخت به ازای کلیک (PPC) - بیزی لوک

اشتباهات گران قیمت: هدف قرار دادن افراد اشتباه، انتخاب کلمات کلیدی بسیار رقابتی، و اجرای کمپین تبلیغاتی پس از خاموش کردن آن، رایج ترین اشتباهاتی هستند که ممکن است برای شما هزینه گزافی داشته باشد. برای از بین بردن این اشتباهات، یا به یک متخصص برتر یا تجربه زیادی نیاز دارید. هر دو نوع نیاز به سرمایه گذاری دارند.

تجزیه و تحلیل پیچیده برای تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات خود: به یک پلتفرم شخص ثالث مانند Google Analytics و کمی تجربه برای تفسیر صحیح نتایج نیاز دارید. شرکت‌های متوسط و برندهای بزرگ، تحلیل‌گرانی دارند تا تبلیغات را هدفمندتر و مؤثرتر کنند.

کوری تبلیغات: این اصطلاح مربوط به بنر کوری است. کاربران تقریباً هر بار که یک صفحه وب را باز می کنند تبلیغات را مشاهده می کنند. به همین دلیل، آنها به سادگی بنرها را بدون توجه به آنها نادیده می گیرند. برای مبارزه با این موضوع، مطمئن شوید که بنرهای شما افراد مناسبی را هدف قرار می دهند که به پیشنهاد شما نیاز دارند.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟

تبلیغات بخشی از بازاریابی است. برای روشن شدن موضوع، اجازه دهید هر دو اصطلاح را تعریف کنیم.

بازاریابی – فرآیندی برای تبلیغ محصولات شما به مخاطبان هدف. این شامل تحقیقات بازار، شناسایی شخصیت خریدار و تجزیه و تحلیل است. این شامل فعالیت هایی است که پیشنهاد شما را به مشتریان ارائه می دهد.

تبلیغات – یکی از آن فعالیت‌هایی است که به گسترش نام تجاری شما کمک می‌کند. تبلیغات یکی از عناصر بازاریابی است. سایر موارد عبارتند از روابط عمومی، ترویج فروش، فروش مستقیم، فروش شخصی.

بنابراین، تبلیغات بخشی از بازاریابی است، در حالی که بازاریابی منحصراً تبلیغات نیست.

انواع تبلیغات

1- تبلیغات رسانه های اجتماعی

2- بازاریابی محتوا

3- SEM (تبلیغات موتورهای جستجو) – از جمله PPC

4- تبلیغات نمایشی – از جمله تبلیغات بنری و هدف گذاری مجدد

5- پیامک انبوه، تبلیغات تلوزیونی، رادیویی و غیره

برای آشنایی با انواع تبلیغات اینجا کلیک کنید.

بهترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کار های مختلف

 

هر کسب و کار باید مختص به زمینه کاری و فعالیت خود اقدام به ساخت و نشر تبلیغات خود کند. با توجه به شناخت از ویژگی های محصول یا خدماتی که ارائه می دهد و آگاهی از برتری های رقابتی اقدام به تولید محتوای تبلیغاتی از هر نوع (تصویری یا متنی) کند. اولین اقدامی که باید انجام داد در نظر گرفتن بودجه اختصاص یافته برای تبلیغات است. پس از تعیین هزینه هایی که قرار است صرف تبلیغات کسب و کار خود کنید، حال وقت آن است که بیاندیشید بهتر است از چه نوع تبلیغاتی برای تجارت خود استفاده کنید.

اگر در شروع فعالیت خود هستید، بهتر است از گزینه هایی با هزینه های کم شروع کرده و آرام آرام شروع به افزایش بودجه برای تبلیغات خود کنید. برای کسب و کار های کوچت بهتر است سود چند ماه اول را تنها صرف تبلیغات خود کنند. این کار تاثیر چشمگیری بر رشد بیزینس آنها خواهد داشت.

وب سایت معظم بیزی لوک بهترین شیوه ها و به روز ترین راه ها تبلیغاتی را خدمت شما عزیزان معرفی می کند. شما می توانید با مراجعه به قسمت تعرفه تبلیغات در بالای صفحه (فوتر وب سایت) اطلاعات مفیدی را کسب کنید. یا اگر قصد همکاری با تیم بیزی لوک را داشتید، می توانید درخواست های خود را از طریق صفحه ارتباط با ما ارسال کنید.

نظرات خود را در زیر با ما به اشتراک بگذارید.

پیج رسمی اینستاگرام بیزی لوک

افزودن دیدگاه

همین الآن شغلتو ثبت کن

فقط برای 4000 شغل اول

997 تومان

روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه
خدمات سئو سایت برای افزایش فروش